Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 juli 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

goeiemooiemorgen frummers

vroeger wakker dan anders, maar wel goed geslapen gelukkig.
zo grappig dat het weer altijd wel een gespreksonderwerp is in Nederland
en hoe verschillend we daarover denken en mee omgaan. Ben een blij ei aan het
strand, maar er komen en gaan met de NS vertragingen en te korte treinen soms
zou ik wel over willen slaan. Zouden we ooit nog leren beamen Scotty?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben straks weer een weekje vrij

het zal wel warm zijn op de boot,als ik thuis kom duik ik gelijk het water in :)

Ja ik zit nu op goed 8 maanden en het lijkt steeds makkelijker te worden,de trek verdwijnt steeds meer naar de achtergrond en de trekmomenten duren ook steeds korter.

al blijf ik me er wel van bewust dat dit op een gegeven moment misschien zomaar weer kan omslaan  

Tot zover gaat het goed en ik heb er ook zoveel voor terug. 
 

al met al is het dik de moeite waard. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed uit te houden binnen hier.Alleen bij noodzaak naar buiten.Gisteren al boodschappen voor vandaag meegenomen.De hond is ziekies, zal de warmte zijn.Vanavond even af laten koelen in de zwemplas.

Morgen een stranddag met één van m'n mannen.Heb voor iedere dag en iedere gemoedstoestand een man B).

 

#demannenverslinster#

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even bijgelezen. Kan me goed voorstellen dat op het water in de natuur zijn je goed doet @Remi1

Afgelopen weekend heb ik in mijn eentje een wandeling gemaakt in de Biesbosch. Het stuk waar ik liep was praktisch verlaten, kwam een enkele wandelaar tegen af en toe. Ook vrouwen alleen, dat vond ik wel opmerkelijk. Ik durf dat niet altijd zo goed, alleen de natuur in. Het was heerlijk, lopen op smalle paadjes tussen metershoge bereklauwen , hoog gras en wilde orchideeën. Zonder route en te weten waar ik uit zou komen. Niet verder dan twee meter voor je uit kunnen kijken vaak. En dan af en toe dit weidse uitzicht. Heel weldadig.

image.png.5b99cb926d832ee198798cc449d36aa4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi luitjes, niet veel te melden. Ik kom even aanwaaien omdat het weer een poosje geleden is voor mijn gevoel. Heerlijk, éindelijk zomer! Alles gaat beter, zelfs het vroege opstaan kost mij geen enkele moeite. Moet alleen niet denken aan werk met deze hitte. Laat ik toevallig vrij hebben. Pasta salade gemaakt, en nu nog even de hottub in. Het leven is goed !:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik vind het erg warm hoor.

Buiten nog steeds bijna 36 graden en binnen 28

Heb de hele dag alles al dicht, dus vrij donker in huis.

Wel nog even de tuin gesproeid om vijf uur, maar daar was het ook bijna 40 graden.

Enfin, morgen wat koeler hopelijk 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier is t 24,5, de hele dag de gordijnen dicht gelaten

maar eenmaal thuis open hoor. 
Maar zelfs op t strand was het te heet, de zon brandde door de parasols heen
en die vieze oostenwind, bah! Het zeewater was zalig, zeker 10 x erin geweest
en liggend dobberen geeft een koel hoofd, dat is zo lekker, want amper golfjes
en heel veel mensen zaten uren op hun gat in het ondiepe te kletsen, leuk sfeertje wel zo.
Maar ik heb de terugreis amper gehaald, net alsof er te weinig zuurstof in de lucht zit.
Dat mensen gewoon met de 4 daagse zijn gestart, nou, petje af? Of (prettig) gestoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook in het donker.Heb zo'n  zonnescherm aan de buitenkant, dat volledig afsluit.Wel ideaal, het houd veel warmte tegen, maar vind het ook ongezellig.Warmte blijft lang hangen vanavond.Een bevroren fles maar voor de ventilator zetten voor vannacht.Bakkie gedaan bij de buurman. Lekker gegeten en straks wel trek in een snack :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Rosee:

Heerlijk gesport en tot 2 keer toe  in de sauna geweest vanavond.:P

We hadden vorige week ook de sauna aan met 27 graden buiten . Er zijn mensen die dat niet begrijpen.  Is werkelijk heel anders in de sauna , dan kom je eruit lekker koud dompelbad en afdouchen en dan heerlijk in de zon opdrogen.  Zalig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...