Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 juli 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Oh ik heb het gevonden Nancy als je het bericht krijgt dat er iemand op je reageert moet je je pagina verversen en zie je dat bericht. Echt werkelijk alles wordt geautomatiseerd. Zelfs forummen :P

Maar hoe gaat het met jullie nancy en Fruit?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders lees ik het wel terug als je apenstaarten en mijn nick gebruikt. 

Wat ik wil delen voordat ik ga  slapen is. 

Dat ons mam geen blauwe vlinder gestuurd heeft om me een seintje te geven dat er leven na de dood is.  Al  pronkt er hier altijd een blauwe vlinder een kunstwerk dus ik denk dat ze daar haar inspiratie uithaalde. 

Dat ze ook mijn rook en alcohol verslaving niet mee heeft kunnen nemen. 

Dus eigenlijk is ze echt weg want ze is gecremeerd. En toch heb ik altijd de funny feeling als ik me wat minder voel en ik mensen onder ogen moet komen mijn moeder bezit van mij neemt en wel heel lief en toegankelijk is. Ik ben nogal wantrouwend altijd. Dat ze bezit van mij neemt is ook niet waar, maar dat ik haar genen draag is wel echt. 

Dus soms nu mijn moeder er niet meer is kan ik gebruik maken van de mildheid die zij had omdat  dat in mijn opvoeding toch stiekem wel meegegeven is. 

Dat assistent kattenvangen heb ik echt aan mezelf te danken maar al die andere jobs doen en me daar geliefd maken had toch wel heel veel te maken met dat ik een kind van mijn moeder ben. 

Ik heb vandaag toen ik mijn contract tekende in de leegte gezegd Mam tof hè dat ik weer een kans krijg in vrijheid. En ik hoorde haar beamend ja zeggen. Maar die herinnering zit in mijn hoofd dus zal ik waarschijnlijk altijd kunnen horen. 

Dat wilde ik even delen. Zwevende Spud durft soms nog wel te zweven maar begint het allemaal realistischer te zien.

 

Oh Ja Fruitvlieg! Ik was bij Blackster en die woont nu ook vlakbij de zee. We zagen een gestrande vlieger in de duinen en ik vond het zonde en een schande voor de natuur om deze daar te laten liggen. Black voelde dat aan en die heeft het touwtje weten te bemachtigen en zo hebben we samen met veel bekijks een vlieger staan oprollen. 

Blackster kreeg Corona dus we hebben deze niet meer op kunnen laten maar dat gaan we een zeker nog doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben naar 2 meetings geweest.

Heb ik jou ooit ook ontmoet @Fruitvlieg?

De meeting met @Spud erbij,weet ik nog wel.Het was warm en we hadden allemaal wat hapjes meegenomen.Jopie liep met een bal te stuiteren en die heeft me nog naar het station gebracht.

Natuurlijk was @bolletjeer ook en @Sowhat.Meer weet ik ff niet.Was jij er ook @nancy?Er was wel iemand die in het onderwijs zat, in ieder geval.

De eerste meeting was in U. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Spirit:

Dat was ready for change.Ik was er toen idd helemaal lyrisch van.Heb er een vrijblijvende intake gehad en erover nagedacht.Wat zouden ze me daar nog moeten leren, wat ik eigenlijk allang weet? Besloten dus om ervan af te zien.Het gaat momenteel hartstikke goed en ben stabiel. Uiteraard moet je wel doelen stellen.Mijn doel is een jaar abstinent.

Ben erg vastberaden geworden en twijfel ook niet meer.

Dat WAS ready for change. Hoezo was? Verder dan de intake ben je niet gekomen na al die vele moeite die je wilde doen om hiervoor in aanmerking te komen en nu begin je niet eens?

Wat was je motivatie en waar is je motivatie nu? Wat is er veranderd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel geleerd,zowel bij Antes als bij de AA @Remi1.Ook mijn psycholoog had met veel dingen wel gelijk. Ik moet altijd voorkomen dat mijn emmertje niet over drijgt te lopen.Het voorkomen dus.Preventief bezig zijn.Niet teveel hooi meer op mijn vork nemen, niets meer in een opwelling doen, geen impulsieve acties, waar ik later spijt van heb.Men vind mij ten goede veranderd. Ben nu eindelijk, wie ik wil zijn.Heb rust en ben zelfstandig.Heb er vrede mee.

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kano drama in het nieuws steeds met die gezin houdt me steeds zo bezig. Ik heb veel aan de hand momenteel,  erg veel maar dan heb ik in vergelijking niet zoveel. Wat een drama mensen. 

