Spring naar bijdragen

Gestopt bijna 5 dagen nu met roken


AMGH

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben nu bijna 5 dagen gestopt met roken. Ik gebruik niquitine pleister 14mg. Dat helpt wel om van de sigaret af te blijven. Maar soms is de trek in een peuk heel erg. Ook mis ik het rook moment op zich. Ik ga het wel volhouden!!!

bewerkt door AMGH
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • AMGH changed the title to Gestopt bijna 5 dagen nu met roken
  • 4 weeks later...

Hallo Zbb, goed dat je gaat stoppen. Met mij gaat het met enkele ups en downs goed. Ben nu een maand gestopt. Heb wel ongeveer 10 sigaretten gerookt.  Ik heb gerookt en waarschijnlijk gewoon vanuit de gewoonte om te roken. Maar in mijn hoofd heb ik nog wel het doel om helemaal te stoppen. Pleisters gebruik ik daarom nog steeds wel. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds goed bezig dus,dat motiveert!

mijn doel is om 11-5-2022 te stoppen met roken. 
 

met deze kuur is het de bedoeling dat je de eerste week nog door rookt. 
 

en bovendien vind ik de 11e een mooie datum  want dan ben ik ook precies een half jaar alcohol vrij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Op 8-4-2022 om 23:14 zei AMGH:

Hoi ik ben nu bijna 5 dagen gestopt met roken. Ik gebruik niquitine pleister 14mg. Dat helpt wel om van de sigaret af te blijven. Maar soms is de trek in een peuk heel erg. Ook mis ik het rook moment op zich. Ik ga het wel volhouden!!!

Hoi AMGH. Ben je nog steeds gestopt? Ben benieuwd hoe dat gaat. Groetjes,

Walther.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas Walther. Ik ben bezweken. Het ging een maand echt lekker. Maar ineens door enig stress heb ik weer de sigaret opgepakt.
Maar geef het niet op. Zal weer een moment moeten vinden om wederom een poging te wagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-6-2022 om 22:44 zei AMGH:

Helaas Walther. Ik ben bezweken. Het ging een maand echt lekker. Maar ineens door enig stress heb ik weer de sigaret opgepakt.
Maar geef het niet op. Zal weer een moment moeten vinden om wederom een poging te wagen.

Knap dat je je motivatie weet te behouden ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...