Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 mei 2022


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Hier ook een vervelende nacht.. 
Maar gelukkig is het weer licht geworden en langzaam maar zeker word ik weer baas over mijzelf.... 
Het heeft hier gistermiddag en vannacht lekker geregend, maar geen onweer of harde wind... 
Ik hoop dat het bij de rest van de frummers ook mee is gevallen? 
En bij @ikkanhet? Jullie zaten wel heel dicht bij het vuur toch? 
Vandaag dan hopelijk wat bijslapen @niks

DAGPACT:
Yvonne
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijgelezen en er moet me iets van het hart...

Lieve @Reacher, dank voor alle support en de hartjes die je me vaak geeft, dat doet me goed, het maakt me blij én je maakt me vaak aan het lachen... ook heerlijk. Ik vind je een mooi mens, warm hart, supergrappig, beetje gestoord, zorgzaam. Fijn dat je er bent! 
Oh, en ik heb respect voor je en het zou me een eer zijn om vrienden met je te zijn.

Ben je nog ontdaan van eergisteren? Dan geef ik je een knuffel en strijk je zachtjes over je haar... 'komt goed lieve Reacher, alles komt goed'. (het is virtueel hè, dan is het vast geen ongewenste intimiteit :))

:lips: :lips: :lips:

Beetje klef misschien, moet kunnen als tegenwicht én ik meen ieder woord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, fijn je weer te lezen hier @Yana, ik mis je best. 
En nee, 's nachts gaan mijn brein met mij op de loop en dat is soms/vaak niet prettig. 
Moet ik toch eens echt iets aan gaan doen... maar goed, na het zwart wordt het inderdaad altijd weer licht, en daar hou ik me maar aan vast. 
Dikke knuffel terug voor jou ook :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yana:

Wat ben jij goed bezig zeg @ikkanhet, superstoer die Rivella! Heb jij nou ook het gevoel dat je zonder drank zo langzaam aan toch wat sterker wordt?

Ja dat gevoel heb ik zeker en wordt steeds sterker ook. Ben nu zover dat ik kan zeggen ik wil niet drinken IPV ik mag niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Ja dat gevoel heb ik zeker en wordt steeds sterker ook. Ben nu zover dat ik kan zeggen ik wil niet drinken IPV ik mag niet drinken.

Kijk, dat is echt mooi!. 
En weet je, als je zegt dat je fris of thee WILT, en geen alcohol, dan zullen maar heel weinig mensen vragen 'waarom dan' ... 
terwijl bij 'ik MAG niet' die vraag wel altijd komt. Dus buiten dat het gevoelsmatig makkelijker voor jou is zullen de reacties ook prettiger zijn. 
Althans, zo ervaar ik het... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Yvonne:

Jeetje, fijn je weer te lezen hier @Yana, ik mis je best. 
En nee, 's nachts gaan mijn brein met mij op de loop en dat is soms/vaak niet prettig. 
Moet ik toch eens echt iets aan gaan doen... maar goed, na het zwart wordt het inderdaad altijd weer licht, en daar hou ik me maar aan vast. 
Dikke knuffel terug voor jou ook :heart:

Maak je je zorgen over iets? Of wil je er verder niets over zeggen, ook goed natuurlijk.

Heb je een idee op welke manier je er iets aan zou kunnen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja dat gevoel heb ik zeker en wordt steeds sterker ook. Ben nu zover dat ik kan zeggen ik wil niet drinken IPV ik mag niet drinken.

Mooi!

Jij hebt toch ook last van soort angsten? Het klinkt alsof dat nu ook iets beter gaat of ben ik nou té enthousiast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Yvonne:

Kijk, dat is echt mooi!. 
En weet je, als je zegt dat je fris of thee WILT, en geen alcohol, dan zullen maar heel weinig mensen vragen 'waarom dan' ... 
terwijl bij 'ik MAG niet' die vraag wel altijd komt. Dus buiten dat het gevoelsmatig makkelijker voor jou is zullen de reacties ook prettiger zijn. 
Althans, zo ervaar ik het... 

Ja zo ervaar ik het nu ook en het is super fijn dat ik nu vriendinnen heb die zelden of nooit alcohol nuttigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...