Spring naar bijdragen

Forum pauze of end of story


Foxy

Aanbevolen berichten

Lieve mede forummers, ik kom van ver. Ben bijna net zo lang benzo vrij als dat ik gebruikt heb. 10 jaar van incidenteel gebruik niet meegeteld. Dat laatste besefte ik me onlangs na een slapeloze nacht. Al bijna 10 jaar nam ik af en toe een oxazepam. Met een doosje van 30 stuks deed ik een half jaar. Dat komt neer op een pil per week ongeveer. Misschien dat daarom de slapeloosheid zo lang aanwezig blijft? 

Maakt niet uit. Feit is dat ik het heel fijn vind op het forum maar ik ook getriggerd word en lang blijf rondhangen als het weer eens slecht gaat met me.

Ik heb mijn therapieen afgerond. Ik heb geen pil meer in huis. Ik reïntegreer slowly op mijn werk. Het gaat veel beter al zijn er nog stappen te zetten. De volgende stap is voor mij om afstand te nemen van het forum. Om zo nog minder bezig te zijn met mijn ziek zijn. Hopelijk brengt die stap me dan weer verder. 

Ik wens jullie allemaal het allerbeste en de grootste krachten om door de benzo hell heen te gaan. Uiteindelijk genezen we.

Veel liefs,

Foxy XOXO 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Foxy helemaal gelijk heb je. Ik denk dat ik met je mee ga doen. Ik ben nu ook 5 maanden verder en moet dit hoofdstuk afsluiten, het blijft anders een trigger en ga niet vooruit in de tijd. Ben ook al 80% gereïntegreerd op werk en dat voelt goed. Ik ben trots op mezelf en zeker trots op jou! Al kennen we elkaar niet, we zijn van ver gekomen. Als ik de eerste berichten lees en nu kijk waar ik sta is het ook voor mij tijd om dit forum af te sluiten. 
lieve allen het ga jullie goed! En Foxy je bent een topper! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-5-2022 om 07:26 zei bolletje:

Laten we dan allemaal mee doen.:lol:

Heel veel succes verder Foxy

Ik merk het ook heb er 4 maanden aangezeten en ben er 4 maanden vanaf…

En gaat steeds beter… uiteindelijk overwin je het met veel vallen en weer opstaan 

gr Cindy XOXO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-5-2022 om 16:02 zei Foxy:

Lieve mede forummers, ik kom van ver. Ben bijna net zo lang benzo vrij als dat ik gebruikt heb. 10 jaar van incidenteel gebruik niet meegeteld. Dat laatste besefte ik me onlangs na een slapeloze nacht. Al bijna 10 jaar nam ik af en toe een oxazepam. Met een doosje van 30 stuks deed ik een half jaar. Dat komt neer op een pil per week ongeveer. Misschien dat daarom de slapeloosheid zo lang aanwezig blijft? 

Maakt niet uit. Feit is dat ik het heel fijn vind op het forum maar ik ook getriggerd word en lang blijf rondhangen als het weer eens slecht gaat met me.

Ik heb mijn therapieen afgerond. Ik heb geen pil meer in huis. Ik reïntegreer slowly op mijn werk. Het gaat veel beter al zijn er nog stappen te zetten. De volgende stap is voor mij om afstand te nemen van het forum. Om zo nog minder bezig te zijn met mijn ziek zijn. Hopelijk brengt die stap me dan weer verder. 

Ik wens jullie allemaal het allerbeste en de grootste krachten om door de benzo hell heen te gaan. Uiteindelijk genezen we.

Veel liefs,

Foxy XOXO 

 

Dank je wel Foxy, voor je steun. Je bent een stuk verder dan ik! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...