Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Nou, dank jullie wel voor de support hoor
Dat helpt zeker
Voel me al veel minder "slachtofferig ":)

Ik ga er gewoon wat van maken
En tja, @Reacher, misschien niet meer van deze tijd, dat iedereen drinkt, maar ja zijn allemaal van die gezellige volkse types, dus dan weet je het wel.

Nee hoor, ik ga er gewoon wat van maken, en het is inderdaad prachtig weer.
Vanmiddag een lekkere witlof salade maken en zelfgemaakte kruidenboter
Daar ben ik "beroemd 'om.

Ik ga aan de slag
laters, lieve mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de kattenbak in de bijkeuken staan. 
Draakje moest toen hij hier kwam wonen natuurlijk even wennen aan onze kattenbak, dus ik had het deksel er af gelaten... 
Nou, dat heb ik geweten: hij sprong erin als een kleuter in het zwembadje en ging met alle vier de pootjes 'water maken' ..... 
De deksel kwam er dus héél snel weer op, nog wel zonder klep. 
Maar inmiddels heeft hij ontdekt dat je zonder enig probleem het grit van binnen de bak naar buiten kunt gooien.... 
Dus nu de klep er ook op gezet. 
Helaas is meneer niet voor 1 gat te vangen: hij wurmt zich met bovenlijf onder het deksel door, blijft met achterlijf buiten de bak en graaft de inhoud op die manier gewoon weer naar buiten :blink:.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rapilos:

hoor, ik ga er gewoon wat van maken, en het is inderdaad prachtig weer.

Top @rapilos, komt helemaal goed dan. Veel plezier en lekker eten.... 

@niks, wat heerlijk, weer een mijlpaal. Fijn hoor. 

@Zbb, wat ga jij goed, top man! 
Lieve mensen, ik ga naar buiten, hond hier heeft al een paar keer gezegd dat ze er 'uit' wil... 
Maak er een mooie dag van hoor, dag dag.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

@rapilos dit blijft terugkomen bij jouzelf, dus eigenlijk is het enige wat jij mag leren nu,
dat gezelligheid helemaal niet in alcohol zit. Ergens wil jouw brein nog steeds drinken.
Gezelligheid zijn de mensen. Eten, drinken enzo kunnen daar aan bijdragen, maar je staat
vast meer bekend om je kruidenboter dan om de bier en wijn. Kom op joh, zet die knop in
je hoofd eens echt om, dan ga je je verheugen op de mensen enne het lekkere eten, want
BBQ en met dit weer is al een kado an sich. heb het goed he:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Lekker in de tuin met een bakkie koffie,  nog lekker rustig. Koorts gelukkig weg, voel me veel beter, straks zwemmen.  Ik dacht ineens: Ik kan natuurlijk ook gewoon rustig een half uurtje zwemmen ipv dat ik perse van mezelf een vol uur 'moet'. Waarom altijd zo streng voor mezelf :P ook idioot eigenlijk dat ik deze week iedere dag heb doorgesport terwijl ik me beroerd voelde. Ik lijk wel gek. @rapilosveel plezier vanavond.  Morgen zal je blij zijn dat je niet hebt gedronken.  Het wordt dan ook weer mooi weer, geen weer om een kater te hebben!!!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Straks komt vriend E. Vandaag eerst de tegels terug leggen op het balkon, nadat het balkon een nieuwe toplaag heeft gekregen. Een flink karwei.

Dit weekend is er feest in de stad met heel veel dans en muziek. Vanavond en morgenmiddag gaan wij ook heen. Dan is er een podium met muziek die wij leuk vinden. Allebei alcoholvrij, ik neem cola mee in kleine flesjes. Geen gedoe met "in de rij staan" en "munten kopen". :)

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Tatum:

Geen gedoe met "in de rij staan" en "munten kopen".

Gelijk heb je! Het personeelstekort in de horeca is nog steeds hoog. We zijn te decadent geworden. Gewoon je eigen eten en drinken mee en erop uit. Veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...