MariaA Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Wie kan mij bijstaan met afbouw langdurig gebruik oxazepam, super gemotiveerd ben daarnaast professioneel traject gestart om mijn angststoornis en stress aan te pakken, maar wil dit nog even erbuiten laten. Graag iemand met ervaring en geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 28 februari Rapport Share Geplaatst 28 februari Dag MariaA. Ik hoop dat je iemand kunt vinden en anders kun je misschien meeschrijven in topics. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ingrid2 Geplaatst 8 maart Rapport Share Geplaatst 8 maart Ha Maria, ik wil best je stopmaatje zijn. Ik heb 4,5 maand gebruikt. Zit in de 2e week van de afbouw. Valt zo af en toe niet mee, maar volhouden is mijn credo. Ben erg gemotiveerd, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bar Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Op 26-2-2022 om 20:08 zei MariaA: Wie kan mij bijstaan met afbouw langdurig gebruik oxazepam, super gemotiveerd ben daarnaast professioneel traject gestart om mijn angststoornis en stress aan te pakken, maar wil dit nog even erbuiten laten. Graag iemand met ervaring en geduld. Hallo Maria, ik ben in maart gaan afbouwen en gebruik sinds 4 april geen oxa meer. Wat een ellende! hoe ver ben jij? Kunnen we iets aan elkaar hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden