Spring naar bijdragen

Woensdag 15 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik was maandagochtend in de winkel. Leg de boodschappen op de band, vraagt iemand mij: mag ik even voor u, heb alleen maar bier. Ik draaide mij om en ja... broodmagere man met tas vol bier. Vroeg in de ochtend al. Heb al een paar dagen dat beeld op mijn netvlies. Dankbaar inderdaad, maar ook een kon ik maar helpen gevoel. Dat kan natuurlijk niet, misschien wil hij wel niet eens geholpen worden. Maar ik had zo'n medelijden met hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dear Niks.... 
Ik had al vanmorgen vroeg verplichtingen en de koffie kwam er dus niet eerder van 
Jij hebt nog verlof ... heerlijk hoor, lekker van genieten, je boft met dit weer. 
Ik zie dat @Kohtje er even was gisteren... fijn even iets van hem te lezen... en ja... ik kan me zijn gevoelens wel indenken. 
Jammer, want ik mis hem oprecht, maar toch..

@ikkanhet, lees dat je je op het jaarpact hebt gezet: wat een goede zet.
En wat ben jij ten goede veranderd de afgelopen tijd, mooi hoor.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen dear Niks.... 
Ik had al vanmorgen vroeg verplichtingen en de koffie kwam er dus niet eerder van 
Jij hebt nog verlof ... heerlijk hoor, lekker van genieten, je boft met dit weer. 
Ik zie dat @Kohtje er even was gisteren... fijn even iets van hem te lezen... en ja... ik kan me zijn gevoelens wel indenken. 
Jammer, want ik mis hem oprecht, maar toch..

@ikkanhet, lees dat je je op het jaarpact hebt gezet: wat een goede zet.
En wat ben jij ten goede veranderd de afgelopen tijd, mooi hoor.

 

 

Dank je @Yvonnefijn om te lezen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ikkanhet:

Gistermorgen war ik al om half negen winkelen. En dadelijk met mijn man mee naar Duitsland winkelen. Weet bijna niet meer hoe die winkel eruit ziet. En morgen weer met twee vriendinnen uit eten. Hello LIFE here I come.

Bedenk goed van tevoren wat je wél drinken wilt. Dan hoef je in het restaurant geen keuze te maken. 

Mij helpt het om als een mantra de hele dag te herhalen dat ik cola of Ice tea ga kiezen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor mij een ditjes en datjes dag.

Even naar de bank.Krijg de app met geen mogelijkheid geactiveerd.Zelfs mijn buurman lukte het niet.

Gelukkig is er nog filiaal in het dorp, met echte mensen ;).

Voor de rest, is het wat tobben met de hond nog steeds.Nu op vaste brokken,maar ik hoorde ze wel blaffen vannacht.Had ze dus gepoept in het kamertje.Zo zielig,want ze gaf wel aan natuurlijk, dat ze eruit moest, maar hele nachten buiten lopen met haar, gaat me opbreken.

Misschien laat ik haar wel even zwemmen vandaag.

Daar kikkert ze altijd wel van op, mijn zeehondje :heart:

bewerkt door Endoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...