Spring naar bijdragen

Maandag 1 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Reacher:

Sorry, not sorry @ikkanhet. Dat is toch een leuk liedje? :D

Zit ook in mijn hoofd nu, de tekst komt er zo uit.  Zou nu niet meer kunnen: een veertigjarige man die zingt dat hij zich wat mans voelt en langs komt met een 'heel fijn kado'' bij een meisje als haar moeder niet thuis is'.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier is het vandaag 33 graden en woensdag wordt het 37…. We hebben een heerlijk meertje om te zwemmen ontdekt en er zijn bossen. En een overkapping met schaduw en heerlijke boeken. 

Sterkte voor wie het kan gebruiken vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Etty:

Zit ook in mijn hoofd nu, de tekst komt er zo uit.  Zou nu niet meer kunnen: een veertigjarige man die zingt dat hij zich wat mans voelt en langs komt met een 'heel fijn kado'' bij een meisje als haar moeder niet thuis is'.  

Misschien heeft hij wel een fles parfum bij zich :ph34r: Dat hoop ik dan maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Dadelijk een afspraak maken met neuroloog, mijn linkerzij staat al een week onder stroom. Bijzonder vervelend al vrees ik dat er niets aan gedaan kan worden behalve medicijnen verhogen en dat wil ik juist niet. En mijn eigen neuroloog is vertrokken naar Amerika dus kennis maken met een nieuwe.

Sterkte meis!!!:rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ikkanhet:

Dadelijk een afspraak maken met neuroloog, mijn linkerzij staat al een week onder stroom. Bijzonder vervelend al vrees ik dat er niets aan gedaan kan worden behalve medicijnen verhogen en dat wil ik juist niet. En mijn eigen neuroloog is vertrokken naar Amerika dus kennis maken met een nieuwe.

Wanneer kan je terecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had de badkamer weer mooi spik en span. Hoor me een gerinkel. Is een glazen schap van de wand gedonderd. Vaas met steentjes door de hele badkamer en in de wc pot. Beeldje kapot, vaas kapot en closetrolhouder. Kon ik weer opnieuw beginnen te poetsen. Goed begin van de nieuwe week en augustus (dus niet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ojee @Spirit, zorg goed voor jezelf!

@niks, hoe was je eerste werkdag?? 

@ikkanhet, wat een pech, kan je weer beginnen, pffff..

Hier is mijn man aan het schuren en verven geslagen. Ik ben druk bezig om alle kasten uit te ruimen en zoveel mogelijk weg te gooien. Wat geeft dat een opgelucht gevoel! 

Morgen zwembadje vullen in de tuin en alles weer gezellig maken in de tuin voor de kleinkinderen, het mooie weer komt weer terug! Kunnen ze me ook mooi even helpen met het opruimen en uitzoeken van hun speelgoedhoek vól met spullen, hahaha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel voorzichtig ook weer aan het kijken voor vrijwilligerswerk, wat echt bij mij past.Heb nog steeds contact met een vrouw, die nu volop in de chemokuren zit.We bellen elkaar wekelijks en ik kan het ook aan, om naar haar te luisteren en haar wat op te vrolijken.Verleden week op de koffie geweest bij haar.

Toch wil ik nog wat meer doen, wat voldoening geeft.

Het leven is er uiteindelijk toch voor om elkander te  helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...