Spring naar bijdragen

DONDERDAG 28-4-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

Jongste zoon heeft een vriendje te logeren die hij  1.5 jaar online kent .

Hij is net gebracht,  ken zijn ouders   niet alleen video gebeld om het plan te bespreken. 

Het belangrijkste is dat ik mijzelf recht  in de ogen kan kijken en voluit deze verantwoordelijkheid  kan nemen nu.

Dit is waardevol voor mij .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles goed verlopen vandaag. Best fijn om weer thuis te zijn. Hulde aan de ouders, huis was schoon, tuin was gedaan, zelfs het bubbelbad gevuld. Mini heeft haar speelgoed weer ontdekt. Slaapt nu weer in eigen bed en kamer. De komende weken zullen nog wel hectisch zijn. Maar elke dag is een stapje dichterbij naar huis voor Iniemini. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch is dat een grote winst van niet meer drinken. Wel auto kunnen rijden …!

Ik heb laat mijn rijbewijs gehaald. Pas toen ik rond de 30 was en al dagelijks dronk (alleen nog niet dagelijks te veel). Daardoor was ‘s avonds rijden nooit een optie eigenlijk. Want ik dronk liever wat. Bovendien, waar wij woonden was een auto niet handig. 

Rijervaring en zelfvertrouwen deed ik te weinig op en ik verdwaalde altijd. 
 

Nu zijn er apps om de weg te wijzen en waar wij wonen, is een auto nu wel handig. En ik kan dus altijd rijden. Want ik ben altijd nuchter. Dat vind ik een rijk gevoel!! Als er wat zou zijn, spring ik als een soort supervrouw in de auto en hoep! : daar ben ik!

Zo’n vrij gevoel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...