Spring naar bijdragen

Donderdag 12 mei 2022


Aanbevolen berichten

En als je het maar droog houdt spirit en dat kan je, dat heb je laten zien.

En ik ga niet smeken of je blijft daar doe ik niet aan mee. Als je gaat ga je. Jouw verantwoording, jouw keuze.

Kijk naar de consequenties  van je keuze, wat houdt het in als je een keuze maakt en beslis dan.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Men leest alleen mijn negatieve verhalen 

Maar wat is er dan positief aan je verhalen? Je drinkt soms even niet en dan val je weer terug met alle drama's. Soms is een maand droog, soms een week en soms 5 maanden maar het eindigt altijd weer met het begin en en daarna doe je precies hetzelfde. Dit gaat al zo sinds je hier schrijft en volgens mij is dat al langer dan 10 jaar. 

Ik snap de vragen van Sowhat wel en het is hier geen Facebook maar gaat om ADB e zijn, al wordt dat wel eens vergeten en dan kan je wel eens confronterende vragen krijgen. Maar ze zijn wel legitiem in het kader van dit forum.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zou ik willen dat ik ook zulke lieve familie had als mijn man heeft. Dat voelde ik vanavond weer toen een broer van hem zomaar langskwam om te vragen hoe of wat hij kon betekenen. Schoonzus idem. Ook naar mij, ons beiden hoor.

20 jaar geleden is mijn mem overleden en het contact tussen mijn zussen en mij alleen maar verslechterd, oftewel praktisch nihil. Hun kijken na het overlijden van mem ook niet meer naar heit om. Heit en ik snappen beiden niet waarom dat is. Heit is zelfs verhuist naar bij mij in de buurt.
En ik zorg voor onze heit. Zonder vragen, zonder belangstelling, gewoon stilletjes kabbelen heit en ik voort.

Maar ik laat mijn beide zussen (broers heb ik niet) ook niet meer toe in mijn leven want de gelijkenissen in onze gezichten (we lijken uiterlijk op elkaar), en het zo verschillende karakter van 2 tegen 1 (zo voel ik het) verdraag ik niet meer.

Misschien heb jij hier alsnog nog wat aan @Francoise

bewerkt door Remi1
woordje toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me gespannen, geloof niet dat ik kan slapen maar ik ga toch maar wel naar bed nu.

Morgen ga ik beter even alleen naar de boot als het weer het het toelaat. Er liggen nog wat klussen voor mij te doen.
En belangrijk; Altijd eventjes boot- zitten daarna, dat is verplicht geworden.;)

@Sowhat:heart::rose:

Lekker koese allemaal:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Francoise:

@niks ik moet steeds terugdenken aan 21 jaar geleden . Zoon met Down mocht mee naar huis . Maar omdat ik perse borstvoeding wilde geven moest er een weegschaal mee .  Ik moest m dan wegen voor ik hem aanlegde en dan weer vlak daarna .  Wat een drama en onzekerheid bracht dat met zich mee .  Soms was hij zelfs wat grammen afgevallen.  Ik moest dan met de fles nageven wat hij te weinig had gedronken .  Ik heb het nog 4 maanden vol gehouden,  toen was ik er zo klaar mee . Ik voel het nu nog steeds als dat me dat door deze absurde methode hebben afgepakt .

Ik weet niet hoe dat nu gaat met sondevoeding voor ieni?

 

Inie hé dat is een leukere naam! Ze wordt elke dag gewogen, maar verder gaat het toch ook op gevoel. Paar slokjes, of niet drinken, volledige sondevoeding. Langer drinken, rond de 10 minuten halve portie door sonde en als ik echt het gevoel heb dat ze goed gedronken heeft, dan mag ze overslaan. Maar we hebben nog nooit zonder de sonde gedaan. Wel nu steeds vaker de helft. En we wachten wat langer. Niet meteen door de sonde, maar 10 minuten later nog een keer aanleggen. Ze is nu 6 weken oud, maar in alles nog een pasgeboren baby. behalve dat ze lacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...