Spring naar bijdragen

Zondag 5 juni 2022


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, en goedemorgen @ikkanhet... 
Ik moest wel een beetje grinniken om de verjaardag van de ex van jouw ex..... dat je dat allemaal bijhoudt

Eerst maar even een bakje neerzetten. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Ja omdat het ook net mijn beste vriendin was en we bellen en appen nog steeds. En haar nog gezien op reünie van de lagere school. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Gisteren een bijzondere dag gehad. Naar een evenement van jongste zoon met zijn vader en onze andere zoon, kortom met ons vroegere gezin eigenlijk.  Hele dag op pad geweest en nog samen gegeten en het was best gezellig.  Blij dat dit zo kon. Was wel afzien soms met keelontsteking de hele dag in een sporthal, van 12 tot 9, gelukkig paracetamol mee. Echt fijn dat het zo kon, zonder ruzie en gedoe. Verder moet ik de hele tijd aan het ontvoerde jongetje Gino denken, zo verschrikkelijk vind ik dit. Ik weet dat niet iedereen ertegen kan om slechte nieuwsberichten hier te delen (was toen een discussie over meen ik me te herinneren) maar het zit me zo hoog.  Voel me zo machteloos als ik eraan denk hoe hij zich moet hebben gevoeld. Moet het gewoon even kwijt sorry.:brokenheart:

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen.  Gisteren een bijzondere dag gehad. Naar een evenement van jongste zoon met zijn vader en onze andere zoon, kortom met ons vroegere gezin eigenlijk.  Hele dag op pad geweest en nog samen gegeten en het was best gezellig.  Blij dat dit zo kon. Was wel afzien soms met keelontsteking de hele dag in een sporthal, van 12 tot 9, gelukkig paracetamol mee. Echt fijn dat het zo kon, zonder ruzie en gedoe. Verder moet ik de hele tijd aan het ontvoerde jongetje Gino denken, zo verschrikkelijk vind ik dit. Ik weet dat niet iedereen ertegen kan om slechte nieuwsberichten hier te delen (was toen een discussie over meen ik me te herinneren) maar het zit me zo hoog.  Voel me zo machteloos als ik eraan denk hoe hij zich moet hebben gevoeld. Moet het gewoon even kwijt sorry.:brokenheart:

Mij houdt dat ook al dagen bezig en nu ze hem gevonden hebben... Verschrikkelijk .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.  Ja Gino , verschrikkelijk,  waarom moest ie dood ? Ik kan dat niet begrijpen.  Ga dan op zoek naar antwoorden . Hoe zag de dader eruit.  Een gewone jongeman met een oosters uiterlijk . Nog meer vraagtekens.  Hoe kan dit ?

@Roseefijn om te lezen over jullie geslaagde dag .  Hopelijk beetje stijgende lijn nu 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben degene die moeite heeft met het bespreken van slecht nieuws @Rosee.

Maar ik maak natuurlijk de dienst niet uit.

Daar komt nog bij dat ik er met name een wilde hekel heb als ik merk dat het met name om sensatie en drama liefhebberij gaat en ik heb niet het gevoel dat dit nu bij jou of bij jullie het geval is. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...