Spring naar bijdragen

Zondag 24 april 2022


nancy

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Reacher:

Veel plezier @Francoise en zoon van Francoise.

Wanneer gebruik je die mooie avatar van die paardenbloem weer? Ik vond die niet alleen prachtig, ik tag nu steeds een wildvreemde forummer wiens naam op die van jou lijkt.

Op 1 of andere manier accepteert dit systeem geen enkel plaatje meer . Heb er al veel geprobeerd maar het lukt me nog steeds niet helaas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Alcoholist:

 

Dit is ook een  forum die adb zijn geworden en een leven na alcoholische  hebben opgebouwd. 

Die keihard gewerkt hebben om deze verslaving te verdrijven. 

Echter na stoppen met drinken blijf je voor altijd een kwetsbare kant hebben om terug te vallen in alcohol. 

Maar bv als ik zie wat @niks nu doormaakt en hoe ze zich staande  houd om niet terug te vallen .

@Francoise met haar voet in het gips en daarmee ook probeert er mee te delaen ipv terug te vallen .

@nancy die morgen naar Spanje gaat om daar iets belangrijks af te sluiten . :heart:

En @Zbb  die ook keihard  aan het werk is ..

En dan vergeet ik vele anderen te noemen maar ieder blijft in zijn of haar eigen proces.

 

Of je nou over bootjes,  kinderen,  plantjes en of katten praat .

Het zijn dingen die je bezig houden en wat voor deze persoon  belangrijk is op welk punt  dan ook in adb.

Heb respect en koester deze personen die schrijven,  brand ze niet af , scheld ze niet uit .

Het zijn allemaal mensen net zoals jij en ik. 

We hebben het recht om hier te zijn , hier te schrijven nergens staat in de forum regels dat je daar niet over mag schrijven .

Echter wel hoe je met elkaar omgaat en welke taal je gebruikt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook in de trein. De Reeuw.Plassen was te koud met windkracht 5. Lekker Rotterdam in een middagje en daarna met dochter en partner lekker Indiaas eten. Zonder jas en blote voeten in sandalen voor het lentegevoel.

Oh en deze draad is door de beheerders nietvoor niets ditjes en datjes genoem^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer terug van de koopzondag. Voor het eerst in 40 jaar heb ik ook de optocht gezien van allerlei dieren van een boerderij, en mensen in klederdracht uit de pruimentijd.

Ik heb altijd te doen met dieren die op een of andere manier moeten showen of optreden. Dit is zoooooo onnatuurlijk. Maar goed ik ben weer thuis en veel prikkels gekregen. Dus nu maar ff rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele onderneming maar weer bijna thuis.  Dan loop je wel tegen alle beperkingen aan van de minder valide medemens . Bij Antwerpen centraal aangekomen bepakt met rolstoel en krukken,  bleken de liften buiten werking.  Dus met de roltrap omhoog  en na afloop omlaag en omhoog omdat we op het verkeerde perron stonden  . Maarre tis gelukt.  En zoon is weer gelukkig. Hij heeft zijn Felle gezien . Wat je al niet over moet hebben voor de liefde . Blij dat we niet in Groningen of Friesland wonen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-4-2022 om 09:08 zei Yana:

...Als wij niet op het forum waren maar we zaten gewoon ergens te praten en iemand zou op die manier tegen * tekeer gaan, dan zouden we haar beschermen en die figuur ter plekke buitensluiten of hem eens flink in zijn ballen schoppen  ....

Misschien kun je zulks beter in de ik- vorm schrijven want voor mij geldt dit niet (helemaal).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Remi1:

Misschien kun je zulks beter in de ik- vorm schrijven want voor mij geldt dit niet (helemaal).

Voor mij wel. Als je mensen raakt die ik graag mag, mensen waar ik om geef, mensen waar ik van houd, kwetst en pijn doet, keer op keer, gewoon for the fun of it, dan verdien je wat mij betreft die harde afrekening. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik word ook emotioneel hier de laatste tijd
ben erg onder de indruk van hoe de oorlog
is ontstaan door Rusland/Poetin
en heb ooit in Auschwitz een vechtpartij en ruzie zo
meegemaakt, en hier gebeurt het dus ook, dat 1 persoon
de sfeer zo kan verzieken.
Zelfs in een van mijn volleybalteams speelt het, het staat
op opheffen inmiddels.
Ongelofelijk dat een persoon zo'n macht kan ontwikkelen
terwijl het zo duidelijk is dat die moet veranderen/aanpassen.
en wat er achter zit allemaal, blijft gissen........
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Remi1:

Misschien kun je zulks beter in de ik- vorm schrijven want voor mij geldt dit niet (helemaal).

Er is ook zonder jou nog wel een 'wij' hoor Remi.

En bovendien, als iemand in real life zo tekeer zou gaan tegen een geliefde van jou dan lijk jij mij zeker wel het type om een stevige dreun terug te geven. Ik heb jou ook wel dreigende taal uit horen slaan omdat iemand volgens jou aan Smaragd kwam of aan Jopie.

Verder ben ik een groot voorstander van vergeven en nieuwe kansen maar dan moet iemand wel blijk geven van enige zelfreflectie. Die forumterrorist is van mij welkom vanaf het moment dat hij zijn eigen gevoeligheden toont i.p.v. die van anderen te misbruiken om z'n agressie kwijt te kunnen omdat 'ie te schijterig is om zichzelf onder ogen te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, dat bedoel ik helemaal niet op die manier. 

Verder vind ik dat als hier in wij-vorm geschreven wordt je dan schrijft namens alle forumleden..

Jij, hij, zij en die. Terrorist zelfs. Verbeter de wereld en begin bij jezelf. 

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...