Spring naar bijdragen

Wil iemand zijn verhaal doen in mijn podcast?

Aanbevolen berichten

Lieve benzostrijders,

Ik ben hierin 2017 begonnen, net als jullie, met een strijd tegen de benzo die mij was voorgeschreven.
Nu, 5 jaar later, ben ik daar van herstelt en ik werk als Afbouwcoach met mensen zoals mijzelf en jullie, die niet makkelijk van de medicatie af kunnen komen.

Ik ben een podcast aan het maken, samen met een film- en documaakster over de macht van de benzodiazepines en vroeg mij af of er iemand is die zijn verhaal zou willen doen. Je verhaal zou dan te horen zijn in een podcast die via alle podcastkanalen te beluisteren zal zijn.

Als je dat wilt, email dan naar elisabeth@deafbouwcoach.nl.

Warme groet,

Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve benzostrijders,

Ik ben hierin 2017 begonnen, net als jullie, met een strijd tegen de benzo die mij was voorgeschreven.
Nu, 5 jaar later, ben ik daar van herstelt en ik werk als Afbouwcoach met mensen zoals mijzelf en jullie, die niet makkelijk van de medicatie af kunnen komen.

Ik ben een podcast aan het maken, samen met een film- en documaakster over de macht van de benzodiazepines en vroeg mij af of er iemand is die zijn verhaal zou willen doen. Je verhaal zou dan te horen zijn in een podcast die via alle podcastkanalen te beluisteren zal zijn.

Als je dat wilt, email dan naar elisabeth@deafbouwcoach.nl.

Warme groet,

Liz

Hi Liz,

Ik ga jou morgen een mail sturen…

gr Cindy 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...