Reacher Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 @Rosee heb je deze opties al ingezet tegen je slakken? Merels, lijsters, spreeuwen en eksters, Eenden, kippen. Egels, kikkers, padden en insecten zoals spinnen en larven van libellen en vliegen. Eten allemaal slakken. Ik zie spreeuwen staan: die kun je dan weer mooi lokken met pindakaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Zojuist zei Oskar: Ja sorry. De Natuur is niet altijd zo romantisch als ik hoop. Eten of gegeten worden. Niet zo romantisch? Een horror is het! Geef mij maar asfalt. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Asfalt, katten, koffie en noodles. Een mooie titel voor een boek. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Zojuist zei Oskar: Ja, maar asfalt huppelt niet. Dat is alleen maar fijn! Dat gehuppel altijd Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Maar leuk dat je tuinieren leuk vindt, hier: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Mos! Dat groeit op yogurt grond. Ga me nu niet vertellen dat daar ook aaltjes in zitten *stopt vingers in oren en zingt Ave Mariaaaa* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Dat is een opluchting. Ik gooi er voor de zekerheid nog wat kwark bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Ik ga mismoedig naar mijn noodles staren. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 (bewerkt) 44 minuten geleden zei Rosee: In ieder geval neem ik geen hosta's meer. Vorig jaar was het een wedstrijd tussen mijn beide hosta's en de slakken. De hosta's hebben gewonnen, schitterende bloemen, wel wat aangevreten blad. Met een beetje hulp: plantenspuit met knoflookwater. Ze schieten nu alweer de grond uit, zin om weer te gaan bloeien. 24 maart 2022 bewerkt door Roberto nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Vanmiddag úrenlang op een terras vertoefd met prettig gezelschap. Icetea, bitterballen, kaastengels (nee, géén kaas-stengels, maar écht tengels), nog maar weer eens icetea en later cappuccino. Heerlijk. Vakantiegevoel. Rosee en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 4 uur op t strand gelegen, goed boek en goed gezelschap. Leuke zomerdingetjes geshopt en straks nog n wedstrijd. Volle fijne dag ook. Rosee, rapilos en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 @Robertoknoflookwater? Ga ik eens proberen (haha, spellingscorrector maakte er eerst knoflookboter van) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Klinkt heerlijk @nancyen @lady jane, terras en strand. Morgen ook nog heerlijk zon. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Klopt. Morgen met mijn twee kleinkinderen er een superdag van maken! Ik ga even bedenken hoe of wat. De school gaat uit om twee uur, dus het gaat om de middag. Zo'n gelukkig gevoel nu. rapilos en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 En ja...daar ging ik. Zoveel gedoe hier en veel te ingewikkeld om uit te leggen. Ik maak de fles nog leeg. Ik voel me k*t. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Ach @Toos wat jammer joh. Kan je je weer herpakken als de fles leeg is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Dat hoop ik dan maar. Voor morgen inkopen gedaan voor een feessie hier, ook wijn. Maar de een na de andere afzegging ivm positief getest. Dus alles is voor Bassie. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Nou Toos, ik zou zeggen ga na die ene fles lekker naar bed ofzo, anders is de verleiding wel erg groot om door te drinken en heb je morgen helemaal spijt als haren op je hoofd. Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 45 minuten geleden zei Oskar: En Bassie drinkt morgen maar mooi thee. lijkt me wel, ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 ik vind het moeilijk om me te laten zien hier. Te vertellen over mezelf...ik hou me op de vlakte meestal, terwijl ik eigenlijk vaak meer op de essentie wil reageren. durf ik niet omdat ik denk dat anderen denken ; wat heeft die nieuwe hier te zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 @Toostuurlijk denkt niemand dat, schrijf ajb wat je kwijt wilt Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Balen van die fles, maar als je jezelf kunt herpakken is de schade nog te overzien morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 @Toos ook jij mag de plek hier innemen op het forum. Juist nu , juist nu het minder gaat is het fijn om in contact te blijven . En we kletsen hier van alles soms gaat het er hard aan toe. Maar we zijn allemaal mensen , mensen met een goed hart . Je bent van harte welkom hier hoor . Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 15 minuten geleden zei Toos: ik vind het moeilijk om me te laten zien hier. Te vertellen over mezelf...ik hou me op de vlakte meestal, terwijl ik eigenlijk vaak meer op de essentie wil reageren. durf ik niet omdat ik denk dat anderen denken ; wat heeft die nieuwe hier te zeggen? Sowieso hoef je je daar geen zorgen om te maken, maar na vijf maanden ben je wel een beetje nieuwe af, hoor. Okee, je hoort nog niet tot het meubilair, maar nieuwe ben je alleen de eerste dag. En zelfs dan mag je al op de essentie reageren. Van die wijn blijf je af!! Die had je niet voor jezelf in huis gehaald. Snappie? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 ja hoor @Kohtjesnappie, is nie voor Bassie.. En misschien kan ik me hier meer laten horen. Eerst maar even lekker slapen... moe ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden