Spring naar bijdragen

Tips huisarts? Ik ben nogal bang.


Aanbevolen berichten

Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Het wordt de eerste keer dat ik toe ga geven dat ik een probleem heb. Ik ben nu al enorm angstig. Kom bij een huisarts in opleiding omdat mijn eigen huisarts te vol zit. Maar dat vind ik op zich prima. Ik ben er klaar voor/mee. Wie ik ook tegenover me heb. 
 

Iemand tips? Wat moet ik wel/niet zeggen? Kan ik me voorbereiden? Of gewoon gaan en zien wat gebeurd?
 

Dank jullie wel.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel! Ik ben er zelf ook van overtuigd dat ik er goed aan doe. Mijn man is echter heel sceptisch. Dat helpt niet mee. Hij ontkent het niet maar hij heeft ook gezien hoe ik alleen maar dieper ben geraakt door mijn verleden binnen de GGZ dus hij heeft er nog minder vertrouwen in dan ikzelf. En dus heb ik ook met hem te doen. Ahhhh wat een ellende. Dilemma dilemma. Ik ga maar op tijd naar bed. Des te sneller zit het erop morgen. Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had die dag een jonge invaller. Toen ik er eenmaal zat boeide het me werkelijk niets meer. Het feit dat je daar straks zit betekent dat je voor jezelf al hebt erkend dat je een probleem hebt en zij zijn er niet om te oordelen; zijn er om te helpen. Nog erger dan daar te zitten is er niet te zitten en door te gaan op een destructief pad. Je kunt dit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom BB, gewoon eerlijk vertellen, dat is in jouw voordeel uiteindelijk.
en als je het idee hebt geen (goed) gehoor te hebben, dan kun je altijd
een verwijzing naar een verslavingsarts vragen. ik schrijf mn vragen altijd op
want eenmaal daar kan ik ineens alles "kwijt" zijn in mn hersenpan. sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de grote dag. Pffff.
Ik heb alles opgeschreven. Het liefst zou ik een afkickprogramma willen volgen. Ambulant. Maar het is lastig om te bepalen waar ik om moet vragen als ik niet weet wat er allemaal is. Dus hoop dat zij ook advies hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...