Spring naar bijdragen

Zondag 29 mei 2022


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei niks:

Voor iemand die zo kwetsend is, is de timing nooit verkeerd. 

Wél als iemand voorzichtig aan van kwetsend veranderd in kwetsbaar. Dan vind ik het fout.

Maar ik ga er niet over in discussie. Ben moe van vandaag.

Hang on there Donder:rose:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Reacher:

Ik ben helemaal in de war van je @nancy Ik hoop dat je morgen nog even reageert.

Weltrusten. 

Nou, net als @Remi1 had ik sterk het idee dat we net ergens kwamen. Donder stelde zich net wat meer open en we zaten midden in een gesprek. Wat Remi al zei, slechte timing. Dat vond ik jammer. En daar was ik van in de war.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar net hoe je ernaar kijkt. Vanuit mijn gezichtspunt was er iemand die rotte eieren naar drie mensen aan het gooien was.
En jij zegt dat het jammer is dat hij daarmee moest stoppen?  
 

Over zijn bolletje aait zelfs omdat hij zich kwetsbaar toont tijdens het gooien van die eieren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou hij veranderen als hij wat van zijn kwetsbare kant zou laten zien? Om 5 minuten later weer mensen de pens vol te schelden? Ik heb op mijn handen gezeten, anders ben je zelf geen haar beter. Maar dit gaat iedere keer alle grenzen over. Dit forum is niet geschikt voor deze hulp, daar zal hij echt professionele hulp voor nodig zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Reacher:

Het is maar net hoe je ernaar kijkt. Vanuit mijn gezichtspunt was er iemand die rotte eieren naar drie mensen aan het gooien was.
En jij zegt dat het jammer is dat hij daarmee moest stoppen?  
 

Over zijn bolletje aait zelfs omdat hij zich kwetsbaar toont tijdens het gooien van die eieren. 

Volgens mij heb jij het niet helemaal gevolgd en trek je nu het een en ander uit zijn verband.  Dat hij hier mensen op de korrel neemt bevalt mij ook helemaal niet, vind ik zelfs erg. Ik hoop juist dat er een einde aan komt. Verder aai ik hem niet over zijn bolletje, ik probeer te begrijpen waarom hij hier steeds maar weer terugkomt. En juist gisteren was er iets van een opening. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei nancy:

Volgens mij heb jij het niet helemaal gevolgd en trek je nu het een en ander uit zijn verband.  Dat hij hier mensen op de korrel neemt bevalt mij ook helemaal niet, vind ik zelfs erg. Ik hoop juist dat er een einde aan komt. Verder aai ik hem niet over zijn bolletje, ik probeer te begrijpen waarom hij hier steeds maar weer terugkomt. En juist gisteren was er iets van een opening. 

Wat hij zelf zegt, als hij gedronken heeft, of aan het drinken is komt hij hier. 

 

11 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik denk ook dat het schelden enzo een schreeuw om hulp is. Toen ik een jaar of 10 a 11 was was ik ook een klein kreng die het liefst iedereen een stoot verkocht. Iedereen uit het anders.

Iedereen uit het anders, dus als zijn weg schelden als uiten is, dan is het wel goed? Hij heeft, niet alleen gisteren, de meest vreselijke dingen over mij, Quinn en Reacher gezegd. Knakker is ook vaak de pineut. Ik geloof echt wel dat hij eenzaam is, dat is heel erg en gun je niemand. Maar als hij in het dagelijkse leven ook zo doet, tja dan stoot je iedereen ook af. Maar goed dat is NIVEA van mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In theorie zou het kunnen dat iemand, na misschien wel voor het eerst een keer echt begrepen te worden en zich gehoord te voelen,  de andere weg ziet die hij kan inslaan.  Dat gun je je ergste vijand. 

Dus zolang de moderator de treiterkop nog niet heeft gespot kan het geen kwaad eens een gokje te wagen als iemand zich geroepen voelt. Dat zie ik liever dan boze reacties enz enz.  Maar het is de treiterkop zelf die de kans misloopt omdat ie heeft lopen treiteren, verder niemand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei niks:

Wat hij zelf zegt, als hij gedronken heeft, of aan het drinken is komt hij hier. 

 

Iedereen uit het anders, dus als zijn weg schelden als uiten is, dan is het wel goed? Hij heeft, niet alleen gisteren, de meest vreselijke dingen over mij, Quinn en Reacher gezegd. Knakker is ook vaak de pineut. Ik geloof echt wel dat hij eenzaam is, dat is heel erg en gun je niemand. Maar als hij in het dagelijkse leven ook zo doet, tja dan stoot je iedereen ook af. Maar goed dat is NIVEA van mij. 

Ja ik vul ook maar in. Ik heb zelf nooit geleerd te praten als ik ergens mee zat. Meppen als het je niet bevalt is wat ik als kind heb geleerd en schelden. Knuffel van mijn vader of moeder.... nooit gehad. Heb mezelf wel meteen aangeleerd om met mijn kinderen te praten en te knuffelen. En sorry te zeggen als ik fout zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die openheid heeft hij eerder gegeven, dit heeft hij eerder gedaan, om vervolgens met het grootste gemak weer over te gaan tot zijn normale manier van doen. 
Het lijkt mij dat hij andere hulp nodig heeft dan het luisterend oor hier. 
En buiten dat: de manier waarop hij anderen probeert af te slachten gaat alle perken te buiten, dat is echt niet te tolereren. 
En dat weet hij, hij weet donders goed wat de consequenties zijn. 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Maar die openheid heeft hij eerder gegeven, dit heeft hij eerder gedaan, om vervolgens met het grootste gemak weer over te gaan tot zijn normale manier van doen. 
Het lijkt mij dat hij andere hulp nodig heeft dan het luisterend oor hier. 
En buiten dat: de manier waarop hij anderen probeert af te slachten gaat alle perken te buiten, dat is echt niet te tolereren. 
En dat weet hij, hij weet donders goed wat de consequenties zijn. 


 

hahaha die laatste zin is wel grappig. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik herinner me een zin van hem
dat hij het recht heeft om zich dronken hier af te reageren
en hij heeft een vorm van slimheid, onthoudt veel
wat later ammunitie kan zijn als hij van dat "recht" gebruik maakt
Als er echte kwetsbaarheid speelde, dan sorry, maar dan kan hij
ook nuchter eens langskomen
en dan staan er vast ook mensen klaar voor hem
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een terugkerend patroon hier hè? Iemand die treitert en kwetst wordt geknuffeld en bejubeld omdat ie zich ietsje open stelt. Lijkt te stellen, volgens mij, want donder heeft ditzelfde gedrag ook al een keer of tien herhaald. Maar o, wat is ie dapper om zich kwetsbaar op te stellen. * degenen die hij constant opzoekt om te kwetsen, die moeten maar begrijpen hoe moeilijk hij het heeft. 

Glorie aan de pester, schuld ligt bij z'n doelwitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...