Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei ikkanhet:

Sjee dat was maar een grapje over Bartje. Je hebt lange tenen vandaag.

Dat mag jij vinden maar ik vind van niet. Jij betrekt mijn posts op jezelf, maakt grapjes over hoe ik mijn craving probeer over te laten gaan, terwijl er voor mij niks grappigs aan is te beleven.

Fijn weekend.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lonster:

Ik ga verder kijken naar een film over een man die met een octopus communiceert. Dat leek me een idiote film, maar het is zowaar best een mooi verhaal.

 

My octopus teacher, dat is echt een fantastische film waar je helemaal week van wordt. Het is gek, ik kan tegen schieten, moorden en de meest vreselijke dingen maar bij dit soort films schiet ik vol.

bewerkt door Fruitvlieg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fruitvlieg:

My octopus teacher, dat is echt een fantastische film waar je helemaal week van wordt. Het is gek, ik kan tegen schieten, moorden en de meest vreselijke dingen maar bij dit soort films schiet ik vol.

Nou word ik wel erg nieuwsgierig...Netflix?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ikkanhet:

Sorry had niet in de gaten dat je craving had.

Geeft niet hoor. Ik had het ook niet zo heel duidelijk aangegeven en dat is ook niet zonder reden. Dat is omdat ik inmiddels weet dat ik op die momenten snel geraakt ben; dan kan ik weinig tot niks verdragen. Goede bedoelingen adviezen of tips ook niet, laat staan de humor ergens van inzien, al zag ik het wel hoor! Dus ook sorry van mijn kant.

Ben daarom maar uitgelogd gegaan voor ik weer stomme dingen gaan roepen waar ik spijt van krijg en stilletjes de dagdraden gelezen waarvan ik wel inviel tijdens m"n afgelopen 3 weken vakantie maar echt gelezen had ik niet. Nu wel, tot zover.

Dan zijn voor mij de dagdraden erg waardevol want het verzette echt mijn zinnen van het koffiedrinken in de ochtend tot wat jullie zoal gedaan hebben en bezig hield/ houdt. Dan hoeft het niet eens perse drankgerelateerd te zijn om helpend te zijn he. Dankjulliewel voor jullie schrijven.

En oh ja, zover ben ik nog dus nog maar met bijlezen, maar; @Adri02 en @Rosee Gefeliciteerd met het slagen/ mijlpaal van elk jullie kinderen:rose:

bewerkt door Remi1
woordje "elk" toegevoegd. Anders klinkt het anders dan het is volgens mij :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...