Wordt een beetje fris op de steiger te zitten. Vliegjes ook. Zal met de hond naar binnen gaan, tent dicht en dan vooronder.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Spirit:

Zoveel geleerd,zowel bij Antes als bij de AA @Remi1.Ook mijn psycholoog had met veel dingen wel gelijk. Ik moet altijd voorkomen dat mijn emmertje niet over drijgt te lopen.Het voorkomen dus.Preventief bezig zijn.Niet teveel hooi meer op mijn vork nemen, niets meer in een opwelling doen, geen impulsieve acties, waar ik later spijt van heb.Men vind mij ten goede veranderd. Ben nu eindelijk, wie ik wil zijn.Heb rust en ben zelfstandig.Heb er vrede mee.

Ja maar dit is theorie. De theorie weet je, ken je heel goed. Maar de praktijk hé. En dan nog, de praktijk volhouden. Hoe ga je dat aanpakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede nick ikkanhet! Dat geeft aan dat je tenminste wel een doorzetter bent.  Ookal gaat het dan niet altijd op rolletjes. Maar is en blijft toch beter dan ik kan het doen, ik probeer het te doen of van dies meer. 

Leuk je te ontmoeten ben je van de dieren of totaal niet? Ik heb namelijk niks met mensen die totaal niks met dieren hebben. Maar sta er wel open voor.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een merkwaardig verhaal, Remi1 heb gehoord tot gehoord hebbende dat moeder overleden was en dochter opgenomen was en ze naar vader en kind nog opzoek waren. Toen was ik afgeleid door dieren dingen. 

Ik hoop dat je wat wat koese kan doen en geen rare dromen krijgt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Spud:

Goede nick ikkanhet! Dat geeft aan dat je tenminste wel een doorzetter bent.  Ookal gaat het dan niet altijd op rolletjes. Maar is en blijft toch beter dan ik kan het doen, ik probeer het te doen of van dies meer. 

Leuk je te ontmoeten ben je van de dieren of totaal niet? Ik heb namelijk niks met mensen die totaal niks met dieren hebben. Maar sta er wel open voor.

 

Dank je, dat is inderdaad waar langzaamaan ben ik in het eggie ook van kanikhet naar ikkanhet in mij hoofd gegaan. En ik ga der voor, wil die troep niet meer.

Ja ben zeker van de dieren. Hebben altijd honden en katten gehad. Toen onze laatste overleed (kruising malthezers/Tibetaanse Terriër) wilden we eigenlijk geen hond meer nemen maar vorig jaar december zijn we toch weer overstag gegaan en instant verliefd geworden op onze Valco. Geadopteerd uit België.

 

Screenshot_20220723_065754.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super  ikkanhet! Leuke foto´s van Valco! Dat is ook wel mijn type hond waar ik voor kan vallen omdat er zoveel vooroordelen over zijn vaak. Maar ze zo trouw en lief kunnen zijn.

Kreeg je hem zomaar mee van het asiel toen je aangaf dat je meer dieren had? De laatste keer dat ik nog in een asiel werkte was het beleid om dit soort honden nooit te plaatsen in gezinnen met andere huisdieren of kinderen. Om problemen te voorkomen.... Intussen werden dit soort ras honden echt gek in een hok omdat ze zo gevoelig zijn en boven hun kop altijd het label hangt "lastig herplaatsbaar"

Niet omdat zij slecht van  aard maar omdat er een soort van stigma over stafs gekomen is door verkeerde bedoelingen van fokkers en eigenaars

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei nancy:

@lady jane, hoe gaat het met jou qua gezondheid? En wat leuk dat je er toch een gezellige dag van hebt kunnen maken met je zus :).

Sorry, had hier overheen gelezen. Was dichtgeklapt na die onbegrijpelijke invullingen van Spud. Gelukkig ken jij me beter;)

Maandag krijg ik uitslag van extra bloedonderzoek. En dinsdag start ik een traject voor mijn achillespeesblessure (tendinose volgens google). Maar afgezien van duizelingen en te weinig zuurstof uit de lucht halen, gaat het erg goed. Ikkan alles en voel me meestal veel jonger dan ik ben.

Dankjewel voor het vragen:heart:, en ik hoop dat jij je ook zo goed voelt als je klinkt over kleinkidz en vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nee Spud, ik heb niemand geblockt. Reageer al heel lang weinig omdat ik meestal oningelogd meelees, juist om mezelf te beschermen. En ik mag selectief zijn van mezelf. Er zijn snel misverstanden en ik trok me soms teveel dingen aan.

Hoe gaat het met jou m.b.t. alcohol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...