Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 mei 2022


Aanbevolen berichten

Nee, eigenlijk geen foutje. Ik vraag het anders. Ergens op deze site staat een lijst met telefoonnummers voor hulp. Die wil k doorgeven aan maakt niet uit...Maar ik kan ze niet vinden. Kan iemand mij daarmee helpen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Remi1Ik zal eens kijken. Wilde je ook niet beledigen, maar kwam ff verkeerd aan. Mijn broer is autistisch en woont alleen. Ik voel me verantwoordelijk en het ligt heel gevoelig allemaal. Hij kan het niet goed vinden met huisarts. Het is allemaal heel ingewikkeld. Voel me ook machteloos. Dat dus..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb die lijst gelezen @Toos
maar kan m ook niet terug vinden
hopelijk reageert de schrijver ervan nog.
machteloosheid is vreselijk, en tegelijk hebben
we te leren machteloos te zijn soms.
ik was daar ook erg slecht in, nu na jaren nuchter,
lukt het beter, maar soms ook helemaal niet of maar deels.
Je voelt je verantwoordelijk schrijf je, maar je bent het niet natuurlijk.
Voor jezelf ben je dat wel, al voelt dat misschien weer niet zo.
Wijsheid voor jou:heart: en K&M uiteraard ook.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel goed hoor @Toos Ik betrok het ook niet op mezelf want het is geheel duidelijk dat je worstelt in een lastige situatie. Haal het laatste woordje maar even weg voor jezelf, voordat je gedonder krijgt met de mod en je kunt beter blijven schrijven hier voor jezelf denk ik, toch?

Heb je vanavond nog gegeten en je bier kunnen stoppen?

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen woensdag het advies van @Sowhat opgevolgt en ben gewoon boot- zitten. Ik werd daar rustig van en wilde dan niet weer naar huis, zoals altijd, maar ik moest wel. Ik baalde daar zo van dat ik daar maar zo kort daar kon zijn zodat ik donderdagochtend husband meegenomen heb en de trossen los gegooid heb en we zijn "geland" in een natuurparadijs voor 2 nachten.

Ganzen vlogen over. "S nachts werd ik wakker gehouden door de koekoek die om de 7 tellen koekoek moest zeggen ( irritant:angry:) En in de ochtend was er een kikkerconcert terwijl ik nieuwsgierig de gordijntjes opentrok (van: waar zitten die allemaal dan? maar vond geen 1 kikker) en dan liep er een ooievaar om mijn boot, en dan deed ik het andere gordijntje open en zag ik een zwaan voorbij "varen".  En zo gaat dat dan maar door, met geen pen te beschrijven ( op een toetsenbord ook niet).

Dan denk ik, oei! niet zo heel ver vandaan gooien ze er met bommen. Dan denk ik oei! hoe komt het met mijn man; met ons?

Hoe komt dit allemaal? 

Ik heb deze dagen afgesloten met een leuke, lieve vrijwilligers- middag/ avond in de thuishaven vandaag. (spelletjes en bbq)

Antwoorden op mijn vragen heb ik nog steeds niet. Mijn hoofdpijn heb ik ook nog steeds maar nu is het weer te dragen voor zolang het duurt.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...