Spring naar bijdragen

Donderdag 5 mei 2022


Aanbevolen berichten

Bedankt voor de morele steun. Mijn hoofd wil slecht helder blijven, teveel druk op te veel vlakken, denk ik.

@Reacher aangezien ik hier eerder was dan jij, wacht ik met smart op jouw gedicht voor mij. En op taart natuurlijk. 

DAGPACT:
zbb
Yvonne 
Maja 
ikkanhet 
Reacher
Judith
Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei spirit:

Maar heb nu het idee ddat ik ook zwaar overspannen ben door alles.nee,drank doet je hersenen geen goed,dat weet ik heus wel.

Overspannen door alles.... Maar misschien nog wel het meest door je eigen ongedurigheid. Alleen al meelezen met jou is net een achtbaan. Nieuw bed,  ander koor/ muziekgroepje/vrijwilligerswerk, verkeerd huis,  verkeerde buren, ruzie met zus, zoon, mensen behandelen je verkeerd. Ik heb aan de ene kant bewondering voor je ondernemendheid maar ik zou er ook overspannen van worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Quinn:

Bedankt voor de morele steun. Mijn hoofd wil slecht helder blijven, teveel druk op te veel vlakken, denk ik.

@Reacher aangezien ik hier eerder was dan jij, wacht ik met smart op jouw gedicht voor mij. En op taart natuurlijk. 

DAGPACT:
zbb
Yvonne 
Maja 
ikkanhet 
Reacher
Judith
Quinn

Zeg @Quinn, ik was hier weer eerder dan jij, krijg ik nou een gedicht van jou?? :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @nancy

Je zit al jaren op dit forum

Schrijft soms wat meer

Soms wat minder

Deelt likes als je niet goed weet wat te zeggen 

Omdat je toch wilt delen dat je mee leeft

Want dat doe je

Dat merk ik aan alles

het rijmt niet, maar het dicht wel.

je was te laat met je "doe maar niet"

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Quinn:

Lieve @nancy

Je zit al jaren op dit forum

Schrijft soms wat meer

Soms wat minder

Deelt likes als je niet goed weet wat te zeggen 

Omdat je toch wilt delen dat je mee leeft

Want dat doe je

Dat merk ik aan alles

het rijmt niet, maar het dicht wel.

je was te laat met je "doe maar niet"

:lips::lips::lips:thnx! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,  wat is het hier gezellig zeg .

Naar de fysio geweest,  moet weer met een kruk gaan lopen en kleine afstandjes in en rond het huis zodat ik goed leer hoe ik met de kruk moet lopen.  Ook oefeningen met het been omhoog zodat de lymfe het vocht goed gaan afvoeren . Ik ga ervoor .  Wat is je doel zegt ie. Ik zeg dat ik weer net zoveel kan als iemand van 18 , há

bewerkt door Francoise
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee of ik de vraag hier mag stellen maar de snelheid van reacties bevalt mij hier wel. Tik mij gerust op de vingers waar nodig. Ik kan wel wat hebben. Negeren mag ook, ik heb geen oordeel. 

Mijn huisarts en ik hebben dus afgesproken dat ik zelf op zoek ga naar een kliniek die ambulante hulp biedt (ik wil niet langdurig van huis ivm baan en kindje). 

Nu ben ik me gisteren en vandaag hierin aan het verdiepen maar tjeeee wat is er een hoop aanbod. Ik krijg gelijk paniek (kan niet filteren, ook iets wat ik aan moet/wil pakken maar niet alles tegelijk). 

6 organisaties. Allemaal bij mij in de regio. Allemaal dito website. 

Ga ik ze allemaal bellen? Wat zouden jullie doen? Wil m'n geheim nou ook weer niet met heel de wereld delen. Dilemma!

Oh wacht ff. De perfectionist belt. Ook al zo'n fijne klant die niet kiezen kan :D

Verder lekker dagje. Heb er zin in. Volgende week een weekje op vakantie. Nadenken. En dan vol inzetten op afkicken en herstel. 

Fijne avond lieve frummers! Zon!

