Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 juli 2022


Aanbevolen berichten

Zojuist zei rapilos:

Nee, ik wil me er ook best wel opzetten elke dag, maar krijg dat echt niet voor elkaar met plakken enzo

I know. Ik ben een van degenen die zich er grotendeels automatisch opzet. Om te steunen inmiddels. Maar voor anderen is het heftig als ze ervan af verdwijnen. Ik las het  in het verleden ook wel bij forummers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Quinn:

Het gaat wel degelijk ergens over. Voor mij is het dagpact geen automatische en ook geen we zien wel hoe het loopt. Als iemand me er dan af flikkert, door niet op te letten, ik geloof heus niet in kwade opzet, dan raakt dat. 

Ja, later en dan onder jezelf. Alles best, maar lees nou gewoon eerst even voor je overhaast een dagpact opzet of kopieert.

Ehhhh ja...ben waarschijnlijk niet zo slim...jij wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Lag gisteren al om 21.00 uur in bed.
Geslapen tot 8.00 vanochtend
Totaal gevloerd.
Had de badkamer heel goed gesopt, w.c. ook.
Deuren en muren gesopt.
Naar apotheek gelopen
4 wassen gedraaid

Nu gaat het wel, maar heb weer veel op het program staan.
Straks naar markt, dieren winkel en bio winkel
Berg was strijken en wil toch echt nog naar de tuin eigenlijk.

@ikkanhet
Wens jou ook heel veel succes met gestopt blijven
Je gaat harstikke goed joh
(Zoals je misschien weet heb ik het ook harstikke moeilijk de laatste tijd)
Gedeelde smart is halve smart he :)

Jazekers maar wij kunnen het en inderdaad halve smart. Jij ook sterkte :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Fonny:

Slecht geslapen Quinn?

Ik slaap nooit goed. Dat heeft overigens geen flikker te maken met mijn bericht naar jou of mijn andere berichten over het dagpact en wat het mensen ervan verwijderen (ook per ongeluk) voor mij betekent. Jammer dat je daar niet inhoudelijk op reageren wilt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus de Rolling Stones hadden een mooi concert neergezet gisteren. Ga ik eens terugzoeken op YouTube. 

Twee weken geleden was ik naar een Amsterdamse band in Paradiso, ook al van die oudjes. De zanger gaat altijd op een gegeven moment in het publiek lopen en verder zingen, maar hij kwam het podium haast niet meer op :lol: 

Sjee Rapilos, kun je die stapel was die gestreken moet worden niet overslaan? Ik hang het meeste gewoon nat op, zoals dekbedovertrekken en handdoeken, die hoeven niet gestreken wat mij betreft. En een enkele bloes of broek strijk ik voordat ik die aantrek.

Als je moe bent of overprikkeld krijg je meer zin in alcohol. En het mooie weer helpt ook niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Quinn:

Ik slaap nooit goed. Dat heeft overigens geen flikker te maken met mijn bericht naar jou of mijn andere berichten over het dagpact en wat het mensen ervan verwijderen (ook per ongeluk) voor mij betekent. Jammer dat je daar niet inhoudelijk op reageren wilt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quin: je walst over me heen, dat doet pijn.

Fonny: je bent te serieus en dramt door, ik wilde het wat luchtiger maken

Quinn: Ik wil niet luchtig zijn. Ik doe het raam dicht en de gordijnen ook.

Fonny: Maar je drinkt niet, dat is het belangrijkste

Quinn: Dat klopt, fijn dat je dat opmerkt. Wil je ook een kop koffie?

Fonny: Ja lekker, ik heb net koekjes gebakken. Die nemen we erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zometeen naar het 4de bedrijfsfeestje in 3 weken. Ik heb er geen moeite mee dat er gedronken wordt, nu deed ik dat toch al niet als ik ergens was met collega's, maar het doet mij niks meer. Waar ik wel moeite mee heb is dat er nog steeds mensen in de auto stappen als ze gedronken hebben en niet zo zuinig ook. Afgezien dat je natuurlijk iemand anders zijn leven kan slopen kan het ook je eigen carrière kosten. Ik heb het er met een paar jongere collega's over gehad maar ik kom dan al snel over als de oude zeurende man. Naja, dan maar de oude zeurende man ik blijf ze ermee confronteren op het moment dat het gebeurd. Ik kan er alleen verder niks aan doen helemaal als je alleen staat in een groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...