ikkanhet Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Goedemorgen. Hier onweer en regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Hier geven ze ook code geel maar niets van te zien nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Goeie morgen meisies, Jane hoe is het afgelopen? Voel me wat beter nu ik op mijn lactose let. Volgens de arts heb ik 6 1/2 jaar uitgeput rond gelopen door die flauwekul. Gisteren het afscheidsfeest, nu fit. Hoe is het mogelijk hé? Dat zou wat zijn, ik word opnieuw geboren hahaha. karin123 en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Goedemorgen frummers Wat fijn @bolletje, zo zie je maar weer , het hoedt niet altijd ernstig te zijn. Mijn vriendin had ook lactose intolerantie. Was ook altijd aan het sukkelen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 (bewerkt) Bij ons op de dagbesteding: Dat eten is niet gezond er zitten teveel koningsdraden in. 19 mei 2022 bewerkt door bolletje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Haha @jopiestierenfiets kinderen zeggen vaak de leukste dingen. Ooit zat ik met m'n jongste op ouder/peuteryoga. Aan het eind zei iedereen namaste, maar hij zei dan altijd mama's teen. Etty, Reacher en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 51 minuten geleden zei bolletje: Bij ons op de dagbesteding: Dat eten is niet gezond er zitten teveel koningsdraden in. Getver! Koningsdraden Die vind ik ook ongezond. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 2 minuten geleden zei Rosee: Haha @jopiestierenfiets kinderen zeggen vaak de leukste dingen. Ooit zat ik met m'n jongste op ouder/peuteryoga. Aan het eind zei iedereen namaste, maar hij zei dan altijd mama's teen. en ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 8 wat een kledderweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Ja heerlijk he, ben blij dat het regent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Ik dacht eerst: ik ga naar IJsland verhuizen maar dat is me nog te warm. Ik ga naar de Noordpool. Iemand anders nog tot op het bot geërgerd door Rutte ‘s verwijderen van zijn sms-jes or just me? Ik zie hem straks nog wel openlijk dossiers verbranden op de stoep van het Binnenhof. Kan hem het schelen. Sowhat en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 2 minuten geleden zei Lonster: Ja heerlijk he, ben blij dat het regent. Regen rules. Het is meer die vochtige drukkende hitte (kledderweer) waar ik een hekel aan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 (bewerkt) Ha ha @Reacherprachtig. In plaats van boeken en heksen verbranden krijgen we nu dossier verbranding. Dat gajes in Den Haag zit er alleen voor eigen gewin. De 1 na de ander valt door de mand. 19 mei 2022 bewerkt door karin123 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 4 minuten geleden zei karin123: Ha ha @Reacherprachtig. In plaats van boeken en heksen verbranden krijgen we nu dossier verbranding. Daar zie ik hem ook wel voor aan. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Hij moet op de vingers getikt en zijn nieuwe toestel gebruiken, die meer dan 20 sms-berichten kan bewaren. Ja heel ergerlijk, dat gedraai. Ik kan het me niet meer herinneren en mijn telefoon kan geen berichten bewaren. Ik las dat er uitgebreid over gedebateerd wordt vandaag. 20 partijen die de gelegenheid krijgen om kritische vragen te stellen. Er zijn wel belangrijkere zaken om te behandelen zou je toch zo denken. Ik heb de ramen open, de plakkerigheid heeft plaats gemaakt voor lekkere frisse lente-lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Krek. Er zijn ook belangrijkere zaken om het over te hebben, aangezien er geen represailles voor hem zullen komen. Ramen openen helpt hier niet, gelukkig maar want ik heb al een iglo gereserveerd. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Naar verluidt loopt er iemand door de wandelgangen. Los! Huh? Dit zal toch niet echt waar zijn?! nancy en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Ben in staat en spring gelijk maar weer in de trein, want dat moet ik eerst zien voordat ik het geloven kan. Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Dat zou geweldig zijn @Remi1. Heb jij geen rijbewijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 (bewerkt) Nee. Ik ben geboren met slechte ogen, met links kan ik bijvoorbeeld alleen maar licht/ donker zien. Toch draag ik geen bril ofzo want ik redt me er wel mee, ik weet niet beter en een bril heeft geen ook geen zin trouwens. Er is me altijd verteld dat een rijbewijs er voor mij nooit in zou zitten. Eigenwijs ik ben wilde ik het toch proberen en haalde ik in 1x theorie maar op de praktijk hebben ze me laten zakken, vanwege mijn slecht zicht kan ik geen afstanden inschatten. Ik zie geen diepte. Toen heb ik het verder maar gelaten, geprobeerd maar het gaat niet, dan maar niet, wil ook geen ongeluk zijn op de weg, het is niet anders. 19 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Het actieve geheugen van zowel Rutte als zijn telefoon laten hem nog wel eens in de steek Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Dagpact: Roberto Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden