Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 16-4-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen harde zwoegers en doorzetters,

Foxy hoe is het met jou wijfie? Je schreef van de week dat je niet geslapen had, hoe is het daarna gegaan?

Hier, door het genoeg rust overdag, 's nachts rust in m'n hoofd en slaap goed. Als ik voorheen wakker werd begon het gelijk te malen, nu gelukkig niet meer. Moet proberen me wel aan de rusttijden te houden. Voor mij moeilijk dus goed oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje 

Goed om te lezen dat je goed slaapt dankzij was discipline. Hoe was het darmonderzoek? Heb je al een uitslag?

Gisternacht super geslapen. Bijna comateus, niet gek na 39 uur wakker te zijn geweest. 

Vannacht ging het redelijk. Vaak wakker, maar ook redelijk snel weer in slaap. Maar sodeju ik had toch weer een luide brainzapp. Ik riep * van de schrik en zat recht op in bed. Het was een goede ontlading want ik heb er maar 1 gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletjeeen lactose intolerantie is niet fijn, maar kan wel goed verbeteren met een dieet. Ik hoop dat de blaastest meer duidelijkheid heeft gebracht.

@Wilhelminagoed dat je nooit meer die gifpillen slikt. Ik wil ze ook nooit meer. Je pakt ze omdat de dokter het zegt en je je goed wilt voelen. Maar uiteindelijk brengen ze je dieper de put in. Neem je rust zoveel als je kunt en de frisse lucht opzoeken. Dat is goed voor ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op en neer, heen en weer. Deze week meerdere goede energieke dagen gehad, dankzij goede slaap. Zo fijn!!! Maar ook twee slapeloze nachten gehad en dan volgen er zware dagen. Zoals vannacht/vandaag. Je zou denken dat ik er inmiddels gewend aan zou zijn…. Maar nee. Ik geef er maar aan toe. Het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Foxy:

@bolletjeeen lactose intolerantie is niet fijn, maar kan wel goed verbeteren met een dieet. Ik hoop dat de blaastest meer duidelijkheid heeft gebracht.

@Wilhelminagoed dat je nooit meer die gifpillen slikt. Ik wil ze ook nooit meer. Je pakt ze omdat de dokter het zegt en je je goed wilt voelen. Maar uiteindelijk brengen ze je dieper de put in. Neem je rust zoveel als je kunt en de frisse lucht opzoeken. Dat is goed voor ons.

Lieve mensen het is hefftig  maar het gaat over stop niet echt waar ik heb 45 jaar bromazepam  geslikt ik ben nog niet beter maar ik word wel beter jullie zijn nu zo ziek maar het gaat voorbij nooit geen pillen meer lieve allemaal ik denk aan jullie    liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-4-2022 om 20:36 zei Wilhelmina:

Lieve mensen het is hefftig  maar het gaat over stop niet echt waar ik heb 45 jaar bromazepam  geslikt ik ben nog niet beter maar ik word wel beter jullie zijn nu zo ziek maar het gaat voorbij nooit geen pillen meer lieve allemaal ik denk aan jullie    liefs wil  :heart:

Goh Wilhelmina wat goed van je. ik ben echt al heel lang hier niet meer geweest maar wat ben je een doorzetter en wat ben ik blij voor je

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 24-5-2022 om 19:57 zei Wilhelmina:

alles komt goed alleen veel rusten ik heb nu hulp om van straatvrees af te komen ik kom in winkels ik zit op een terrasje goed he  liefs wil  :heart:

Hallo Wilhelmina,

Wat een tijd hè, 45 jaar. Ik heb het een kleine 30 jaar voorgeschreven gekregen de bromazepam. Tot het voor een paar maanden terug ineens niet meer leverbaar was. Toen kon ik niet afbouwen met de broma. En kreeg ik noodgedwongen oxa. 2 x dgs 5 mg. Nu moet ik dat in de toekomst gaan afbouwen. Ik kreeg 2 a 3 daags 3 mg. Dus nog niet eens zo idioot veel. Nooit meer terug naar de broma. Dit was al de 2e x in korte tijd, dat het niet leverbaar is! Ik wil je alle goeds wensen Wilhelmina. Ook ik heb nog steeds veel spannings klachten. Hopelijk gaat dit in de toekomst beter......

Heel veel liefs,

Marretje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
Op 1-6-2022 om 18:42 zei Marretje:

Hallo Wilhelmina,

Wat een tijd hè, 45 jaar. Ik heb het een kleine 30 jaar voorgeschreven gekregen de bromazepam. Tot het voor een paar maanden terug ineens niet meer leverbaar was. Toen kon ik niet afbouwen met de broma. En kreeg ik noodgedwongen oxa. 2 x dgs 5 mg. Nu moet ik dat in de toekomst gaan afbouwen. Ik kreeg 2 a 3 daags 3 mg. Dus nog niet eens zo idioot veel. Nooit meer terug naar de broma. Dit was al de 2e x in korte tijd, dat het niet leverbaar is! Ik wil je alle goeds wensen Wilhelmina. Ook ik heb nog steeds veel spannings klachten. Hopelijk gaat dit in de toekomst beter......

Heel veel liefs,

Marretje.

      Hallo  ik denk aan julle hoe gaat het ik heb een burnout en ik heb nachtmerries liefs wil :heart:

 

Op 27-4-2022 om 19:45 zei Wilhelmina:

Liefs  allemaal  van wil    :heart:

lang geleden ik heb 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Hallo.

Ik ben Mira,heb jarenlang o,5 mgr rivotril geslikt,voelde me hier prima bij,nooit verhoogd.

Afgelopen dec ging ik naar de apotheek mijn herhaalrecept ophalen wat bleek rivotril niet meer te krijgen inlaatspruitstuk daarvan kreeg ik klonazepam,na 3 dagen ging het licht uit en kreeg ik vreselijke onttrekkingsverschijnselen angsten trillen zweten misselijk overgeven niet meer slapen,niet kunnen eten.De huisarts heeft mij toen op 10mgr diazepam gezet,dit deed zijn werk werdt er weer rustig van maarja er zat ook nog de rivotril in mijn lijf.Twee weken later moest ik naar de huisarts terug,deze zei nu gaan we afbouwen.Ik gebruikte s'ochtends 5mgr en s'avonds 5 mgr,en van de 5mgr s'ochtends moest ik de helft afhalen,dit ging helemaal mis was erg angstig en een spanning in mijn lijf en misselijk,ik zat gewoon vastgeplakt op de bank van angst.De huisarts gebeld en deze adviseerde om weer terug te gaan naar 2 xdgs 5mgr dus weer 10mgr.Daar sta ik tot vandaag nog steeds op,maar het gaat nog helemaal niet goed,heb wazig zicht,als ik iets eet word ik erg misselijk,slaap heel erg slecht en voel me zo afgevlakt.Nu heeft de huisarts mij er een antidepressiva bij gegeven maar heb dit tot nog toe niet gebruikt,en ben het eigenlijk ook niet van plan.Maar ik zal toch met de diazepam moeten stoppen want hier voel ik me ook niet goed bij.Maar ik ben zo bang om weer in die hel terecht te komen,dus eigenlijk durf ik het niet.

Groet Mira.

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...