Spring naar bijdragen

Donderdag 21 juli 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Feest in huize Niks! Inie heeft een echo gehad en daarna mochten we meteen door voor de uitslag. Er is lichamelijk niets te vinden, ook bloed is in orde. Het is echt een gevolg van vroeg geboorte. Wel moet ze gestimuleerd worden, dus verder met fysiotherapie en gaan wij ook leren hoe we met haar kunnen oefenen. Ben zo opgelucht! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei niks:

Feest in huize Niks! Inie heeft een echo gehad en daarna mochten we meteen door voor de uitslag. Er is lichamelijk niets te vinden, ook bloed is in orde. Het is echt een gevolg van vroeg geboorte. Wel moet ze gestimuleerd worden, dus verder met fysiotherapie en gaan wij ook leren hoe we met haar kunnen oefenen. Ben zo opgelucht! 

Yessssssss! Wat fijn, Niks! Dat is een hele zorg minder :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een echte stressdag gehad. Woorden met vriendin uit Rotterdam weer dus heb besloten dat hoofdstuk af te sluiten. Hoe jammer ook maar brengt momenteel niets goeds.

Erna een gestresste moeder hier die zich altijd druk maakt om letterlijk niets en een gave heeft dat als ik een goed humeur heb dat verdwenen is als zij is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei rapilos:

Oh wat fijn @niks

Heel fijn voor jullie :)

nou @ikkanhet

dus het was je dag niet echt vandaag.

niet gaan drinken hoor, butdagen heb je er altijd wel tussen af en toe

Nee hoor ik ga er niet door drinken. Eerder was dat inderdaad juist een reden geweest maar het smoezenboek heb ik gesloten. Dass war einmal. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Spirit:

Wat een goed nieuws @niks.

@ikkanhet,dat was dan weer dat.Laat die boosheid bij die ander.Schud het maar lekker van je af.

Vanmiddag een stuk gewandeld met de hond en net een stuk gefietst.Heerlijk.

Nu mag ik ijs :P

Gedaan heb ff mijn gedachten verzet en ben weer helemaal zenn. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rosee:

Wat een goed nieuws @niks, blij voor jullie! Jammer @ikkanhet maar goed dat je niet drinkt.  Is dat die vriendin die weleens in een binge zit? Dat lijkt me best lastig als je zelf zo'n andere weg bent ingeslagen:rose:

Ja dat is inderdaad die vriendin. En ze heeft een instelling van my way or the highway. Bij mij mag iedereen een eigen mening hebben. Heb al een zus die zo denkt dus dat is al genoeg. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei niks:

Feest in huize Niks! Inie heeft een echo gehad en daarna mochten we meteen door voor de uitslag. Er is lichamelijk niets te vinden, ook bloed is in orde. Het is echt een gevolg van vroeg geboorte. Wel moet ze gestimuleerd worden, dus verder met fysiotherapie en gaan wij ook leren hoe we met haar kunnen oefenen. Ben zo opgelucht! 

Zo blij voor jullie. Steeds zorgelozer genieten :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei niks:

Feest in huize Niks! Inie heeft een echo gehad en daarna mochten we meteen door voor de uitslag. Er is lichamelijk niets te vinden, ook bloed is in orde. Het is echt een gevolg van vroeg geboorte. Wel moet ze gestimuleerd worden, dus verder met fysiotherapie en gaan wij ook leren hoe we met haar kunnen oefenen. Ben zo opgelucht! 

Dit is geweldig nieuws!!!! Gefeliciteerd!!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...