 

bewerkt door BizzyBee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet bellen maar mailen, als dat kan, naar alle 6. Ik las op jouw draadje dat je ook van de antidepressiva wilt afkicken, dus ik zou vragen of zij met dubbele verslavingen begeleiding kunnen bieden. En wanneer er plek is. Als je dit wilt aanpakken is het vervelend om nog maanden te moeten wachten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er ligt een briefje van DHL. Ze schrijven dat ik mijn pakje kan afhalen 3 deuren verderop in de straat, maar die mensen weten van niks. Daar had ik inmiddels al vier keer tevergeefs voor de deur gestaan. De andere buren links en rechts zijn niet thuis. :(

De winkel had geen verzendbericht gestuurd, anders had ik het wel naar een afhaalpunt laten brengen. Ik wist al dat ik gisteren niet thuis zou zijn. Grrr, straks nog eens proberen, en anders moet ik afwachten of degene die het heeft aangenomen het komt brengen.

Wat een gedoe toch altijd met die pakjes. :wacko:

Wat ik ga eten? Broccoli-bloemkool-curry met rijst en cashewnoten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Sowhat:

@BizzyBee, is het wel een goed idee om de alcohol en de AD tegelijk te stoppen cq afbouwen. 1 is al een uitdaginggenoeg. Sowieso in die week vakantie niet drinken daar kun je je nu al geestelijk op voorbereiden. Drink je alleen in de avond of ook overdag? 

Ik mag de AD absoluut niet verder afbouwen nu. Eerst de alcohol. Daar sta ik ook achter. Alles op zijn tijd. Een stap tegelijk. Ik wilde teveel, te lang, tegelijk. 

Ik drink overdag alleen als ik vrij ben. Nooit voor de middag. Dan moet ik er niet eens aan denken. 

Lieve mensen ik moet het zeker zelf doen. Ik wil dit topic niet kapen. Het gaat niet om mij. Ieder zijn traject. Ik ben onderweg en ga er geraken. 

Jullie tips en adviezen zijn enorm waardevol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Quinn:

@Reacheraangezien ik hier eerder was dan jij, wacht ik met smart op jouw gedicht voor mij. En op taart natuurlijk. 

Hé Q!

Dit is een ode aan you;

Quinn je weet dat ik je zeer bemin;

Vanaf halverwege het prille begin;

Ik vind je grappig en humoristisch;

Zachtmoedmoedig cynisch met een zweempje existentialistisch; 

Brinta, taart en ijs zijn je comfortfood;

Waar je dan graag een sloot koffie over doet;

Je bent ook slim: van wie is het? doe je goed;

Je ruikt vast naar versgebakken koekjes, maar niet te zoet;

Ook je zwart wit avatar vind ik een win;

Is dit gedicht al naar je zin?

 

Je leeft mee met iedereen die zin heeft in drank;

Je hebt mij vaak gesteund, waarvoor ik je dank; 

 

Een ding, ik hoop dat je dat zelf ook ziet;

Je hebt vele talenten, maar rijmen kun je niet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als we dan toch gaan beginnen,

  Zal ik ook een gedicht verzinnen.

Doe het wel heel gauw,

  En schud het gewoon uit mijn mouw.

Voor iedereen een goede les,

  Blijf vooral van de fles.

Gewoon dat eerste glas niet pakken 

  Hoef je verder ook niet door te zakken.

Makkelijker gezegd dan gedaan,

  Maar punt blijft gewoon laten staan.

Ben trots op van hoever je al bent gekomen,

  En stop vooral niet met dromen.

Wie weet komen je dromen nog wel eens uit,

  En was dit achteraf je beste besluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Judith:

@ikkanhet Schud je dat zo uit je mouw?

Dat is wel heel erg knap,

Ik zal je advies ter harte nemen, gewoon de eerste niet pakken.

Ja dit was echt een hele snelle. Heb altijd veel en graag gedicht en was voor familie en vrienden makkelijk. Die vroegen mij het te doen. 

Die eerste niet pakken die hou ik me ook goed voor ogen. Voorruit spoelen in gedachten helpt ook. Dan denk ik aan morgen en dan is het van help dat wil ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...