Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 mei 2022


Aanbevolen berichten

@niks wat een feestelijk bericht! 
@rapilos niet voor niets naar de huisarts geweest. Beterschap!

@Francoisegefeliciteerd met de verjaardag van je man.

Vandaag ook de verjaardag van mijn vader. Bloemen gezet op het graf en een bak met sedum. Serene rust. Door naar revalidatiecentrum. Midden in de stad. Dat is andere koek.

Fijne dag allemaal!

 

dagpact

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. Wisten jullie dat kinderen in vakanties een verschrikking zijn? Op enige afstand zijn ze altijd veel leuker :blush:

Hoera voor ieniemienie @niks!

En @Maja sterkte vandaag. 

@rapilos doe je kalm aan? Ik weet nog best hoe pijnlijk longontsteking is zei hij met de derde sigaret in een half uur...

Iemand zin om het dagpact een kleurtje te geven? 

Dagpact:

Judith

Maja

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat een feest: Iniemini mag naar huis... eigenlijk best snel toch nog? Heerlijk @niks dat is een gigafelicitatie waard... 

Goed dat je naar de huisarts bent gegaan dus @rapilos, ik hoop dat je nu echt heel snel gaat opknappen.... 

Gefeliciteerd met jouw examen @BizzyBee, jouw dag kan dus niet meer stuk.... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je naar de dokter was @rapilos, nu weet je tenminste wat je hebt. 

Gisteren schreef ik over het pakje dat niet bezorgd is. De winkel is zo netjes om een nieuw pakje te sturen. Ik had aangegeven niet thuis te zijn, en zij hebben geen verzendbericht gestuurd. Het is misschien ergens in de straat bezorgd, maar waar? Zul je zien dat er straks iemand aanbelt en ik twee pakjes heb.

Het lucht wel op, ik maakte me er erg druk om. :blush:

Ik zit al een uur met mijn jas aan om te gaan zwemmen. Pfff, ik kan zo niet op gang komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Judith:

Heeft iemand nog een krediet nodig?

Ik wilde even alle activiteiten op de tijdlijn bekijken,

O' my God..., iemand heeft vannacht als een dolle berichten zitten plaatsen over het aanvragen van krediet, zien jullie dat ook? of staat dat alleen op mijn tijdlijn?

Echt tientallen.

Ik denk dat de @moderator daar misschien even naar moet kijken, en deze persoon blokt.

Trouwens schandalig van een bedrijf om zo te spammen.

Dit soort berichten zijn meestal computergestuurd. Vreemd dat deze spammer een plaatje uitkiest, als avatar én als achtergrond. En ook nog forumleden volgt. Voor het deel van het forum voor mensen met gokschulden lijken me dit vooral vervelende berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Yvonne:

En wat een feest: Iniemini mag naar huis... eigenlijk best snel toch nog? Heerlijk @niks dat is een gigafelicitatie waard... 

 

Maandag zou ik 37 weken zwanger zijn. Ze zit absoluut nog niet op het gewicht van een gemiddelde baby na 37 weken zwangerschap, maar ze doet het verder goed. Het is nu een kwestie van groeien, en daar voor moet ze zelf goed gaan drinken en dat doet ze nog niet genoeg. Borst niet, fles met gekolfd melk ook niet. Paar slokjes en dan stopt ze ermee. Het voordeel dat ze straks thuis is, dat ik haar vaker zelf de borst kan aanbieden. Het komt vanzelf goed. Morgen haar kamertje even lekker opfrissen, bedje opmaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, een paar nieuwkomers. Welkom allemaal. Hoop problemen hier, veel wel op te lossen denk ik. Maar kost veel energie. Ik heb oa een broer die in de gevaren zone zit qua  drankmisbruik. Maar wil dat niet erkennen. Zijn gezondheid loopt gevaar, ik maak me erg veel zorgen. Hij wil nergens van weten, wil geen hulp. dus sta ik machteloos. En ik WIL hem zo graag helpen, maar hoe dan?

@niksWat fijn dat je kleintje naar huis mag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De antes zou me medicatie overdragen aan de huisarts maar er gaat blijkbaar iets fout. 
 

ik moet eerst langskomen willen ze het me nog voorschrijven. 

wat als ze het niet meer voor willen schrijven,red ik het dan wel zonder. 

ik maak me een beetje ongerust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja,ik kan woensdag pas terecht. 
 

ben nog een aantal dagen weg voor werk,ik en heb nog wel een kleine vooraad. 
 

het vervelende is ook dat ik me eigen huisarts niet krijg. 
 

maargoed misschien is er niks aan de hand en stress ik me voor niks. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei niks:

Lieve @Toos hoe moeilijk ook, maar als je broer geen hulp wil, het ontkent houd het op. Maar om nu zelf te gaan drinken, help je je broer niet mee en jezelf al helemaal niet! 

Ja, klopt helemaal! Maar voel me machteloos daardoor. Vroeg naar bed en morgen ziet alles er weer anders uit. Hoop ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toos, het gaat inderdaad familiediep. Je broer moet ‘t zelf willen voor ie ‘t doet.

Ik ben zelf niet geheel droog, mijn lieve zus wel. Al meer dan twintig  jaar. Prachtmeid. Alles onder controle. Ze kwam na haar scheiding  ‘n tijdje bij mij wonen. We zopen ons ongans en ik werkte nog in de volcontinu ook. Op ‘n gegeven moment proefde mijn whisky nergens meer naar en kwam ik er achter dat ze in de morgen al aan de fles zat en dat aanlengde met thee.

Ben enorm woedend kwaad geworden. Ze heeft dat soort fratsen ook nooit meer gedaan, paar weken later sprak ze de inmiddels legendarische woorden: ik ben er klaar mee!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...