Spring naar bijdragen

Maandag 2 mei 2022


Aanbevolen berichten

Dierenwinkel belde net, dat ze weer jonge parkietjes op voorraad hebben.

Mijn hart maakte een sprongetje. Oh, wat leuk, heb er lang op moeten wachten . Voel me vandaag nog niet in staat om te gaan kijken, maar hoop morgen echt te kunnen gaan.

Meteen een nieuwe, wat grotere kooi voor ze aanschaffen dan

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier alles weer schoon en opgeruimd na een weekje zeilen. 
 

kacheltank en de tank van de motor zijn weer vol.

benzine voor de bij bijboot.

reserve gasfles.

Ik ben klaar voor de volgende reis 

helaas morgen weer werken en volgende week,belooft verschillende mensen te helpen. 

Eens kijken waar ik over vier weken naartoe ga :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom hier zo af en toe op de dageraad spieken. Inmiddels 4 maanden droog en het gaat goed. Wel voor de 2e keer een soort van voedselvergiftiging door de lunch op mijn werk. Vermoed de olie die ze over de salades mikken. Iedere dag 1,5 fles wijn is geen probleem, maar een beetje olijfolie en ik lig er compleet af haha. 
 

@niks heb je verhaal zo’n beetje gevolgd en lees nu dat je te vroeg bevallen bent. Wel fijn dat de kleine het goed doet. Hopelijk snel naar huis.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei rapilos:

Waarom kan dat nu niet meer @Remi1??

Ik heb al mijn huisdieren (behalve hond) weg gedaan omdat ik me handen vol heb aan andere dingen die hun aandacht hard nodig zijn.
Leek me de beste keus, hoe spijtig ook want ik ben gek op beesten en heb altijd van alles gehad bijvoorbeeld..van geiten, pauwen, fazanten, katten, honden, dwergpapegaaitjes, parkieten, kwartels, kippen, aquaria, vijver, tot en met cavia"s en konijnen ..maar dit is wel voor iedereen het beste want ik heb de tijd niet meer.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei niks:

Klopt hoor @Remi1, ze ligt nu op een gewone kinderafdeling, in de couveuse. Daar liggen ook pas geboren baby's die gewoon op gewicht zijn. Zo bijzonder om te zien, Iniemini is kleiner, maar toch al een stuk alerter, doet pogingen om te lachen. Herken je dat? 

Och jeej, dit had ik vanmorgen niet gelezen Niks, sorry.

Jawel dat herken ik zeer zeker. Het heeft zich ook vaak tegen mij gekeerd want dan zouden mijn kinderen achterstand hebben want hun ontwikkeling klopte dan niet bij hun gewicht en lengte bijvoorbeeld. Ik werd daar onrustig en bezorgd van.

Wat hun "achterstand" noemden vond ik juist het tegenovergestelde, ze hadden in mijn beleving juist een voorsprong gemaakt en nee die klopte niet met hun officiële kalenderleeftijd waarop ze geboren hadden moeten worden.

Mijn kinderen waren 3 maanden en zagen eruit met hun dan 5 pond als pasgeborenen, toch waren ze dat al niet (meer).
Dan krijg je vragen als men in de winkel in je kinderwagen gaan kijken en daar liggen die kleinen te geinen met elkaar. "Maar hoe oud zijn die dan?!".

Ik heb vanaf toen een pesthekel aan consultatiebureau"s ontwikkeld want ze moesten dit en dat..en achterstand was hun favoriet om te noemen volgens mij want er moesten meer flessen melk in want te klein..

Hallo?! Waar komen die kindjes helemaal vandaan, die van mij hebben gevochten voor hun leven maar daar kijken we niet naar, wel naar de gemiddelde statistieken.

Daarom @niks Ze komt er wel, op haar tijd. Ze heeft haar energie nu erg hard nodig en ze is al zover gekomen dan komt ze er wel, wat anderen er ook van vinden of zeggen.:heart:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel @Roosje41 onze dochter is donderdag alweer 5 weken oud. @Remi1 ik maak mij ook niet zo druk hoor. Ze komt er wel, haar zus was wel razendsnel met alles. Iedereen denkt dan, leuk met 11 maand al lopen, maar ze had best even mogen wachten. Gelukkig kunnen we hier niets in sturen. Ieder kind is uniek, lekker op hun eigen tempo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...