Spring naar bijdragen

Zondag 24 juli 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Ik ging afgelopen avond na het voetballen roken. Na die wedstrijd was ik er ook wel aan toe. Kom ik terug zit mijn mannetje al te slapen dus die naar bed gestuurd.

Anderhalf uur later springt Valco van de bank en hoor ik hem de trap op gaan. Komt die toch terug tot in de deuropening en kijkt me aan van is het nog niet laat genoeg? 

Zeg vrouwtje kijkt nog ff tv. Komt hij naar me toe om me een grote lebber te geven, draait zich.om en gaat weer naar boven. Hoe geweldig is die hond. :heart: :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zeker vervelend dat de warmte zo blijft hangen @Lonster

Een ventilator maakt zo,n herrie denk ik.

misschien komt het omdat we van de winter alle luchtafvoeren hebben dichtgeplakt, omdat het zo vreselijk trok in huis.

veel plezier in het bos trouwens,

lekker koel.

wij gaan vanmiddag naar de Griek met vrienden, ze komen eerst even op de tuin kijken.

vriend wilde eerst weer een barbecue, maar dat is gelukkig niet door gegaan 

al dat georganiseer weer.....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @ikkanhet:)

Hebben jullie foto's van gezins/ familieleden aan de muur? Waarom wel waarom niet? 

We hadden die ooit wel, van de kinderen toen ze klein waren, na het schilderen is er niet iets voor in de plaats teruggekomen.   Ik kan op dat punt niet zien of ik iets mis of dat ik het wil omdat het zo hoort.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei rapilos:

Ja, zeker vervelend dat de warmte zo blijft hangen @Lonster

Een ventilator maakt zo,n herrie denk ik.

misschien komt het omdat we van de winter alle luchtafvoeren hebben dichtgeplakt, omdat het zo vreselijk trok in huis.

veel plezier in het bos trouwens,

lekker koel.

wij gaan vanmiddag naar de Griek met vrienden, ze komen eerst even op de tuin kijken.

vriend wilde eerst weer een barbecue, maar dat is gelukkig niet door gegaan 

al dat georganiseer weer.....

 

Wij hebben een ventilator die je echt niet hoort, vergeet hem daarom vaak uit te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
helaas geen strand omdat er vanmiddag
een fam. surpriseparty is voor schoonzus die vandaag 60 is geworden.
catering en alles bij haar zoon, die ik hun baby ook eens in het echt.
Zie er erg tegenop, want ook deel per bus omdat NS werkt aan het spoor.
En dat allemaal in het heetst vd dag. 

@Etty mijn fam.foto' s zijn op een grote stapel in de kast beland en daar blijven ze.
Ik kijk wel op foto van dochter in zo 'n kubusding uit, maar dat is al heel wat voor mij.
Het past niet bij mij, ik heb het geprobeerd allemaal bij elkaar uitgestald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh @rapilos, ga gauw een ventilator kopen, het is zo'n verschil! Maakt nauwelijks geluid, verbruikt weinig stroom en eentje op een hoge poot kun je precies neerzetten zoals je hem hebben wilt. Zo'n luchtstroom voelt heerlijk koel en kun je dan op je benen richten bijvoorbeeld. Hij heeft me laatst ook gered op standje zachtjes in die nacht toen het dertig graden was op de slaapkamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, wij hebben een foto van beide meiden aan de muur hangen en ik vermoed dat die de komende jaren nog wel eens verwisseld gaat worden. Ook heb ik een foto van mijn vader in de kast staan. Wij gaan straks even naar de kinderboerderij. Vanmiddag komen schoonouders en blijven ook eten. Voor Mini betekent dat vooral, dat er altijd wel iemand is die met haar in het zwembad wil. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen.Hier staat wel wat wind.

@rapilos, heb 2 ventilators, je hoort ze bijna niet.Altijd 's nachts eentje bij mijn hoofdeinde van mijn bed.Licht gezoem, maar niet hinderlijk.Liever gezoem van een ventilator, dan van muggen.

Mooie fiets @ikkanhet.Durf je echt niet meer te fietsen? Ook niet met je man erbij?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Reacher:

Potjandosie, gaan er nog vluchten naar de maan? Daar is het lekker koel toch? 

Met een beetje zoeken in het grensgebied tussen licht en donker moet dat zeker lukken. In de volle zon wordt het tot zo'n 120 graden C., in de volle schaduw (dark side of the moon) tot zo'n -170 graden C. Maar je stoeltje een beetje schuiven in dat grensgebied... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Spirit:

Goedenmorgen.Hier staat wel wat wind.

@rapilos, heb 2 ventilators, je hoort ze bijna niet.Altijd 's nachts eentje bij mijn hoofdeinde van mijn bed.Licht gezoem, maar niet hinderlijk.Liever gezoem van een ventilator, dan van muggen.

Mooie fiets @ikkanhet.Durf je echt niet meer te fietsen? Ook niet met je man erbij?

 

Als ik een evenwichtsstoornis krijg op de fiets kan mijn man niet bij helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kohtje:

Met een beetje zoeken in het grensgebied tussen licht en donker moet dat zeker lukken. In de volle zon wordt het tot zo'n 120 graden C., in de volle schaduw (dark side of the moon) tot zo'n -170 graden C. Maar je stoeltje een beetje schuiven in dat grensgebied... :)

Thanks! :D Het wordt wel overwegend schaduw dan. -50 kan ik wel hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...