Spring naar bijdragen

donderdag 19 mei 2022


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei jopie:

zeg maar even dat het goed komt, allemaal. Dat het goed is, allemaal. Dat het ok is. Gewoon is.

zoiets

Tuurlijk komt het goed @jopie! Maar niet altijd op het moment dat je het verwacht. Ik weet na het overlijden van mijn moeder dat ik verdrietig was op momenten die me overvielen en andersom. Er speelt zo veel mee, onbewust ook. Misschien heeft het nu gewoon even tijd nodig om door te laten dringen dat het boek dicht is, dat je niks meer hoeft. En dat is weer een andere fase die meer ruimte biedt voor de pure emoties zonder afleiding van regeldingen. Hoe dan ook lastig, ook al is het klaar. Geef jezelf de ruimte en dan komt het helemaal goed :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vader is nog niet zolang geleden overleden. Ik, wij hebben er niet zoveel voor hoeven regelen, mijn moeder woont nog in hun huis. Maar het missen doet soms pijn. Zomaar, als Mini op haar klompjes probeert te lopen, lukt haar niet zo goed. Of als Inie lacht, dan wil ik dat hij de meiden had mee gemaakt en hun hem als opa. Wat Mootje zegt, laat het verdriet er zijn. het mag. Rouw is rauw @jopie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn buikpijn was niet om t geld, maar omdat er iemand gewond of zelfs dood had kunnen zijn.
en om hoe we behandeld werden
door de eigenaar, dreigend, respectloos naar ons vrouwen.
Zijn broer heeft het met respect afgehandeld gelukkig en wij
konden het toen emotioneel ook afsluiten.
Net met nog 2 oudjes en dochter een uur in de disco!
dat arme animatieteam heeft niks te doen en smeekte ons bijna
om even mee te komen. Kan ik ook afvinken nu
de andere mevr. wordt ook 70 volgend jaar en haar man
is al 70er. ons debuut dus. Dochter had me nog nooit zien dansen!
Maar ik log eigenlijk even in om hier te melden, dat juist doordat ik hier
kon delen, ik iets los kon laten hierin, en pas ruim daarna met het
thuisfront erover kon appen. Dat brengt me dus even bij wat het forum nog
steeds betekent voor me. 
en fijn je te zien ff @Mootje, hoop dat je goed gaat?:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Yvonne:

Ik kwam trouwens even kijken hoe het @Remi1 vergaan is en ik lees mooi nieuws... hoe was het in het ziekenhuis vandaag Remi? 

Hij heeft gistermiddag ontslag gekregen en is sindsdien dus weer thuis om te herstellen.
De herstelperiode is 6 tot 8 weken.

De operatie op zich is goed gegaan aleen hebben ze, achteraf z"n stembanden geraakt en beschadigd zoals het nu lijkt. Als z"n stem niet volledig terug komt in de herstelperiode dan moeten we KNO voor een stemband (herstel)operatie.

Voor de rest; Ach ik weet het niet. echt niet. Ik wacht z"n herstelperiode maar af want ik krijg erná niet minder of meer hulpvragen van hem. Het lijkt me hetzelfde gebleven al denkt hij nog steeds iets anders maar dat laat ik maar zo.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Reacher:

Ik geloof dat het Smaragd was die een tijd terug schreef dat hij mijn lieve gedoe en hartjes irritant vond. Er zijn wel vaker opmerkingen over gemaakt, door anderen.

I don’t give a rat’s ass. 

De enige met wie ik door één deur wil ben ik zelf. 

My girl :heart: :heart: :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...