Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Als ik slim was ging ik nu alvast van alles doen voordat het te warm is, maar helaas ben ik daar te lui voor. Ik wil een buitenmuur verven op de zonkant......... Nou ja, morgen weer een dag en als die niet komt maakt die muur ook niet uit.

Wat is dat trouwens irritant hè, als mensen hier zomaar verdwijnen. Ik ben bijna in staat om @bumperjim op te gaan sporen omdat ik zo graag wil weten hoe het met hem is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Succes @Donder!

Hij is niet zomaar verdwenen @Yana, hij heeft het wel aangekondigd.  Het zal vast goed gaan. Maar daar heb je natuurlijk niet veel aan:) Ik zou het ook leuk vinden om van hem te horen.  Dat er weer even contact is.  
 

Gisteren door schaduwrijk Montferland gelopen en toen we er uit waren begon het lekker te regenen. Geen last gehad van het warme weer. 
Zo schattig dat veel B&B hosts je na een lange dag gewoon de oren van de kop kletsen bij aankomst.   Het is een moment waarop ik het minst zin heb in een praatje maar de behoeftigheid blijkt groot.  Ik denk dat ik ook zo”n gastvrouw zou zijn.  
Voor het avondeten hebben we kookgerei bij ons omdat ergens (lekker en voedzaam) eten als veganisten lastig kan zijn en je niet bij elke slaapgelegenheid kunt of mag koken. Dan koken we buiten ergens. Gisteren gegeten aan een strandje langs een kanaal, met uitzicht op voorbijvarende binnenvaart schepen.  Heerlijk om zo een paar dagen te leven. 

 
 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha @Yana, zo herkenbaar dat vroeg willen beginnen als het nog lekker koel is,
maar het is dan ook zo heerlijk om lekker op mijn gemakje een pot thee leeg te lurken..... ;)

Petje af hoor @Etty: wandelen bij die hitte, pffff, maar wel heel mooi... 

En @Lonster, ben je nog aan de deur begonnen? 

@Spirit, je gaat binnenkort eerst meelopen las ik. 
Ik hoop van harte dat je dan meeloopt met de opinieonderzoeken waar men jou voor wil inzetten,
dat je daadwerkelijk meemaakt hoe dat gaat op straat. 
En vergeet de spanning en sensatie maar, echt. 
Ik sluit me trouwens aan bij de vraagtekens die @nancy en @niks hebben gezet.

En @Freekie.... eerste vakantiedag vandaag, lekker van genieten 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...