Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 april 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei rapilos:

Gefeliciteerd @Artemis

dank je. We hebben gewoon slecht getroffen met de buren, dat vreet aan mij. En ik weet geen oplossing en dan word ik somber. maar @Oskar kende iemand die wel een raketje kon sturen Geen idee hoe we dit vreedzaam kunnen oplossen. Buren krijg je, vrienden kies je, familie is echt noodlot 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Zbb:

van drinken neemt de depressie juist toe

klopt, ik merk ook echt dat mijn hersenen heel blij zijn dat ik niet drink. Ik ontwikkel me nu in positieve zin, waar ik eerder elke dag met die rot kater aan de dag moest beginnen. Soms pas tegen de middag mijn ogen open deed. dus elke morgen ben ik blij dat ik niet drink. Soms nog in de middag tegen 16-17 uur slaat de trek toe. Zoals vandaag. gewoon ene stomme rotdag met gewoon stomme rotdingen en dan is het een vaag zin in. Zin in wat eigenlijk? het smaakt me niet eens meer. laatst waren we uit en de bediening had zich vergist, een echte bier, terwijl ik om 0.0% had gevraagd. Ik vond het vies en heb het terug gespuugd in het flesje. Teruggegeven en een 0.0 gehad. Weten we dat ook weer. De smaak is anti. 

Nou genoeg geschreven, ik wens iedereen een fijne, goede en betere avond. 

morgen ben ik weer blij, hoop ik.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rapilos:

Zorgelijk denk ik he @Remi1

Kunnen ze toch nog iets voor hem doen denk je ?

Nah zorgelijk..het gaat gestaag achteruit maar dat is ons al verteld maar steeds als er wat bijkomt is dat blijvend. Wat ze wel kunnen doen zijn preventieve operatie"s maar die zijn zo risicovol dat dat ook zeker niet gegarandeerd wordt en zelfs meer of snellere achteruitgang kan betekenen dan hoe hij nu is.

En dat is het lastige ervan.

Maar omdat hij nu best wel hard achteruit gaat houden ze streng de vinger aan de pols, vandaar de vele ziekenhuisbezoeken nu steeds. Als straks blijkt dat operatie"s  nog de enige optie"s zijn ipv zo lang zo mogelijk uitstellen dan zal het wel moeten.

Lief dat je vraagt, dankjewel.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh op die manier ja. Mannen en vlees eten.

"Wie is toch die man die op zondag het vlees snijdt" moet ik zomaar aan denken.

Ik had van de week lamskoteletjes gemaakt, schijnt delicatesse te zijn maar ik lust het niet.
De mijne ging dan ook mooi door naar husband.
En ik heb ook liever een slavink dan biefstuk.B)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor as 5 april heb ik aangegeven vanuit mijn ouder beleving  een gedicht cq een schrijven te delen ( dit is voor een vergadering  waar ik een vanuit het ouderperspectief  de aanjaag  / kopgroep vertegenwoordig.

Poeh hé  vind  dit nog best lastig wat ik uit mijn vele schrijven ga vissen om dit voor te lezen .

Zit te lezen,  tussen alles wel weer confronterend  maar ook mooi hoe ik het van mij af kon schrijven .

Ik pluis nog maar verder , heb nog een paar dagen de tijd  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk naar mij ' Hoe zie je mij  ?  Wat ik daadwerkelijk ben...
Een  verslaafde? Een   mislukkeling '
Een moeder die haar kinderen verwaarloost heeft beschadigd getraumatiseerd  .    Een slechte moeder die haarzelf  belangrijker vond dan haar kinderen  ..  
Een moeder die het belangen van haar kinderen niet kon zien.


Kijk naar mij ' hoe zie je mij.. 
Deed ik het express  ? kijk naar mij ' hoe zie je mij ... ik vergat mijzelf voor mijn kinderen '  de omgeving alles ,  sorry ik kon het niet altijd aan.
Met alle gevolgen van dien .

