Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Spirit:

Niet lekker in m'n vel.Nergens zin in en moeilijk om mezelf iedere dag weer te motiveren.Niet dat ik ga drinken ofzo hoor, daar is geen sprake gelukkig, maar moet mezelf wel even in de gaten houden.Waar komt het rotgevoel vandaan, wat kan ik eraan doen.Kan het ook gewoon ondergaan en doorgaan, waar ik mee bezig ben.Vanochtend wel al een stuk gefietst, maar nu veel spierpijn in mijn armen en nek.Ook de pijn in mijn linkerarm, gaat maar niet over.Pijn is vermoeiend.Zal er mede door te maken hebben, dat ik me wat rottig voel.Ook de aankomende warmte, zie ik tegenop, omdat ik er niet tegen kan.

Nou, genoeg geklaagd weer.Up.

Ik vind niet dat je klaagt, je vertelt gewoon hoe je je voelt. Het lijkt me ook niet makkelijk als je alleen woont en geen ritme hebt door werk of zoiets om je dan tóch geïnspireerd te blijven voelen. Te veel vrijheid en vrije tijd is best lastig om goed mee om te gaan. Goed voor jezelf blijven zorgen hoor, succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit ik zeg niks meer. Je hebt gewoon hulp nodig. En dat je hier weer van af ziet na veel input en moeite, dat zegt iets over jou. De aa is echt niet voldoende, haal ik uit je berichten. De ene dag klink je alsof hobbelen in de metro helend is. De andere dag weer heb je moeite jezelf te motiveren. Is de drempel naar de juiste hulp nou zo groot ? Ik wens je veel wijsheid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Senna34:

Spirit ik zeg niks meer. Je hebt gewoon hulp nodig. En dat je hier weer van af ziet na veel input en moeite, dat zegt iets over jou. De aa is echt niet voldoende, haal ik uit je berichten. De ene dag klink je alsof hobbelen in de metro helend is. De andere dag weer heb je moeite jezelf te motiveren. Is de drempel naar de juiste hulp nou zo groot ? Ik wens je veel wijsheid 

Waarom zeg je dan nog wat?

Hoe kan jij bepalen, uit bepaalde verhalen, wat goed voor mij is.

Ik deel hier gewoon, hoe ik me voel en vandaag was dat even iets minder.

Voortaan iedere dag maar zeggen, dat ik fijn gehobbeld heb in de metro.

Dit klinkt niet fijn, maar als betweterigheid.

Hier krijg ik kromme tenen van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En voor mensen die beweren (want die zijn hier ook), dat ik van de staat trek, alvast enige uitleg: toen ik 7 jaar geleden weduwe werd, ben ik aangewezen op de bijstand..Dus degenen die beweren, dat ik mijn hele leven van de steun trek, dat is dus niet zo.Kom zelf uit een gezin van harde werkers en mijn man heeft 40 jaar gewerkt. In die tijd was ij huisvrouw, werkte bij als muzikant en had 2 adresjes waar ik huishoudelijke hulp was.Sinds een half jaar heb ik vrijstelling van de gemeente en geen sollicitatieplicht meer, totdat ik de pensioengerechtigde leeftijd heb bereikt.Even goed lezen dus, voordat jullie weer vooroordelen over mij hebben.

Word moe, van dit soort reacties soms.

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je @Spirit, wat mij opvalt, is dat je het ene moment heel blij en enthousiast over iets kunt zijn, terwijl dat het volgende moment (of de volgende dag) helemaal weg is. Die stemmingswisselingen zijn gewoon echt heel vermoeiend, voor jou, voor jezelf. Daar mee om gaan, vraagt nogal wat van je. En daar is soms wat hulp bij echt wel prettig. Dus ja, in die zin maak ik me soms ook zorgen om je. Grote hoogten, diepe dalen. Snap je? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik @Quinn, dat is ook knap vermoeiend.Zo steek ik in elkaar, ik weet het, maar iedereen heeft toch wel eens een iets mindere dag? Dat is het enige, wat ik hier deel, omdat ik eerlijk ben.Ik zie gewoon op tegen die hete dagen en ik wil gewoon wat meer gaan doen.Ik doe er ook alles aan, om met die stemmingswisselingen om te gaan.

Gisteren bijvoorbeeld,belde een goede kennis, die dat ook heeft.Snel overstuur van bepaalde dingen, alles teveel aantrekken.Kijk, dat is ook fijn, dat je er niet alleen in staat.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @ikkanhet, ik weet inmiddels zelf, hoe ik in elkaar steek en dat het over gaat. 

Denk dat we dat allemaal wel eens hebben.

Lekker rondje hond gedaan, een sociaal gebeuren vanavond, zowel voor de honden, als voor de baasjes.

O ja, morgen toch de huisarts even bellen, de pijn in mijn arm blijft en zeker bij bepaalde bewegingen.de stijfheid in mijn hand, maak ik me ook wat zorgen over.Wellicht toch wat over het hoofd gezien bij de röntgenfoto's. Pijn is ook vermoeiend en geen zin in teveel pijnstillers.Ook zenuwpijn bij mijn implantaten, wat dan weer doorstraalt naar mijn nek.Bij regelmatig alcoholgebruik, nooit last van gehad :blush:.

Zo nog meer kwaaltjes en pijntjes, waar ik voorheen geen aandacht aan besteedde.

PHPD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft eenzijdig een vriendschap beëindigd omdat hij in zijn hoofd een verhaal heeft gemaakt en dat zelf geloofd.  Niet voor rede vatbaar en blijkbaar dus 0% vertrouwen in mij . Wat een slechte basis om een huwelijk op voort te Zetten   tegenspreken of proberen te bedaren heeft geen zin . Gij heeft gelijk . De meest vreselijke gedachten komen uit zijn mond . Bizar en absurd . En ik zit meer als versteend te w88 tot deze nachtmerrie eindigt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Francoise:

Hij heeft eenzijdig een vriendschap beëindigd omdat hij in zijn hoofd een verhaal heeft gemaakt en dat zelf geloofd.  Niet voor rede vatbaar en blijkbaar dus 0% vertrouwen in mij . Wat een slechte basis om een huwelijk op voort te Zetten   tegenspreken of proberen te bedaren heeft geen zin . Gij heeft gelijk . De meest vreselijke gedachten komen uit zijn mond . Bizar en absurd . En ik zit meer als versteend te w88 tot deze nachtmerrie eindigt 

Hé bah @Francoiseklinkt best eng. Weet niet zo goed wat ik hierop kan zeggen behalve dat ik je héél veel sterkte wens en hopelijk kun je een beetje slapen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Quinn:

@Spirit ja, natuurlijk heb je betere en mindere dagen. Niets mis mee. Ik probeerde je alleen te zeggen wat ik zie (en misschien anderen ook). Opmerkingen komen soms voort uit bezorgdheid, weet je. Maar hé, goed dat je er mee bezig bent.

Bij sommigen weet ik dat het bezorgdheid is, het is ook maar net hoe degene dat brengt.

Bij anderen, schiet ik meteen in de verdediging en denk ik: Wat weet jij over mij?

Ik leer mezelf steeds beter kennen en ben verder, dan men wel denkt.

Over het algemeen ben ik moeilijk in te schatten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Francoise:

Hij heeft eenzijdig een vriendschap beëindigd omdat hij in zijn hoofd een verhaal heeft gemaakt en dat zelf geloofd.  Niet voor rede vatbaar en blijkbaar dus 0% vertrouwen in mij . Wat een slechte basis om een huwelijk op voort te Zetten   tegenspreken of proberen te bedaren heeft geen zin . Gij heeft gelijk . De meest vreselijke gedachten komen uit zijn mond . Bizar en absurd . En ik zit meer als versteend te w88 tot deze nachtmerrie eindigt 

Het klinkt een beetje alsof hij iets gebruikt heeft. Kan dat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...