Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 mei 2022


Aanbevolen berichten

Gisteren zag ik een filmpje voorbij komen waarin het schip behoorlijk op snelheid de verkeerde richting ging. Wat denk je dan wanneer je zo'n binnenschip je achtertuin voorbij ziet varen. Ik hoop maar dat het met de schipper weer goed gaat de rest is materiaal en schrik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pinkman Hij hoort daar helemaal niet te komen. Hij kwam vanaf Burgum heb ik begrepen dus dan heeft hij een afslag genomen die hij helemaal niet had moeten nemen, dus daar ging het al fout. Ik heb daar vaak gevaren met mijn speedboot.
Maar ook met de boot die ik nu heb ben ik alleen maar blij dat ik op dat moment daar niet was want je hebt niks in te brengen, dat ding drukt wel door. Valt mij nog mee dat er geen slachtoffers zijn gevallen.

Ik had zelf een paar weken geleden zo"n schip deun achterop mij, gloeiende ik had hem nooit opgemerkt, schrok mij dood. Wist niet hoe snel ik uit de vaargeul moest komen.:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey daar ben ik 

Nu pas het heldere moment dat @Quinnbij het Songfestival zit. Wat gaaf zeg 

@nikshet was best zwaar  , vooral als ik me bedenk , dat ik als nakomer ze zo mooi allemaal ga wegdragen , we zijn van de 10 nu nog met 6 . In memoriam ging goed . Ik was de enige die sprak , rest deed de dela . Niet iedereen wil en kan natuurlijk zelf , maar het maakt het wel persoonlijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor de wolf doet ook mee hé. Ik vind ze supergrappig.:D  Husband heeft het opgegeven en naar bed, die vind dit altijd een vreselijke poppenkast, ik ook maar ik vind het een leuke poppenkast om naar te kijken/ luisteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...