Spring naar bijdragen

Woensdag 18 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen ikkanhet en goedemorgen frummers, 

De zon schijnt al gul, wat een weertje weer. 
Ik heb alle ramen en deuren beneden tegen elkaar open staan om de warmte van gisteren er nog wat uit te werken, 
heb de zonneschermen al naar beneden gedraaid, ben met blik en veger in de weer geweest omdat kattekopje door het raam naar buiten wilde en geen rekening wenste te houden met de plant die daar staat (waarom zou ze ook). 
Ik heb de mussen, meesjes, merels en spreeuwen voorzien van nieuw voer en drink- en badderwater... 
En nu is het tijd voor een grote bak thee voor mij. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers.

Slechte nacht, buikpijn ervan en botsingen met emo dochter nu. Hotelgenote gaf valse naam en tel.nr en was not amused dat we haar gegens en handtek. Vroegen om wat sterker te staan en onze verz.mij kunnen laten zien dat we er alles aan doen. Corendon reageert net als vertrekkende gast. Het is duidelijk dat de prolemen op ons bordje liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Wat een ellende Jane, ik hoop dat het opgelost kan worden.

Vandaag feest bij de dagbesteding incl. een frietkraam hahaha. Er gaat iemand van de begeleiding weg. Dan zijn de cliënten dagen van te voren al druk. Voor hun is dat een extra feest terwijl ze vaak gewoon friet krijgen. Maar dit is toch aparterder. Hoop dat ik het de hele middag vol houd. Heb er zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat eens gehad op de parkeerplaats bij de supermarkt. Reden met 2 achteruit de parkeerplaats af en boem
Ze bekende meteen medeschuldig te zijn tot ze merkte dat ze zelf de schade moest betalen toen zei ze dat ik het schuld was. Helaas die vogel ging niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @ikkanhet

Ik ben al redelijk gauw in slaap gevallen gisteravond en heb gewoon doorgeslapen, hoefde er maar 1x uit terwijl dat normaal veel vaker is , en ging weer liggen en sliep gelijk ook weer verder. Kortom ik heb vannacht beter geslapen dan anders, korter maar beter. Er valt dus ook een bepaalde rust in me te weten hij daar goed ter plek is.

Nu heb ik wel een zenuwachtig gevoel in me buik en misselijk van een kop koffie, maar het is vandaag dan ook de dag, dus dat hoort er ook bij, denk ik dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is dit loslaten jopie. Ik probeer wel te helpen, maar ze denkt niet practisch. En we krijgen geen gegevens voor de verzekering. Dus zij belt haar eigen wa verz. Om 10 uur om te vragen hoe dit het beste aangepakt moet worden. Ik ben hoofdelijk aansprakelijk als boeker mb tot corendon en reisverz. Laat die 2 het samen uiyvechten. Wij moeten wel voorschieten. Liefst vandaag dan kunnen we morgen weer echt ontspannen. Maar terwijl dochter op mij afreageerde kwam mijn hart heel naar in opstand en voelde ik echt even paniek. Dingen wotden even uitvergroot lijkt het nu, maar volgende week is het hopelijk ons vakantieverhaal. Idd laatste keer denk ik zo:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummers . Vandaag voorbladen gaan lamineren op het werk. Ik loop nog met 1 kruk en ze hadden het over dat ik dan wel kon stoffen. Alsjeblieft zeg .  Ik zei dat ik eventueel wel koffie wilde gaan drinken bij cliënten,  dus dat ga ik morgen doen.

Aargh @lady janewat balen maar wat een opluchting hoe goed het is afgelopen.  Als het goed is krijg je schade vergoed . Probeer samen nog lekker te genieten 

@remi, spannend vandaag :rose:

bij mij was 600 euro afgeschreven  ivm operatie.   Gedeelte in 2021 , consult en foto voet en Gedeelte 2022 eigen risico.  Wist niet dat dat mocht . Schijnt veranderd te zijn . Ben ik ook mooi lekker mee . Smak geld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Heel vervelend @lady jane dit gedoe allemaal :( Hoop dat je het toch kan accepteren/loslaten zodat jullie de rest van jullie vakantie het nog fijn kunnen hebben,  jullie zitten nog maar op de helft en hebben nog een hele helft voor jullie. Misschien kunnen jullie er later uiteindelijk zelfs om lachen,  ook al valt er nu natuurlijk niks te lachen. Je dochter is niet gewond geraakt,  dat is toch het allerbelangrijkste.  En 400 nog wat euro is balen maar jullie krijgen het vast terug en anders pech gehad. Zo gaat het helaas soms en iedereen maakt dit jammergenoeg mee. En de emoties kunnen hoogoplopen, maar dat gaat wel weer voorbij.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had met husband afgesproken om van tevoren nog even te bellen maar nu krijg ik bericht dat ze hem eerder doen, nu dus om precies te zijn.
Zo overvalt het ons ook nog maar doe maar, het moet tóch gebeuren.
Dit worden spannende uren maar daar gaan we dan, let"s go.

God geef ons KMW:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle beredeneringen zijn hier al gepasseerd vannacht.

Ik heb de schade geaccepteerd, ook als we niets terugkrijgen.
Het zijn de bemoeienissen van omstanders, de tegenvallende houding als ik
om hulp vraag en voor dochter, die een vriendin dacht te hebben ontmoet (voor nu)
die zich ook in de steek gelaten voelt. En emoties zijn ook niet zomaar uit te schakelen.
Ik heb min kind sinds de puberteit niet zo naar mij meegemaakt. En de angst om hier
in het ziekenhuis te belanden overviel mij ook kompleet. Maar de blijdschap dat er geen
gewonden/dode zijn gevallen is zoveel groter. Het komt goed.

@Remi1:heart: kaarsje brandt hier io de kamer. different koek dan reisongemak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...