Spring naar bijdragen

Zondag 7 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei bolletje:

Etty mischien door de hitte bevangen? Normaal kan je je evenwicht toch bewaren? Doe maar rustig aan vandaag.

Ja, dat ga ik zeker doen. Ik denk niet dat ik door de hitte bevangen was. Het was heel druk op het perron, en ik lette vast niet genoeg op, allemaal kleurrijke figuren vanwege de pride te zien.  Ik denk dat de hond tussen mijn benen door wilde.  En een rugzak met gewicht helpt dan ook niet.   Ik had zelf best de gang erin. De hond leek nog jong en om zijn bek zat een riem.  Het baasje bleef maar sorry zeggen. Vraag me af of ik het had kunnen voorkomen.  Of dat het gewoon pech is. Ik denk niet dat het gezond is om hier een gewoonte van te maken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Plaatjes Ziekte Dit zie jij dus niet meer in de spiegel ikkanhet. Hartstikke goed wijfie. Proficiat. Trakteer jezelf maar eens op een mooie bos bloemen of zo.

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga de struiken en planten water geven, terras schoon maken, uurtje rusten, even wasje doen en dan een brood bakken. Das zooooo leuk.

Goeiemorgen bollewolletje,

Hahahaha nee die zie ik niet maar in het verleden ook niet hoor. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auwww @Etty, wat fijn dat het goed afgelopen lijkt te zijn, doe nog maar extra lief met jezelf vandaag.

Ik heb al beddengoed van zeven bedden gestreken en een miljoen handdoeken opgevouwen. Vanavond krijg ik eters, maar eerst een stuk fietsen nu het zulk heerlijk weer maar niet te warm is. Wat ben ik weer goed bezig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow... dat is een hoop @Yana :unsure:... lekker fietsen en vanavond een fijne avond... 

@rapilos, ik hoop dat je een rustig dagje hebt... en vanavond maar weer sterkte met de bbq. 

Jij lekker rommelen in en om het huis @bolletje, en jaaaa brood bakken is zó leuk, alleen al om de heerlijk geur dan.... 

@Jannigje, hoe gaat het met je? Kun je inmiddels een beetje genieten van jouw huis en jouw tuin??? 

En @Maja, hoe gaat het met jouw moeder en met jou?..... 


Ik ga nu lekker een eind met de hond wandelen, het is zó heerlijk stil buiten, dubbel genieten... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiezonnige morgen frummers

gisteren was super, wel zon, maar niet heet, heerlijk windje van zee
en na afloop patatje bij de watertoren met maatje.
De rest liet het afweten, dus gevolleyed wordt er nog maar zelden,
wat weer heel goed is voor mijn voetproblemen, bleghhh
Gelukkig heb ik een schrijfduo ontdekt en ben ik nu aan hun boeken verslaafd.
(Cilla en Rolf Bòrjlind, van de zweedse serie Martin Beck)
soms is onmatig zijn ook gewoon zalig;), maar wat een teleurstelling
en voldaanheid samen steeds als een boek uit is, kennen jullie dat gevoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mezelf gisteren een multifunctionele  hometrainer gekocht die niet in de weg staat. Zo kan ik ook thuis trainen. 

35 fleuries vond ik niet veel. 

Zo kan ik sporten terwijl ik in de stoel zit met een kat op schoot. Tenzij ik mijn armen train want dat kan ik er dus ook mee

Misschien ook iets voor iemand hier? 

image.jpeg.a832237e2a1bb8da81a36b4b12c236fe.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren is het toch een middagje grote stad geworden.

Toerist in eigen land.

Zoveel moois te zien onderweg.Doorgelopen naar de markt.Portie kibbeling en nootjes.

De kibbeling op de terugweg al opgegeten, wat niet de bedoeling was, maar eenmaal graaiend in die zak,was ik niet meer te stoppen en nog warm natuurlijk :P

Straks dus maar fietsen en kijken waar ik terecht kom.

Nu wel water mee, gisteren vergeten :blush:

Fijne dag nog allen :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier ervan @Spuden als het voor jou werkt, is het prima!

Niks mis mer de lytl.Kom er net vandaan en voor een heel weeshuis ingekocht :blush:.Heerlijk toeven ook.Lekker koel daar, zo fris, dat je gewoon kippenvel krijgt.Gecombineerd met fietsen, want het is niet echt in de buurt.Nu even verzinnen wat ik klaar ga maken vanavond.Keuze genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...