Spring naar bijdragen

donderdag 19 mei 2022


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei jopie:

ja, leuk. Klinkt aardig. Grappig ook. Goed te weten dat jij degene bent die het woord geeft aan..... 

Maar weet je, ik weet het gewoon even niet. Dus helaas, niets te schrijven hier. En geloof me, dat heb ik wel geleerd onderhand. Blijf weg van het forum, als je het even niet weet./

Maar leuk? Neuh. 

Maar dat heb je toch niet geleerd? Je bént toch op het forum? 
Waarom niet ingaan op wat Fruitvlieg en Nancy aan je schrijven maar wel mij aanschrijven?  
Waarom die keuze? 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei jopie:

ja, leuk. Klinkt aardig. Grappig ook. Goed te weten dat jij degene bent die het woord geeft aan..... 

Maar weet je, ik weet het gewoon even niet. Dus helaas, niets te schrijven hier. En geloof me, dat heb ik wel geleerd onderhand. Blijf weg van het forum, als je het even niet weet./

Maar leuk? Neuh. 

Als iets je raakt/irriteert zegt dat iets over jezelf. Woorden van gelijke strekking zijn meermaals door jou geschreven. Dus misschien kun je beter in jezelf duiken ipv op Reacher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei jopie:

wat ben jij toch eigenlijk een teringtrut...    klinkt allemaal heel aardig, wat je zegt, maar..... 

 

jij bent degene die mijn "het woord" geeft, he? En nu doen of ik degene ben die allen op jou let.... 

?

Je had het woord immers al genomen, door dit te schrijven

1 uur geleden zei jopie:

weet je, @Reacher...   met al dat nomineren, en prijzen, aangeven, hartjes, en weet ik het mis je nét het punt (voor jezelf). Respect. en later zelfs: Vriendschap!

 

Dat gaat namelijk over leuk heen. 

Jij bent alleen maar bezig met lief gevonden willen worden, lief willen zijn. Good! luck!


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yvonne:

Je kunt het moeilijk hebben, je kunt even klem zitten met je gevoelens, maar dat geeft je nog steeds niet het recht om zo lelijk giftig tekeer te gaan tegen iemand die meer, veel meer is dan wat jij er van maakt Jopie. Bah.

 

Was God hier dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Mootje:

Ja ik heb het gelezen @Reacher! Ik lees dagelijks maar reageer zelden. Mooie ontwikkelingen! Jammer van die terrorkat die in de buurt rondhangt. 
 

Geduld is schijnbaar toch een schone zaak :). Die beestjes hebben het getroffen. 

Fijn idee dat je meeleest. :) Ja van mijn katten leer ik inderdaad geduld. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei jopie:

ja, stel je voor zeg... op een allinclusive vakantie, en dan een luxe waterscooter  kapot varen, en dáár je dan druk over maken... 

@lady jane zelf was een stuk wijzer: betalen en zich realiseren dat ze er geen boterham minder om zou eten. Dát is wijsheid. 

Uiteindelijk ja, maar Lady Jane heeft er ook behoorlijk buikpijn van gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei jopie:

omg zelfs *Yvonne komt nog even langs s avonds.... das bijzonder... of eigenlijk ook niet zo.

giftig? moah....  aléén giftig? neuh....   echt gif werkt onzichtbaar.... das niet wat ik doe. Noch deed. 

 

He, @Mootjewaarom jij hier ineens.. ik zag je nooit, en nu ineens wel... wat doe je hier? 

Ik lees hier al een aantal jaar mee @jopiemaar schrijf zelfden. Lees dagelijks om vooral niet te vergeten dat ik uit moet blijven kijken! 
 

Wat heb je nodig @jopie? Je zegt dat je het forum juist nu hard nodig hebt, waar ben je mee geholpen?  Kunnen we iets doen? En misschien weet je dat nu ook niet… Naar in ieder geval dat je de verwachte ‘opluchting/blijdschap’ niet voelt. Alles op zijn tijd, en dit komt blijkbaar wat later…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...