Spring naar bijdragen

Maandag 28 maart 2022


niks

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers
strandweer even voorbij
tijd om wat aan mn huishoudelijke plichten
te gaan doen, brrrrrrrr

wat is dat toch met die punt, de ene keer lukt het wel, de andere niet?

Maja, houd je goed he, wat een spanning!

Alleen op enter drukken als je achter Maya staat dan komt die vanzelf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtige  rakende theater voorstelling. 

Die  vertolkt  werdt  door 2 actrices die de rol van ouders op zich hadden van een uit huis geplaatst kind .

Daarnaast een gezinshuisouder  gespeeld. 

De dialogen , de gevoelens,  de machteloosheid. 

Maar ook gericht hoe kan dit beter gebaseerd op onderzoeksresultaten  van de hoge school  Ede.  (Lectoraat) 

Ik voelde elk woord,  ik heb flink wat tranen weggepinkt .

Maar tegelijk  voel ik  mij ook trots dat ik deel mag uitmaken van een verandering. 

Ook kwam  ik daar mensen tegen die ik eerder gezien of gesproken  heb .

Ik was niet alleen . :heart:

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik "mocht" blijven, was er zelf al een beetje bang voor. Eiwitten in urine te hoog, bloeddruk te hoog. Maar ook al 2 cm ontsluiting. Het is duidelijk, dat ook deze dame geen 40 weken zal blijven zitten. Voor nu is het wel rekken. Weeën remmend middel, ik krijg spuiten voor longrijping, voor het geval dat. Gelukkig mogen S en Mini de hele dag bij mij komen. S heeft wel geregeld dat Mini een dag extra naar kinderopvang kan. Ik wil dat hij er vooral voor Mini is, samen thuis slapen. Op tijd bij mij weg 's avonds, ik red mij wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er ook heel rustig onder. Natuurlijk is het niet leuk, thuis heb ik toch Mini om mij heen en dat vind ik dan wel moeilijk. Maar ze komt elke dag wel even knuffelen natuurlijk. Zo zeggen ze het hier ook Jopie, elke dag is er 1. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jopie:

ik heb allerlei reacties, @Lieke7777. En vragen ook. Maar ik doe het niet, want...

.....volgens mij is dit zo eentje die je deelt, maar die gewoon eerst even helemaal moet bezinken, he, voordat je 'erin of erop duikt'? Je klinkt 'overwhelmed'. ....

ga jij maar lekker even bijkomen van deze ervaring en het laten zakken.... vergeet jezelf niet. Je wás en bent ouder, hébt nu een rol. Dit was niet klein of even voor jou/jullie  :heart:

 

 

 

Txs klopt idd overwhelmed  . Maar wilde het wel graag delen hier .

Het is een onderdeel van mijn leven na alcoholisme en de gevolgen. 

Ik laat het ook bezinken en straks bij de AA zal ik er ook  iets over delen. 

En idd mijzelf niet vergeten , heb wel geleerd bij de training OKEE dat ik in herstel de dingen mag laten binnenkomen er om verdrietig en geraakt er door te zijn .

Deze eigenschap  is pas bij mij opstaan  na het stoppen met alcohol. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat de baby nog even geduld kan hebben @niks. Jouw kindjes hebben er wel zin in zeg.:rose: En ook sterkte voor jou, weer in het ziekenhuis. 

Wat leer je toch veel @Lieke7777 bijzonder, overweldigend lijkt me idd zo'n dag.

Vanmiddag had ik een begrafenis van familielid van vriendin, het was nogal informeel allemaal en kreeg meteen bij binnenkomst glas champagne in m'n handen gedrukt.  Niet opgedronken, voelde op een of andere manier niet goed, alsof het me uit balans brengt ofzo. Ook als het bij 1 glas blijft. Er gingen best wat flessen doorheen, gek dat ik nog steeds gefocust ben op hoeveel iedereen wel/ niet drinkt. Zal wel altijd zo blijven denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf hier tot en met de geboorte @Oskar. Deze week is nog spannend, als ik voor 32 week toch ga bevallen, wordt ik overgeplaatst naar een ziekenhuis met intensieve couveuse zorg. Ik heb zeker klachten @Lieke7777, hoofdpijn en misselijk, hou vocht vast. Mini en S zijn geweest, zijn net naar huis. Poeh dat vond ik toch even moeilijk, gelukkig kwam de verpleging net. Ik stoer doen natuurlijk, wat ze wel door had. Ik mag best even huilen, het moeilijk hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...