Spring naar bijdragen

Donderdag 26 mei 2022


Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoor, het is een leuke foto maar ik zie geen moeilijke weg? En de spreuk is volgens mij ook niet waar, ook goede wegen kunnen tot mooie bestemmingen leiden en hobbelige wegen met kuilen erin leiden vaak naar ruïnes.

Of denk jij daar anders over @ikkanhet?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Yana:

Ik weet niet hoor, het is een leuke foto maar ik zie geen moeilijke weg? En de spreuk is volgens mij ook niet waar, ook goede wegen kunnen tot mooie bestemmingen leiden en hobbelige wegen met kuilen erin leiden vaak naar ruïnes.

Of denk jij daar anders over @ikkanhet?

 

:D zo had ik het nog nooit bekeken. Die frisse blik van jou. 
 

Maar het citaat van @ikkanhet is ook wel soms waar. En het geeft troost. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Yana:

Ik weet niet hoor, het is een leuke foto maar ik zie geen moeilijke weg? En de spreuk is volgens mij ook niet waar, ook goede wegen kunnen tot mooie bestemmingen leiden en hobbelige wegen met kuilen erin leiden vaak naar ruïnes.

Of denk jij daar anders over @ikkanhet?

 

Ja het ligt er ook aan hoe je de spreuk opvat maar ik vind het een mooie die troost kan brengen voor degene die een gevecht voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Reacher:

Maar het citaat van @ikkanhet is ook wel soms waar. En het geeft troost. 

Voor mij is iets geen troost als het flauwekul is, dan zie ik meer in jouw opmerking tegen Françoise.

En het is dom om op een fietspad met kuilen te blijven doorhobbelen als ernaast een gloednieuw geasfalteerde strook ligt. 

Anyway... tralalala, wat zit ik me ook weer druk te maken. Ik ga vandaag m'n verdiende geld weer omzetten in een berg boodschappen. En vanavond eten bij vrienden, zij werkt op de ambulance en moet zó vaak dronken (en vaak ook nog agressieve) mensen behandelen dat ze van de weeromstuit een bloedhekel aan drank heeft gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Yana:

Voor mij is iets geen troost als het flauwekul is, dan zie ik meer in jouw opmerking tegen Françoise.

En het is dom om op een fietspad met kuilen te blijven doorhobbelen als ernaast een gloednieuw geasfalteerde strook ligt. 

Anyway... tralalala, wat zit ik me ook weer druk te maken. Ik ga vandaag m'n verdiende geld weer omzetten in een berg boodschappen. En vanavond eten bij vrienden, zij werkt op de ambulance en moet zó vaak dronken (en vaak ook nog agressieve) mensen behandelen dat ze van de weeromstuit een bloedhekel aan drank heeft gekregen.

Ik zie het als alles behalve flauwekul.

En niet iedereen is het gegeven  en moeten over een hobbelige weg.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Yana:

Voor mij is iets geen troost als het flauwekul is, dan zie ik meer in jouw opmerking tegen Françoise.

En het is dom om op een fietspad met kuilen te blijven doorhobbelen als ernaast een gloednieuw geasfalteerde strook ligt. 

Anyway... tralalala, wat zit ik me ook weer druk te maken. Ik ga vandaag m'n verdiende geld weer omzetten in een berg boodschappen. En vanavond eten bij vrienden, zij werkt op de ambulance en moet zó vaak dronken (en vaak ook nog agressieve) mensen behandelen dat ze van de weeromstuit een bloedhekel aan drank heeft gekregen.

Soms hebben mensen een moeilijke start Een rotjeugd bijvoorbeeld. In mijn ogen is dit citaat voor degenen die daardoor denken dat er geen mooie dingen op hun pad kunnen komen, dat het nooit beter zal worden.

Maar inderdaad: ook gladde wegen kunnen naar mooie bestemmingen leiden.

Wat loop je jezelf nu weer op te winden bloemenmeisje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...