Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 april 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Moghu dames,

Jij ook Von? Nou dan kun je je lol op meid. Hopelijk krijg je nu geen corona, wat bij mij wel gebeurd is.

Je hoeft vandaag geen koffie te zetten hoor, doe ik wel. Dadelijk kom ik bij jou ook langs

                                

Plaatjes Koffie

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier geen mist, wel bewolkt nog. 
Klopt Rosée, maar het was dit keer wel twee keer zo erg, niet normaal, 
maar goed, alles beter dan corona krijgen. 

Ik heb net even de draad van gisteren gelezen. 
(de andere dagen komen nog wel eens)
Oei @niks wat zullen jullie in spanning hebben gezeten, fijn dat Iniemini weer iets opknapt nu. 
Mooi dat de boot weer kan varen @Remi1, lekker er op uit straks met de pasen??? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers , vandaag weer naar mijn vrijwilligerswerk, alhoewel is het niet zeker want collega had de accu kapot dacht ze.

Dan Pasen maar weer eens doorkomen . Gelukkig mooi weer , dus kan ook buiten zitten .  25 april ist zover , dan mag ik uit de gips . En dan word het spannend hoe snel ik weer "de oude" ben .

Ai @Yvonne, ik was van de 3e flink beroerd en kreeg een maand later corona.  Denk niet dat ik m nog ga nemen.  Maar gelukkig weer opgeknapt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

hier een klein beetje mistig, maar is meer zwaar bewolkt vind ik.

Dank voor de koffie @Yvonneen @bolletje :)

Wat rot dat je weer zo ziek bent geworden van de booster @Yvonne
Ik vind die boosters helemaal niets en heb het dan ook niet laten doen.
(sorry voor diegene, die wel vinden dat dit  hard nodig is )

Onderzoek heeft zelfs uitgewezen dat de laatste prik maar 4 weken beschermd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 
Eerste wandeling vandaag al gemaakt. Gaat er zeker nog een volgen. Op fijne nieuwe wandelschoenen. Ik merk dat van ik daar goed van opknap en iets van energie opbouw. Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis en is, zo werd verteld, in contact geweest met een medewerker met schurft. Dus grondige schoonmaak van lijf en bed plus medicijnen slikken. Nu hopen dat dat voldoende is. 
Zodra er plaats is door naar revalidatiecentrum voor ouderen. En dan? Dat is vooralsnog de vraag. In ieder geval niet terug naar verpleeghuis waar ze gevallen is. De voorzieningen daar zijn niet passend voor wat mijn moeder (ook qua indicatie) nodig heeft. Heeft ook gezorgd voor haar val en breken heup. Ongelooflijk dat het verpleeghuis deze kamer heeft durven aanbieden als spoedplek VV06. Gevalletje geld vangen, om het even hoe. 
Nu tijd voor een bakkie leut van @Yvonne!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne en @Majaallebei heel veel sterkte. 

Het gaat hier goed. Heel goed. Nu een lang weekend. Ik heb E verteld over mijn alcoholisme en hij blijft mijn vriend. Hij wil me steunen. :)

Eerste paasdag sta ik op 60 dagen droog. Dan meld ik me aan op het jaarpact. :)

Dit jaar is Pasen niet alleen, maar samen met E. Eerste paasdag bij mij. Ik heb al wat recepten gezocht voor heerlijk belegde broodjes. We houden van wandelen, in de zon zitten, spelletjes en thee drinken. 

Tweede paasdag gaan we een dagje weg. Ik weet dat er 2 leuke opties zijn; ik laat me verrassen. ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...