Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 27-2-2022


Foxy

Aanbevolen berichten

Ik geloof ook niet dat er een nieuwe wereldoorlog komt. Maar het verdriet van de mensen en hun wanhoop en angst raakt me.

Er is idd op meer plekken in de wereld oorlog en dat komt ook in het nieuws. Maar ik denk dat deze oorlog voor mij een overload aan beelden zijn. Ik ga het zoveel mogelijk vermijden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2022 om 07:15 zei Foxy:

Dat is goed om te horen @Roosje41!

Met mij gaat het wel. Het kon beter maar zeker ook slechter.

Kleine stapjes Foxy. Kleine stapjes.

De oorlog houdt mij ook bezig. Ik ben geraakt door al die organisaties die zich massaal terugtrekken uit Rusland. Geraakt door Elon Musk, die met al zijn eigenaardigheden zorgt voor internet in de Oekraïne. Tegelijkertijd heb ik gekeken of we de jodium pillen in huis hebben. Militair ingrijpen kan niet, want dan starten we een 3e Wereldoorlog. Die narcist hoeft maar 1 druk op de knop te doen. Bah…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roosje die narcist kan dat niet alleen hoor!!!!!!!!!!! Er zijn 8 mensen die een aparte code hebben die niemand anders weet ook Poetin niet, ze weten het zelfs niet van elkaar. Er zijn er bij die niet drukken, dus geen zorgen wijfie. De man graaft z'n eigen graf. Ik denk dat hij van binnenuit een keer overhoop geschoten wordt. Maar hij heeft z'n beste tijd gehad, geloof me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...