Spring naar bijdragen

Donderdag 23 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@Lonsterdat klinkt als een topconcert.:) En goed dat je er ook met spa rood van hebt kunnen genieten. Vliegen er eigenlijk ook wel eens glazen spa rood door de lucht vraag ik me af:lol:. Ik ben vanochtend al om half 6 begonnen met werken zodat ik om half 2 klaar was en lekker ben gaan zwemmen.  Heerlijk gewoon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei rapilos:

Oh ja ?
Vind dat ook weer zo ingewikkeld zo,n app, en heb al zoveel apps.
Maar misschien heb je gelijk, ben altijd bang dat ik het dan weer niet snap.
Is me nu via de computer wel gelukt, maar heb er een uur over gedaan :blink:

Wachtwoord klopte niet, nieuwe aangemaakt
Minstens 12 !!! tekens, verschillend ook nog.
Daarna account aanmaken, en toen ik dat alles gedaan had, moest ik ineens weer inloggen met mijn DgD met sms controle
Vreselijk !!
Je wordt er gek van
Had eerst de rekening gescand, en kon dat in eerste instantie ook niet meer terug vinden.
uiteindelijk stond het niet onder documenten, maar onder scans.
Pffff, kunnen we de tijd niet terug draaien.
Vroeger hoefde je nooit wat te doen en later je rekening gewoon opsturen met de post
Kreeg je keurig weer een antwoordenveloppe terug
postzegel niet nodig
begrijp echt niet waarom het zo vreselijk ingewikkeld moet tegenwoordig

Ik begrijp ook niet alles hoor.Geeft niet en hoeft ook niet.Sinds ik mijn nieuwe Samsung heb, ben ik digitaal helemaal in de war.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kokosvet is gezond, en je hebt vet nodig. Niet te hysterisch over doen en lekker curry maken. Ik ben ook weer terug naar de volle kwark en roomboter. En ik ben 5 kilo afgevallen, die er af blijft. Volgens mij is het belangrijker om te letten op niet teveel pakjes en zakjes, met smaakversterkers, veel suiker en zout.

Ik eet kippenlevertjes. Bij de Jumbo hebben ze die van de scharrelkip. Met pasta, paprika, uien veel knoflook en snijbonen. 

Andijviestamppot kan het hele jaar door inderdaad, ik eet het ook regelmatig met mooi weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het strand ziekenhuisbezoek bij volleymaatje. Hij kreeg net zn warm eten en ik had goede koffie meegenomen

 Nu in de trein, en weet niet of ik mn thais eten nog lust of een bak sla/snoeptomaatjes eet. Van die warmte lijkt mijn eetlust weg, maar mn moeder zei dan juist warm eten. Misschien wel wijs, want anders krijg ik laat waarschijnlijk een vreetbui. Wat een luxeproblemen toch weer hier:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een warmte vandaag zeg

het is binnen  bloedheet,net nog wezen zwemmen om een beetje af te koelen. 
 

verlopig nog maar buiten  in de Kuip van de avond genieten. 
 

maar meld me alvast wel droog af voor vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei rapilos:

Pffff, kan de hele dag wel slapen Hebben jullie dat nu ook ,?

 

Ik viel vanavond na wat warm eten bijna in slaap aan tafel. Husband heeft me naar bed gepraat en ik heb geslapen als een roos onder de plafondventilator. Een uurtje maar hoor daarna heeft hij me wakker gemaakt, anders heb ik vannacht weer een (slaap)probleem dacht ik maar ik ben nog steeds zo slaperig en loom van die warmte.

Heb tuindeuren, ramen en deuren open, ventilatoren draaien volop maar het blijft warm. 25 graden nog steeds buiten nu. Binnen 26,4.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Kohtje:

...........

Het alleen maar lezen hier en me al dan niet op te winden houd m'n gemoed in beweging, zelfs, misschien wel vooral, als ik niet op van alles en nog wat reageer. Je opwinden is niet goed voor de bloeddruk. (AF)reageren lijkt dan gezond omdat het de opwinding misschien doet afnemen, maar het tegendeel is voor mij vaak waar(der) gebleken. Door te reageren kan zomaar een kettingreactie ontstaan die tot gevolg heeft dat de opwinding naar steeds hogere regionen opgezweept wordt, gevolg: (tijdelijke) forummoeheid.:mellow::mellow:

Door hier te lezen, me op te winden en niet (altijd) te reageren ervaar ik een soort gelatenheid/rust over me die doet denken aan toen ik net gestopt was met drinken en later met roken en een al dan niet heftig trekmoment te ondergaan en uit te laten doven. Het hoort bij de ervaringen die me laten voelen/weten/merken dat ik leef. Zonder dat ik daar wat voor hoef te doen maar juist voor moet laten... :)

.............

Dit stukje is zo raak voor mij want hier staat precies omschreven waar ik mee bezig ben in de Lifestyle training die ik doe. Hoe ga ik om met mezelf, met mensen, met gebeurtenissen, met situatie"s etc. op een manier die gezond voor mij is ipv mij ziek maakt. Een training van 2 jaar om een nieuwe levensstijl aan te leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het vaak ook: ik lees en denk, goh wat kun je hier veel leren over hoe mensen soms in het leven staan en reageren op anderen of op gebeurtenissen die hen overkomen. Het is een wereld in het klein. Ik reageer alleen als ik denk iets zinnigs te kunnen bijdragen of als iemand zich tot mij richt. Maar ik voel geen noodzaak overal op te reageren. Me opwinden over iets waar ik waarschijnlijk toch niets aan kan veranderen heb ik al afgeleerd. KMW.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...