Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 juni 2022


nancy

Aanbevolen berichten

Er is hier op het winkelcentrum een korenfestival.Ik laat mijn neus maar weer eens zien Uiteraard zijn het voor mij bekende koren.Ik heb bij 1 koor,jaren gespeeld.Nog voor de coronaperiode daar gestopt.Een goede keuze en geen spijt van en zonder rancune.Daarom ontspannen even kijken straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Adri02:

Is dat je 5e prik @lady jane? (2x basis + daarna boosteren?)

Daar heb ik hier nog niets van gehoord. Ik wil er ook wel weer eentje, maar dan liefst wel met een ge-updatet vaccin.

Dat was wel de bedoeling A3, maar ik heb iets fout gelezen blijkbaar. Steeds ees ik dat 60+ers en kwetsbaren een volgende booster mogen halen (na 3 maanden al) en mijn 2e booster is ruim 1/2 jaar geleden. Maar helaas, niet dus. Nu maar hopen dat ze idd werken aan een goede update, en dat ik intussen niet besmet raak. Vriendinnen die wel besmet raakten zitten nu in 3 extra maanden bescherming:angry:, tis nie eerlijk, oh nee!:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Hier geheel bewolkt
niet koud (19 graden)
 

Ik lees over een e-reader met lampje om in bed te kunnen lezen
Maar zou dat licht van de e-reader je dan juist niet uit de slaap houden vraag ik me af
(Net zoals het licht van je telefoon slecht is om in slaap te komen )

Nee, bij de nieuwste e-readers is daar rekening mee gehouden. Het geeft ook geen blauw licht zoals op je mobiel, maar rood. Tenminste, zo'n tint zit er dan in, hè...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmoragen koffievisitie gehad. Daarna (veel) boodschappen gedaan voor thuis (husband morgen jarig) en voor de boot.
Thuis boodschappen opruimen, boodschappen naar de boot gebracht en kleine klusjes gedaan en de boot gestofzogen en bed verschoont.
Daarna weer op de fiets kadootje husband gekocht en m"n horloge bij de maker weg gehaald. Dan kwam uhp zoon thuis op visite en heb ik gekookt en hij mee gegeten.

Nu staat de verse groentensoep alvast op voor morgen, straks nog even de schnitzels en gekruide aardappelpartjes daarbij maken.
De vaatwasser en de wasmachine moeten nog aan. En ik moet de hapjes nog maken.

Al met al, denk ik dat ik vannacht om 2 uur ongeveer wel klaar ben voor vandaag.;)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy Er zijn ook boekenruilkasten. 

Ik ben geen lezer, nooit geweest, maar ik wilde het eens weer proberen, misschien dat ik daar nu wel het geduld voor kan opbrengen.. dus ik heb laatst op de boot een boek gehaald uit een minibieb die daar stond. Ben dapper begonnen maar of ik het ook echt uitlees is 2. Lukt het niet dan zet ik hem gewoon terug in zo"n kastje en anders ruil ik hem om voor een andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hadocque:

Ik heb bij de verhuizing zoveel weggedaan dat ik er nog spijt van heb. 
Het moet soms, hier ook, dan doe ik ze in zo’n kastje. 
En de detectives die ik ook vaak lees gaan naar de campingbiblio.

Ik heb ook spijt van weggedane boeken  maar ik had er echt honderden, en dat overdrijf ik niet. Ik lees gemiddeld 2 á 3 boeken per week, vroeger meer. Kapitalen zijn er in gaan zitten. En hele ruilcircuits en weggeven idd, ben er nu klaar mee.

Ik mag van mezelf overigens nu binnenkort ook niet meer lezen, ik wil mijn studie afmaken (eindscriptie) en zal daar sowieso heel veel artikelen voor moeten lezen. Maar goed, binnenkort nog even op vakantie en 's nachts: dan mag het wel :D. Boeken zijn mijn grote liefde, als klein kind al. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei nancy:

Ik heb ook spijt van weggedane boeken  maar ik had er echt honderden, en dat overdrijf ik niet. Ik lees gemiddeld 2 á 3 boeken per week, vroeger meer. Kapitalen zijn er in gaan zitten. En hele ruilcircuits en weggeven idd, ben er nu klaar mee.

Waarom dan niet via de bieb? Een stuk goedkoper en ze nemen nauwelijks plaats in ;) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Yvonne:

Waarom dan niet via de bieb? Een stuk goedkoper en ze nemen nauwelijks plaats in ;) 

 

Had ik ook een abonnement op. Maar ook lezen is een verslaving, voor mij althans. Vluchten in een fantasiewereld om maar vooral niet na te denken over mijn eigen leventje, zoiets. Vroeger dan, hè, als kind. Nu krijg ik van alle kanten gratis e- boeken, wel makkelijk, maar ik heb er toch wel moeite mee. Zo'n schrijver die maanden over een boek doet, al zijn creativiteit er in legt en er nauwelijks aan verdient vanwege het illegaal delen. Ik voel me schuldig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, de 'leesboeken'  hoef ik niet meer te hebben, die heb ik bij de laatste verhuizing allemaal weggedaan op een enkel, zeer dierbaar exemplaar na. 
Wat ik nu lees haal ik in de bieb, en als het daar niet aanwezig is reserveer ik wel.
Wel heb ik praktisch alle kookboeken en 'leefstijlboeken' nog die ik in de loop der jaren verzameld heb. maar alleen daarmee heb ik al een wand vol... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei nancy:

Had ik ook een abonnement op. Maar ook lezen is een verslaving, voor mij althans. Vluchten in een fantasiewereld om maar vooral niet na te denken over mijn eigen leventje, zoiets. Vroeger dan, hè, als kind. Nu krijg ik van alle kanten gratis e- boeken, wel makkelijk, maar ik heb er toch wel moeite mee. Zo'n schrijver die maanden over een boek doet, al zijn creativiteit er in legt en er nauwelijks aan verdient vanwege het illegaal delen. Ik voel me schuldig. 

Ja, heerlijk, even in een heel andere wereld.... 
En inderdaad best sneu voor de schrijver als het illegale verspreiding betreft... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Examen gehad . Fijn dat dat achter de rug is. Heb een ontsteking bij de wortel van mijn kies. Woensdag is bij de spoedtandarts kies getrokken en toen is de wortel afgebroken. Nu dus aanstaande woensdag kaakchirurg. Blergh…

Oei, dat is minder Lika, ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt de komende dagen....
En fijn dat het examen achter de rug is... geslaagd mag ik hopen? 

1 uur geleden zei Lika:

Weet iemand waar @Reacheren @Quinnzijn? 

Reacher heef corona, dat verklaart denk ik (voor een deel) haar afwezigheid. 
Quinn is al een paar weken afwezig helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...