Spring naar bijdragen

Woensdag 29 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

  • ikkanhet changed the title to Woensdag 29 juni 2022

Goedemorgen frummers, 
Zo te zien is er weer een dag vol zon begonnen.... 
Maar eerst een bakje
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

 

Sterkte vandaag @ikkanhet, het zal inderdaad een druk dagje voor je worden... 

@Reacher, er wordt aan jou gedacht hoor Hart GIFs | Tenor

En @niks, heerlijk dat je nu nog verlof hebt, lekker van genieten.....

@Quinn ik heb je gisteren gemist... kom je vandaag even een bakje doen? post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg  Voedingswaarde Brinta, naturel (Brinta) per 100 gram.

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gooooodmorning, ik sta met de camper in mijn geboortedorp, op een steenworp afstand van Knakker. IJsje gegeten met broer, oude tante bezocht (hartverwarmend gezellig), straks nog even koffiedrinken met andere broer en dan rijden we richting @Spiriten ook langs @lady jane volgens mij. Het wordt een Nederlands reisje bomvol afspraken en familiebezoekjes. Vannacht slapen we in Scheveningen als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Yana:

Gisteren gooide Yvonne me van het dagpact ....

Klopt, en daar heb ik mijn excuses voor aangeboden Yana, schaamde mij dat ik het niet had gezien. 
Maar wat leuk dat je in Nederland bent. Ik zat me daarnet af te vragen of je het heel druk zou hebben met de verhuur.... 
Kom je ook deze kant nog op, of heb je hier geen vrienden en/of familie wonen??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Dank voor de koffie @Yvonne, meer dan welkom. Gisteren bruiloft, van dat vrijgezellenfeest en op de terugweg vol in de protestactie gereden. 's Avonds in de file, hoera.

@Reacher rustig aan hè, slapen en thee drinken. Met koekjes.

En niet zo schreeuwen in de ochtend mensen B)

DAGPACT :)

Fonny

Yana

Maja

Moeps

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei ikkanhet:

Hier medisch dagje eerst huisarts erna assistente voor holterkastje 24 uurs meting bloeddruk en erna naar ziekenhuis en bloed prikken.

Niet de fijnste dag @ikkanhetom met zo’n kastje om je nek en een manchet om je arm te lopen vanwege de warmte. Maar het lukt je vast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yvonne:

Klopt, en daar heb ik mijn excuses voor aangeboden Yana, schaamde mij dat ik het niet had gezien. 
Maar wat leuk dat je in Nederland bent. Ik zat me daarnet af te vragen of je het heel druk zou hebben met de verhuur.... 
Kom je ook deze kant nog op, of heb je hier geen vrienden en/of familie wonen??? 

Mafkees! Maar een lieve mafkees hoor, laat die schaamte maar lekker zitten en excuus vind ik ook niet echt nodig. Ik vind je lief:heart:

We hebben 12 dagen vrij kunnen regelen, iemand neemt de schoonmaak over en als we dan terugkomen hebben we een was liggen met beddengoed en handdoeken die tot de hemel reikt.

Noordoostelijker dan Zwolle komen we deze keer niet, ik zal desalniettemin naar je zwaaien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ikkanhet:

@yana de huisjes die jullie verhuren zijn honden daar ook welkom?

Jazeker, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het voor jullie een leuke regio is. We zitten in een uitgestorven uithoek van Frankrijk waar niets te doen is behalve wandelen en genieten van oorverdovende stilte en een mooi landschap. Geen terrasjes, geen vertier, geen tv, geen wifi... Voor sommige mensen het paradijs, voor anderen een nachtmerrie :D

Maar stuur gerust pb als je tóch geïnteresseerd bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Yana:

Jazeker, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het voor jullie een leuke regio is. We zitten in een uitgestorven uithoek van Frankrijk waar niets te doen is behalve wandelen en genieten van oorverdovende stilte en een mooi landschap. Geen terrasjes, geen vertier, geen tv, geen wifi... Voor sommige mensen het paradijs, voor anderen een nachtmerrie :D

Maar stuur gerust pb als je tóch geïnteresseerd bent.

Die rust en landschap en oorverdovende stilte is super maar geen tv en wifi moet ik inderdaad niet aan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt heerlijk @Yana, ik onthoud het. 

Ik was gisteren wandelen met een goede vriendin. Het viel me op dat ze steeds zei: 'oh echt?'  Heb ik iets gemist of is wat ik meemaak en vertel zo onvoorstelbaar?  

Ik had het haar wel willen vragen maar ik denk er nu eigenlijk pas over na. 

bewerkt door Etty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...