Spring naar bijdragen

Zondag 15 mei 2022


Aanbevolen berichten

Het zet me wel weer even terug op me plaats

een teken dat me aandacht aan het verslappen is,ik moet wel bij de les blijven. 
 

als ik me valkuilen niet ver genoeg voorblijf

sluipt het er weer in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei ikkanhet:

Dat heb ik ook @Remi1dat bier niks doet. Eigenlijk alleen maar een slecht teken dat dat niets met ons doet lijkt mij.

Nee misschien is dat eigenlijk ook wel niet normaal. ?

Wijn bijvoorbeeld, voel ik dan weer wel.

Weird.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei jopie:

goedenavond allen. 

Hier is het een sociaal weekend geworden. Met zowaar een heuse verjaardagsvisite vandaag. Dat kon wel eens honderd jaar geleden zijn dat ik dat gedaan heb, maar..... ik héb het gedaan. En.... ik heb het gedaan op mijn eigen manier: niet in de kring, maar lekker met mijn billen op  een stukje gras waar schaduw was, genietend van de spelende kinderen. Maar nu ben ik moe. Echt moe. 

@Zbb jezelf herinneren aan de kater, de after, kan, en werkt vast. Maar bij mij, en bij jou ook, zit er nóg eentje bij: het moment móet een keer komen dat zon zuippartij je, geheel onnodig en onbedoeld, het leven kost. In jouw geval: dat je bezopen het water inkukelt. Voor mij was juist dát wat me hielp te stoppen, niet de katers. Want dát bedoelde ik niet, wilde ik niet. En ik wist dat dat een keer zou gebeuren: dat het me het leven zou kosten. 

Ja ik heb denk ik wel een aantal keer op het randje gezeten. 
 

een maat van me is in 2009 ook zo geëindigd,

dronken van het steiger gelopen,we hadden hem al meermaals dronken uit het water gevist maar toen waren we erbij. 
 

ditkeer was hij alleen. 
 

achteraf heb ik heb zien drijven

ik kwam met me boot langs maar dacht dat hij er niet was en ben verder gevaren,ik zag wel iets wits drijven maar schonk er verder geen aandacht aan. 
 

de volgende dag hebben vissers hem gevonden en dat witte wat ik zag drijven was hij in een witte jas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1 Ik had een heel stukje getypt en weer weggehaald. Ik heb ook niet de wijsheid om op je vraag een goed antwoord te geven. Ik denk ook dat je onrust een uitweg zoekt en gezien de situatie is dat volkomen begrijpelijk. Ik weet dat je heel goed weet hoe het mechanisme werkt en hoop dat je die kennis voor jezelf inzet. Lief zijn voor jezelf in welke vorm dan ook. :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ná morgen sterf ik/wij van de zenuwen dus daar denk ik beter maar niet teveel aan, maar wel zo dat ik voor morgen, net als voor afgelopen weekend zoveel mogelijk de rust hier in de tent bewaar, dwz geen afspraken, geen onverwachtse zoete invallen of verplichte moet- dingen. Zoveel mogelijk de rust bewaren voor nu.

Tranen zijn weg @Maverick, luchtte ergens ook wel op dat huilen. Voelt nu weer een beetje "lichter" alsof ik er angst en spanning uitgehuild heb. Het is koese.

Ik ga ook, slaap ik niet dan rust ik toch.
Nogmaals bedankt voor vandaag:heart:

Lekker koese allemaal:moon:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...