Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen.  Aan het werk maar moeilijk vooruit te branden.  @Lonsterknap hoe je het hebt aangepakt met dat zwemmen. Ik doe dat ook, sporten vervangen door drinken. Uiteindelijk zit de nieuwe gewoonte erin. Al  ben ik mezelf er van bewust dat dat altijd kan veranderen. Ik denk dat ik het niet aankan om ooit nog een kater te hebben, fysiek misschien nog wel maar mentaal niet meer. Het lijkt me heel moeilijk om dan de draad weer op te pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat hoop ik ook niet :lol:.

Hier net thuis van het werk en hup, de keuken in. De afgelopen dagen allerlei bijzonders gegeten, vandaag maar even gewoon: aardappelen, spinazie en hamburgers. Speciaal koken vind ik eigenlijk veel leuker. Eerst een kop koffie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het vandaag spannend, emotioneel en lang duren in het ziekenhuis voor een opname maar ik moet erbij zeggen dat er ook wel heel uitgebreid aandacht voor ons was,
best fijn en geruststellend ook. Vooral toen ze zei "het is goed dat jullie hier nu zijn". Hem achterlaten in een rolstoel (waar hij bij mij nooit in wil maar nu wel moest) deed me pijn, heb gejankt tot in de auto aan toe maar "het is goed dat we hier nu zijn".

Nu thuis is het stil en ik moet niks en val ik in een gat maar dat wist ik van tevoren.
Daarom heb ik gister eten gehaald waar hij niet zo dol op is en ik dus niet zo vaak maak, maar voor mezelf ga ik dat nu dus wel doen;
Gekruide krieltjes, witte asperges met een aspergesausje en kip (ham/ kaas)- schnitzel.

bewerkt door Remi1
woordjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1 zorg naar even goed voor jezelf nu,
wat machteloos voor je zo hem achter te moeten laten.
Is al bekend wanneer de operatie zelf is? of heb ik iets gemist?

Hier ook nare middag gehad. Dochter maakte ritje met een hotelgenote
op 2 waterscooters en ze crashten. Geen letsel maar wel 1 scooter beschadigd.
En nu al uren gedoe over schade, die eerst 170,00 zou zijn, daarna "iets" meer en
inmiddels op 413,- onderdelen + arbeidsloon + bijkomende kosten voor wat hij nu niet
verdient met die scooter. getekend contract is fout samengesteld, maar als we niet
eerst contant betalen krijgen we geen factuur of kwitantie voor de WA verzekering.
Dochter overgegeven van de stress en ik buikpijn van soortgelijke spanning. En hier
zijn we nog wel even mee bezig. Er werd al met politie gedreigd, en ergens weten we
dat het niet klopt, maar politie hier is beslist niet in ons "rijke" toeristen-belang ben ik bang.
De andere vrouw wordt morgen vroeg opgehaald, dus onze belangrijkste getuige ook weg.
Het zal wel gewoon dokken worden en zorgen dat we wel alle bewijsstukken meekrijgen.
Maar kleine inschattingsfout met grote gevolgen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zij maakte de inschattingsfout, dus is blij dat de ander niets heeft.
maar we zijn bang dat de nasleep wel een vervelende tijd belooft nog.
Corendon houdt de boot af (snap ik), maar de tussenpersoon hier spreekt
wel Turks en Nederlands, en zegt niet hierheen te kunnen om te tolken.
En het gaat om geld he. Wel verzekerd, maar toch. Ik heb er een slecht
gevoel over. Blij voor hotelgenote dat ze weg mag, maar zou zo mee willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie lieve, enthousiaste en vrolijke reacties op het Songfestival :)  het was bizar als altijd en vrolijk en feestelijk, maar ook vermoeiend en een constante (haha) uitdaging. Want o, wat is de champagne dichtbij bij feesten en partijen. Wat hoort partymix bij het vrolijk doen. En wat heb ik een hekel aan dat opgeklopte gefuif zonder drank. Maar goed, het is gelukt. Ze hebben me trouwens uit de tv opnames geknipt, want mijn ik ben hier alleen voor hem was niet inspirerend genoeg. Dat zal ze leren. Ofzo.

Verder moet ik echt even bijlezen, voor ik op tenen ga staan en dat soort dingen.

Maar, @lady jane kun je vanuit daar niet even contact opnemen met je eigen reisverzekering?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat was een pittige dag: heel veel in de tuin gebuffeld, zelfs vanavond nog. 
Moe, maar heerlijk ontspannen. 
@lady jane heb je de verklaring over het gebeurde en alles er omheen op papier en ondertekend door de andere dame? 
Misschien is dat wel van belang bij de afhandeling. Fijn dat beiden niet gewond zijn, maar wat een nare wending nu voor jullie. 

Wat mij betreft is de time-out verstreken hoor @Adri02. Ik wilde net schrijven dat ik wel tegen een stootje kan en zo, maar ik realiseer me nu dat het hele akkefietje met wel degelijk behoorlijk geraakt heeft. Ben eigenlijk wel een beetje verbaasd over mezelf, een verbeterpuntje dus ;)
Doordat ik er zo van schrok heb ik veel reacties niet eens goed gelezen, maar lief dat je voor me opkwam, dankjewel. 

Wat moeilijk om je man dan zo achter te moeten laten @Remi1, heel veel sterkte, ik denk aan je... 

En welkom thuis @Quinn, knap dat je het 'droog' hebt weten te houden. 
En ja..... België krijgt in het vervolg ook geen punten meer van ons, lekker puh. 

Luitjes, ik duik mijn bed in.... trusten allemaal Snurken 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht met vanalles rekening te hebben gehouden maar ik ben vergeten dat ik bang ben voor donker, want dan pak ik gewoon zijn hand vast, zo slapen wij vaak in, hand in hand, en nu is het donker aan het worden en er is geen hand.

Operatie is morgenochtend -en middag @lady jane. Wat een ellendige gebeuren in jullie vakantie. Ik weet ook niet wijsheid is in deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lief dat jullie meedenken, we zijn nu bezig met zoń verhaal op papier @Yvonne, thnx voor de tip.
morgenochtend zwaaien we haar uit en vragen haar handtekening. Hebben haar tel. alleen nog,
gelukkig is ze Hollands.
@Quinn ik heb al met Corendon gebeld en geappt, die houden de boot af, we zitten in zo n groeps
basis reisverzekering. Maar dat mag de WA verzekeraar met hen uitvogelen, dat kan buiten ons om,
ik heb niet alle polisvoorwaarden enz gelezen, maar WA is hiervoor wel bedoeld, reisverzekering meer
voor medisch, bagage enzo denk ik.
@Remi1 sterkte morgen, wat een spanning allemaal. virtueel handje van hier dan maar. lekker koese:rose:

slaapwel frummers
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1liefs! Ik ben er nog. Ga maar slapen. Klein lampje aan?  Je doet het hartstikke goed. Dappere dodo! Vannacht gaat voorbij en morgen gaat voorbij. Sterkte!

@lady janedriewerf en ontzettend bah!!! Fijn dat dochter niets naars fysiek heeft. Ik hoop dat jullie morgen en de komenden dagen ook nog leuke dingen kunnen beleven. :rose:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...