Kijk  dan toch eens verder ' kijk  naar mij '  kijk eens in mij   ♡  ...
Ik was  en ben ook een mama een mama  die van haar kinderen hield ' haar kinderen alles gaf alles en deed'  mijn kinderen trooste als het nodig was.  ' mijn kinderen gedragen onder mijn hart .
Mijn liefste bezit gekoesterd , geknuffeld ,


Kijk  eens verder en  kijk dan eens  ook echt  naar mij ....
Veroordeel niet ' oordeel niet ' over mij .
Wees ook niet boos.

Ik ben toch ook een mens  ' met verlangens en  wensen ,
sommige zijn vervuld andere  onbereikbaar en soms ....
Blijf dan toch naar mij kijken ...

Als je dat niet kan zien..
Kijk dan eens vaker naar mij  en begrijp je mij misschien.

 

Deze is een ervan. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja....

Nou ja, ik wil in ieder geval verder met mijn leven dus ik shop nog ff lekker online door met handige kleding voor op de boot straks voor mij. Tenminste, de sneeuw is weg.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het zo gedoe dat online shoppen,  ben badkleding  aan het bekijken .

Heb ik een leuke bikini gevonden,  besteld broekje past prima .

Maar de bijbehorende bovenstukje voor geen meter ziet er niet uit .

Dus retour gedaan .

Nu net zie ik een leuke bikini  top , kan ik met geen mogelijkheid  op de site bijbehorende  broekje vinden ..grrrr

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 Ik heb ten tijde mijn zoon uhp was in een schrift voor hem geschreven. Dit schrift heb ik hem gegeven vlak voordat hij 18 werd en hij dus zijn dossier van 14 jaar jz in mocht zien.

Bikini of zulks bestel ik nooit online. Dan schat ik mijn maat nooit goed, altijd te klein-_-of het staat die dames zoveel beter dan mij.:D Nee ik zocht om wat sport- capribroeken en wat shirts want dat is handig op de boot en zomaar makkelijk door een sopje te halen en weer droog over de railing.

Voor de rest hou ik me in want de verleiding is groot, heel groot.;)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja idd die dames staat het altijd beter dan aan mijn lichaam. 

Ik heb er nog 2 van vorig jaar dus zit niet op een schop stoel maar wil er toch eens tussen kijken .

 

Mooi gebaar aan je UHP zoon ,  hier bewaar ik ook alles.  

Alleen is  een hoop  digitale  gestuurd .

En ja op de boot is makkelijke kleding  fijn  , hier voor op de camping neem ik ook alleen makkelijk mee. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook slapen hier, kleine meid doet het goed. Morgen gaat S naar huis, spullen halen voor in het RMD huis. Het is maar net hoe je het bekijkt. Anders had ik nog 6 weken op bed gelegen. Nu zitten we waarschijnlijk hier 6 weken, maar Iniemini gaat goed, ik mag weer uit bed. We gaan er wat van maken met elkaar.  Veel voor Mini te spelen, ook een speeltuintje, met andere kinderen. Slaap lekker allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja las ik. Maar ik schreef niks want ik vertrouw je genoeg te weten dat je het toch niet zou doen.
Al snap ik die trigger wel heel goed maar nu weet je voor een volgende keer vandaag te herinneren denk ik, dat je het kan.

Hoe ga je het doen met weekend werken en kinderen thuis dan als hun vader er niet is @Lieke7777? Of redden de jongens zichzelf al veelal?

Fijn @niks Het komt vast goed allemaal:rose:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens blijven alleen thuis , onze schuin overbuurvrouw die is gehele weekend thuis en is de achterban voor de kinderen. 

Ze kunnen zich prima redden , maar ik wil toch dat iemand  in de buurt er is voor ze .

De oudste zal wel gehele dag achter zijn spelletjes  zitten   jongste gaat vaak met zijn vriendjes spelen ( achterban moeder is de moeder van een vriendje ) 

Ja ik heb ook vertrouwen in mijzelf , en idd ik weet dat ik het kan ook .

Als ik vrij was geweest dan had ik een antabuse  genomen voor de gedachten discussie dat geeft gelijk rust .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...