Spring naar bijdragen

Donderdag 31 maart 2022


niks

Aanbevolen berichten

 Ach @niks, wat spannend allemaal! Gelukkig ben je op tijd overgeplaatst! 

Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met jullie kleine nieuwe wonder.  ik hoop van harte dat zij sterk is en dat ze zich heel goed ontwikkelt en dan met jullie mee kan naar huis. :heart:
En natuurlijk wens ik jou ook toe dat je goed herstelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze is prachtig mooi! Kan nog niet zonder zuurstof en zelfstandig drinken. Ligt aan allerlei draden vast. Maar ze is wel stabiel gelukkig. Als alles normaal verloopt, zal ze rond de 6 weken moeten blijven. Kan iets sneller gaan, iets langer duren. Als ze complicaties krijgt, kan het een ander verhaal worden. Wij gaan zolang wel in het rmd huis, we willen dicht bij haar zijn. Maar daar kunnen we heen als ik met ontslag mag. Mini kan dan ook bij ons komen. Vanmiddag komt ze ook, ze mag niet bij haar zusje kijken helaas. Maar wel met mama knuffelen en papa. Bedankt voor de felicitaties en reacties! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oooooo, @nikswat lief, wat spannend, maar wat fijn dat jullie in goede handen zijn. Mijne was twee weken ouder toen ze kwam. Dat is best veel op die ‘leeftijd’. Toch kan ze zich snel ontwikkelen hoor!!! Ik leef enorm mee. Wij allemaal hier meen ik te lezen. Trots op jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...