Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 mei 2022


Aanbevolen berichten

Het ziekenhuis heeft gebeld; De planning was spoedoperatie binnen 3 maanden maar omdat het nu zo hard verslechterd is, is dat nu veranderd in binnen 2 weken.
Mocht het intussen nog weer harder achteruit gaan dan wordt het spoedtafel a la minute.

Ik kan bijna niet geloven dat dit allemaal echt gebeurt, het lijkt alsof ik in een hele slechte film zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @spirit Rotdrank en rotkerels?

Volgens mij haal je allebei zelf binnen, of niet?

Drank is overigens niet rot, je gaat er misschien rot mee om en dat is wat anders.
Hoe het met jou en mannen zit weet ik niet, hoef ik ook niet weten maar niet alle mannen zijn rot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks heel gammel, ben ik DRIE vogeltjes rijker.

2 parkietjes heel lichtblauw en een gewone blauwe.

Maar ook..en dat zat niet direct in de planning, een fel oranje kanarie, die zingt als een lijster :).

De kanarie zit in de oude parkieten kooi en de nieuwe parkieten in een nieuwe wat grotere kooi.

Beide kooien hangen voor het raam, en ze hebben het reuze naar hun zin.

( Zou ik ook hebben, want ze hebben een grandioos uitzicht vanaf zes hoog).

Alsof ze midden in de wolken zitten.

In elk geval is het een gezellige drukte

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei spirit:

Ach waar gaat het over. 

 

Die m'n dronk juist niet. Wat weten jullie ervan. We waren juizt bezig de drank uit ons leven te bannen.dacht er de juiste partner aan te hebben. 

Ik heb geen idee waarover je het steeds hebt Spirit. Dat vind ik jammer want ik intresseer me wel in jou maar je schrijft zo in raadsels dat ik niet meer weet waar je het precies over hebt. Je voorgaande bericht; Drank uit de gootsteen gekocht, schreef je bijvoorbeeld..nou dat lijkt me sterk dus dat zal weg gegooid zijn. En samen van de drank af maar hoe komt die drank daar dan, geen tijd voor forum had je om hem, waarom niet? Om te drinken ofzo? Zo verliefd en nu ist inene een rotkerel.

Vragen over je hond komt ook geen antwoord op.

Dus ik denk maar beter helemaal niets meer.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang jij iedereen en alles maar de schuld blijft geven dat je weer drinkt, kom je niet verder @spirit Dan blijf je deze terugvallen houden, want er komen weer nieuwe situatie's, relatie, een dirigent, de vrouw van een dirigent, de buurvrouw enz enz. Het gaat erom hoe JIJ met deze situatie's en tegenvallers enz. om gaat. Als je om elke scheet die je dwars zit naar de fles blijft grijpen, blijft dit zo. Maar goed, misschien vindt je dat ook niet zo erg, dat kan ook. En hoe dan, dat altijd alles kapot is? Telefoon, je Apple, laptop, of je bril... Je zou toch antubus of hoe dat ook heet gaan gebruiken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. Heb ik @Yvonne gemist vandaag? 

@Remi1 je weet het wel langer, maar wennen doet het denk ik nooit. Veel sterkte.

@rapilos het enige dat ik van vogels weet, is dat ze kunnen vliegen. Maar fijn dat je weer gezelschap hebt!

@Maja :rose:

@Judith welkom enzo. Dagpact, maar ook ruimte om wat te kletsen. Oppervlakkig of diepzinnig, alles is okay. 

O @spirit toch...

Fijn om weet thuis te zijn @niks ?

Moet eerlijk bekennen dat ik nu pas aan de Brinta zit. Dus. Tja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Weet toch ook niet dat iemand zo kan veranderen na 30 jaar. Hij had alleen maar medelijden met zi hzelf. 

Mankeerde  niks. Z'n  ex vrouw zit ook bij mij op DEZELFE AA. NIET ZO,  gek, achteraf

Ik stop, mijn toetsenbord staat niet goed. Kost veel energie. Pffff. 

 

 

Waarom is het gek dat zijn vrouw bij de AA zit of is het gewoon een valse opmerking?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Fruitvlieg:

Waarom is het gek dat zijn vrouw bij de AA zit of is het gewoon een valse opmerking?

Zegt gewoon veel over de connectie"s die je op dat moment hebt en een (zgn) "relatie" mee begint want zoals ik het allemaal gelezen heb drinkt hij ook of is (ex)alc.

Gebeurd best veel op de AA- vloer. Dat gestopten misbruik maken van hun positie. Want dan heb je een luisterend en begripvol persoon, je bent kwetsbaar, beïnvloedbaar en kijkt naar diegene op.
Dan is er niet zoveel méér nodig om verliefd te worden.

Ik heb dat ook gehad. Niet bij AA maar wel op het forum hier. Ik noem geen naam.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...