Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 juli 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Man nog steeds ziekig, we gaan de logees afzeggen. Ik had er zin in, maar ben ook blij met het vrije weekend dat er nu opeens is. 

Filmpje op de NOS app over dat in Australië katten geboren vanaf 1 juli binnen moeten blijven en buiten alleen aangelijnd .  @Reacherjij had het daar van de week over.  

Zou dat hier ook een ding worden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Even snel een bakje neerzetten hier. 
Het is vannacht lekker afgekoeld, alle ramen en deuren staan nu al een poosje open zodat het ook binnen koel kan worden. 
Alleen in de keuken heb ik alles op een kiertje want Draakje mag nog niet naar buiten...

Ik heb zo het gevoel dat ook hier de roep steeds luider wordt om katten binnen te houden of in een ren in de tuin.... 
Er zullen ongetwijfeld katten zijn die zich daar goed bij voelen, maar de meeste katten die ik heb gehad waren afdankers uit het asiel, zwervers, die hadden niet meer kunnen wennen aan die beperkingen. 
Het was vaak al een pittige klus om ze een maand binnen te houden om te wennen, soms probeerden ze zich een weg onder de deur door naar buiten te graven. 
Maar dat de roep er is, ja, dat begrijp ik. 
Er zijn gewoon té veel katten, ook hier in Nederland. 
Ik zal nooit een met opzet 'gekweekte' kat aanschaffen, ik zou ook iedereen aanraden om zijn/haar kat te laten 'helpen'... 

Jammer dat manlief nog niet 100% is @Etty, maar kan me heel goed indenken dat je blij bent met het vrije weekend, lekker van genieten... 
En ja, het is mooi in die regio @Yana, jij ook genieten hoor. 

@Maja, lekker beetje aan de slag, beetje genieten, maak er een fijne dag van. 

En dat geldt ook voor @ikkanhet, top die twee maanden :rose:, dat is wel een etentje waard.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 

Op bed dacht ik nog.. Zoveel fitter voel ik me helemaal niet. 

Maar toen ik de kamer binnen kwam, riep ik goeeeeedemorgen naar mijn Kids die lkkr op de tablet bezig waren. Ik dacht jemig wat een vrolijkheid! En ze riepen het allebei ook terug op die manier. 

Nu staat er al een wasmachine aan, nog voor de koffie klaar was.. En heb veel meer het gevoel (bijna) meteen 'aan' te staan ipv pffff gaaaaaaap! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag  al even niet meer geschreven hier , was ook vrij druk met van alles .

2 trainingen afgerond waarvan de laatste een 2  daagse eindafsluiting had plus hotel overnachting. 

 

Afgelopen week  ben ik ook mee geweest  naar de 2de kamer alwaar we een petitie  aangeboden hebben  vanuit sos Kinderdorpen  en defence for children .

Hier mocht ik het woord richten tot enkele kamer leden. 

Bijzonder mooie ervaring. 

 

Helaas heb ik eergisteren een naar bericht gehad 1 van mijn vriendinnen  is overleden aan een bacteriële hersenvliesontsteking  ze is 1 jaar jonger  dan mij. 

Ik ben er flink  beroerd van,  maat dit zet mij niet aan tot drinken en daar ben ik heel blij om .

Ik laat het leven en voelen en gaan beter dan wegdrinken. 

Ik kan alleen maar staren naar haar foto en denken mijn hemel , hoe dan zo mooie vrouw zo lief .

Ze wist als enige van mijn alcohol probleem toen der tijd. 

Aanstaande week de uitvaart , brr .

 

Groetjes. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...