Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers.  Vandaag naar schoonzus en haar kinderen . Zondagavond ook al ff geweest . Broers en zussen willen graag dat ik in memoriam doe . Bij oudste broer ook gedaan . Eerst maar eens vragen of gezin daar tijd en ruimte voor wil vrijmaken.  Schoonzus is een eigengereide.  En dan natuurlijk het op papier krijgen van een speech . Pfff zie er ook best tegenop al vind ik het altijd wel fijn om bij te kunnen dragen aan een mooi afscheid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@Francoise,
Dat zou heel mooi zijn, als je een in memoriam kan/mag schrijven
Geeft altijd een goed gevoel als je het idee hebt dat je tenminste nog wat kan doen
sterkte in elk geval

@Remi1,
Ook voor jou een spannende dag weer vandaag
Hoop dat alles goed verloopt

@niks,
Best heftig hoor, zo'n omschakeling van ziekenhuis naar huis.
Geduld is een schone zaak zeggen ze dan he :)
Lachen, dat mini het wel weer genoeg vond zo :D
Herkenbaar hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei spirit:

Straks nootjes halen op de markt en stukje fietsen.

De zon laat zich hier afweten.had m'n stoel al klaargezet.verder even wat instanties bellen of zelf even afvertentiezetten.zoek fietsmaatje,zwemmaatjegewoon iemand om eens wat leuks mee te doen.

Kijk daar evengoed maar mee uit. Op vandaag weet je het maar nooit met wie je te maken krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gecondoleerd @Francoise :rose: Wat triest.... Het is inderdaad wel fijn als je iets kan doen, als zijn gezin het daar ook mee eens is. 

@spirit Wat betreft een maatje zoeken, daar heb je mogelijkheden voor met een bemiddelaar. Die oproepen zijn als het goed is allemaal gescreend, al weet je natuurlijk nooit precies van tevoren wie je treft. Ik heb daar online wel eens op gezocht om te kijken of ik iemands hondje in de buurt kon uitlaten. Zij brengen ook mensen samen. www.handjehelpen.nl 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig hebben al mijn vriendinnen een partner. Soms maakt dat niet uit, maar nu zijn ze allemaal druk en op vakantie met elkaar. En mijn los-vaste latvriend heeft ook geen tijd voor me. Ik zit daar allemaal oplossingen en plannen voor te bedenken, maar misschien moet ik het gewoon maar even voelen, dat ik me alleen voel. En niet drinken natuurlijk. :angry:

DAGPACT:
zbb
ikkanhet
Suusstopt
Yvonne
Judith
spirit
Lonster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar dagen weg, maar vandaag is wel een goede dag om het dagpact te doen, dus. Wat bijgelezen en hier en daar wat opgepikt.

@Francoise heel veel sterkte, kan me indenken dat je het nog nauwelijks beseft.
@niks ontzettend fijn dat ienie nu thuis is. Of, zoals mijn zoon zou zeggen, kan ze al voetballen?

@nancyik vind het sterk en knap van je hoe je het verwerken doet, echt. 

En ik mis ongetwijfeld van alles, maar het is hier nogal hectisch. Denk wel aan jullie, dan weet je dat. 
Verder eet ik de rest van de week Italiaans, want we zitten in Turijn.

DAGPACT:
zbb
ikkanhet
Suusstopt
Yvonne
Judith
spirit
Lonster
Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei spirit:

Ontzetnde last weer van m'n ogen.worden slechter lijkt.wildoorverwijzing naar het oogziekenhuis.lenzen kN ik al niet meer in.zit gewoon met een loep voor kleine lettertjes.

Oeps, dat klinkt niet goed. Geen risico nemen, hup, naar je huisarts voor een verwijzing! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Dubbele focus Was het montuur te klein voor ik ga niet met een bril met dikke glazen lopen.

Ik heb ook dubbel focus en waren juist kleine brillen omdat je het daar makkelijker in kan maken.

Tegenwoordig heb je geen hele dikke glazen meer hoor, kunnen ze keurig weg werken.

Weet niet wat jou sterkte is maar ik heb min 10 en min 12.

Dus zwaar bijziend kan je wel zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...