Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 april 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedenavond..

Ben terug van ledenvergadering in de (vrijwilligers)haven waar ik met de boot lig.
Het was goed en het was gezellig, ondanks dat ik vergaderingen verafschuw.
Ik heb me keurig aan m"n grenzen gehouden, wat betekend wel beschikbaar als vrijwilligster maar wel vooraf in overleg.
Af en toe meehelpen de kantine schoonmaken met wat vrouwen moet wel kunnen en lijkt me wel leuk (sociaal zijn met andere vrouwen en uit m"n bubbel thuis met husband), dus daar heb ik me alvast voor opgegeven.:)

En oh ja, geregeld even rondjes lopen in de haven om te kijken hoe "onze" boten erbij liggen ook. Nice.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remi1:

Wat is dat nou voor vraag als je weet dat het beestje dood gespuit moet worden.

Dan gaat het vast goed hoor, heel goed.

Dat is gelul en oneerlijk nog ook naar @Francoise, want twee berichten daarna schrijft spirit dat er pillen komen en ze het nog even aan gaan kijken met de hond. Mensen op hun nummer zetten is tot daar aan toe, maar lees dan wel eerst goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voelt dat niet heel raar om zo voor de laatste keren in dat huis te zijn? @jopie

Toen mijn schoonvader vorige zomer overleed en ik kwam daar in dat huis, om spullen op te halen, voelde ik gewoon de dood.
Ik ben een beetje bang dat het straks met mijn heit z"n huis niet anders zal zijn dan.. want ik heb dat nu al als ik daar ben omdat hij bijvoorbeeld ziekenhuis is/ligt.
Het is zo..zo "verlaten". Leeg, stil, kil en koud.

Heb jij dat niet?

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je het nou ziet als revalidatie fiets of niet… het was gewoon MIJN fiets waarop ik zonder pijn kan fietsen! Afblijven dus. 
ik ga niet met de accu rondlopen. Dat is te zwaar. Dat vertik ik. 
Zelfde end dus zonder accu gefietst. Mijn conditie valt me mee. Maar mijn knieën doen zo’n pijn…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen @Lika, wat zou onze wereld een stuk fijner zijn als stelen niet bestond hè. Dat we niet zo krampachtig met spullen zouden hoeven doen.

Op mijn fietsaccu zit een slot, heeft de jouwe dat niet of helpt dat niet?

Volgens mij een gat in de markt... fietsaccus met ingebouwde gps-tracker, ze zijn er duur genoeg voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn fiets heeft zo'n tracker, maar mijn accu niet
wat een idioten he, dat ze zo rucksichtslos een
ander bestelen, wat zal zo'n accu opbengen?
Of is er daar ook een levende handel in?
Ik denk dat de sloten makkelijk met een fake sleutel
te openen zijn @Yana, zelfs bij axasloten lukt dat al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...