Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers.  Aargh @Reacher wat een situatie en dan zelf droog blijven , wat lijkt me dat zwaar .  Heel eerlijk wist ik dat helemaal niet van je vriend.  Ik besef me ook dat ik eigenlijk maar weinig weet van de meesten hier . Je weet alleen wat er geschreven word en dan ook nog alleen maar dat wanneer je "bij leest" en dan moet het ook nog blijven hangen . Zo knap van sommigen hier , die vaak heel belangstellend vragen . 

Bij mij zit mijn autisme me weer in de weg .  Al die prikkels en mensen die ineens ander gedrag vertonen en dan zeggen dat ik niet te veel moet na denken  .  Ik heb een hele lieve vriendin leren kennen,  die me in het begin regelmatig belde , wat ik moeilijk vond en ook initieerde tot afspreken.   Nu heb ik het gevoel dat contact door mij meestal geïnitieerd  word .   Zo vermoeiend om steeds te moeten denken waarom dat nu veranderd is en of ik dat maar denk .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag. Rustig hier.

Straks verjaardag kleindochter (6) inhalen. Ze is al jarig geweest maar toen zaten we nog middenin operatie perikelen dus nu inhalen maar. Niet zoveel zin in maar een verjaardag zonder pake en beppe kan natuurlijk niet he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder ben ik het gesnotter, geproest en gehoest wellus zat aan het worden. Is nu al 2 weken zo.
Elke spier in me lijf doet me er zeer van.

Zijn toe aan :sun: en hogere temperaturen maar ik meende zonet te horen dat dat eraan komt(?).
Zal ook eens tijd worden, ik ben aan de boot toe.

Ben jij/ jullie al weg geweest @Hadocque?

En intussen zie ik dus net dat ik vrijdagochtend POH moet dus eerder kan ik niet weg. $%#&* Sjucht, zo is er nou ook altijd wel wat.
Maar ja, kan ze ook mooi even in m"n oren kijken want die doofheid geeft me een wattenkop en ik mis veel van om me heen, alhoewel ik dat stiekem soms niet eens zo verkeerd vind. Ik zie soms weleens iets en dan vraag ik maar liever niet "wattuh?!".:D:P

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kinderbril, pas je die dan? Succes Spirit, bij die Ready for Change. Fijn dat je daar binnenkort al terecht kunt.

Ik denk dat ik mijn oren ook moet laten nakijken. Een van mijn collega's die wat binnensmonds mompelt versta ik nauwelijks. Terwijl een andere collega verderop wel reageert op het gemompel. Moet zeggen dat ik het ook niet heel erg vind. 

Vanavond eet ik de tweede helft van mijn bami. Gisteren was dat met vega kip, ik denk dat ik zo nog even naar de winkel ga voor echte kip.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt een gebakken eitje erbij. Geen zin meer om nu nog boodschappen te doen, en ook een beetje gevaarlijk gezien mijn behoefte aan iets.

Die verhouding inspanning - ontspanning. Uppers - downers. Echt lastig nu na zo'n drukke werkdag. :angry: Bah, gewoon gaan koken maar, gaat het vanzelf weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de dokter heeft me morfine voorgeschreven. Ik geloof dat ik dat nog nooit geslikt heb. Vind het best heel erg eng. Hij had me aangeraden om 2 tabl.p. dag te nemen maar ik denk dat ik het bij eentje houd voor het slapen gaan. En verder met paracetamol doe. Dacht toen ik naar de fysio ging "Ha lekker een massage dadelijk". Mis, en niet zo'n klein beetje ook. Maar slapen zonder pijn is vanavond gegarandeerd. Joepie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de interesse en steun  :)

Gesprek ging een stuk beter dan gisteravond. Minder wollig en onbegrijpelijk.

Hij noemt zichzelf ook alcoholist, hij zit niet in de ontkenning ofzo. Hij dacht dat ik er wel vrede mee had. Ik heb kunnen zeggen dat ik een deel van hem begin te missen. 
Het was goed dat we gepraat hebben. Hij laat het even bezinken en komt er in het weekend op terug. 
 

En anders ik wel <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel onzekerheid lees ik bij je @Francoise,  moeilijk wel want je kunt niet steeds bij haar navragen of haar iets dwars zit en invullen voor haar is ook niet goed (hoor ik vaak om me heen). 
Misschien een keer bespreken met haar dat je door je autisme sommige signalen te kunnen ontgaan en dat ze vooral duidelijk moet zijn tegen je? 
En dan het loslaten… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...